Campagnolo ZONDA C17 DB koła HH12 + HH12 / 142 ASF - płaszcz

Campagnolo ZONDA C17 DB koła HH12 + HH12 / 142 ASF - płaszcz
2 219,4 Zł
Osobiście w sklepie:piątek 10.5.Kurier przewozowe:wtorek 14.5.
Campagnolo ZONDA C17 DB koła HH12 + HH12 / 142 ASF - płaszcz

Splecione koła ZONDA DB HH12 to brama do świata kół dyskowych Campagnolo. Koła przeznaczone są do użytku z hamulcami tarczowymi . Ten model kół bazuje na modelu ZONDA C17, jednak ze względu na zastosowanie hamulców tarczowych całkowicie przeprojektowano piasty i związany z tym sposób zaplątania. Inżynierowie Campagnolo wykonali świetną robotę, czego efektem są koła zaprojektowane do szerokiego zakresu zastosowań. Koła oferują wysoką niezawodność, sztywność, doskonałą pracę piasty i niską wagę.

Nowe koła tkane ZONDA C17 DB HH12 należą do kategorii lekkich, duraluminiowych kół oponowych o średnim profilu obręczy i nowej szerokości obręczy, zapewniających doskonałe właściwości aerodynamiczne nawet przy zastosowaniu opony o szerokości 25 lub 28 mm. Model C17 DB jest również wyposażony w technologię obręczy i sznurka MEGA G3 , podobnie jak w modelu Shamal. Dzięki połączeniu niskiej wagi i średniego profilu, koła te mają doskonałe właściwości bezwładności.
Piasty kół są gotowe do trzymania koła AFS .

Oplecione koła Campagnolo zawsze oferują najnowszą technologię. Poniżej znajdziesz listę używanych do modelu ZONDA C17 DB.

  • MILING - wyfrezowana część powierzchni felg zmniejsza ich ciężar obwodowy i umożliwia uzyskanie wyjątkowo wysokich wartości przyspieszeń
  • C17 - szersza felga wraz z szerszą oponą zapewnia lepszy przepływ powietrza, co oznacza zmniejszenie oporów aerodynamicznych (idealne w połączeniu z oponą o szerokości 25 mm)
  • RDM - RIM DYNAMIC BALANCE - wyważenie felgi, które kompensuje jej niewyważenie spowodowane otworem wentyla
  • ULTRA-FIT - umożliwia prosty, szybki i bezpieczny montaż obudowy
  • MOMAG - eliminuje konieczność stosowania taśmy pod dętką (powierzchnia obręczy pod dętką jest całkowicie gładka z pojedynczym otworem na wentyl)
  • ZRÓŻNICOWANA WYSOKOŚĆ OBRĘCZY - różne wysokości obręczy kół przednich i tylnych (26 mm / 30 mm) pozwalają na szybką reakcję przedniego koła, a tylnego jak najefektywniejsze wykorzystanie energii jazdy
  • SPOKES ANTI-ROTATION SYSTEM - zabezpiecza drut w optymalnej aerodynamicznej pozycji
  • MEGA G3 SPOKE PATTERN - zapewnia równomierne naprężenie struny po prawej i lewej stronie tylnego koła, zmniejsza wartość napięcia wstępnego struny, zwiększa sztywność skrętną kół i związane z tym przenoszenie energii, eliminuje drgania nawet dla cięższych kolarzy
  • SZPRYCHY O PROFILU AERODYNAMICZNYM - struna ze stali nierdzewnej aero nadaje kołom doskonałe właściwości aerodynamiczne i umożliwia bardziej efektywne przenoszenie mocy, różne średnice drutu zapewniają uzyskanie wymaganego napięcia wstępnego struny przy równomiernym obciążeniu poszczególnych drutów. KOŁO PRZEDNIE: po lewej stronie (hamulca) znajduje się 14 linek wykonanych ze stali nierdzewnej. Przewody są osłabione (2mm/1,6mm/2mm). Po prawej stronie piasty znajduje się 7 przewodów. Nawet te druty są nierdzewne i osłabione. TYLNE KOŁO: po lewej stronie (hamulca) znajduje się 7 linek wykonanych ze stali nierdzewnej. Przewody są osłabione (2mm/1,6mm/2mm). Po prawej stronie piasty (U KAZETY) znajduje się 14 przewodów. Nawet te druty są nierdzewne i osłabione.
  • Sutki - czarne sutki są wyposażone w system automatycznej blokady, która zapewnia, że nie są one uwalniane spontanicznie
  • OŚ ALUMINIOWA - duraluminiowe nadwymiarowe osie piast zwiększają sztywność skrętną kół i zmniejszają wagę piast do możliwie najniższego poziomu
  • KORPUS PIASTY ALUMINIOWE - korpusy piast z duraluminium zwiększają sztywność skrętną kół i zmniejszają wagę piast
  • OVERSIZE FLANGE - tylna piasta z wysokim kołnierzem zwiększa sztywność skrętną koła i zwiększa jego zdolność do przyspieszania
  • ŁOŻYSKA GARNKOWE I STOŻKOWE - łożyska kulkowe zwykłe w połączeniu ze stożkami zapewniają łatwą konserwację, jeszcze łatwiejszą regulację i długą żywotność
  • MICRO SETTING TECH - nowy rodzaj regulacji osi środkowej / luzu łożyska zapewnia najbardziej precyzyjny i najdokładniejszy sposób regulacji skoku koła środkowego

Rowery są szczególnie odpowiednie dla amatorów wyścigów lub wymagających jeźdźców hobbystów.

Piasta przednia jest wyposażona w wał drążony HH 12 o długości 100 mm. Piasta tylna z wałem drążonym HH 12 o długości 142 mm.

Pakiet zawiera:

  • klucz do dokręcania kół do ramy

Gwarancja na wszystkie zaangażowane rowery Campagnolo wynosi 2 + 1 lata (patrz warunki gwarancji Campagnolo )

Średnica koła
Średnica koła28"
Rodzaj hamulca
Typ hamulca6 otworów
Koło
RáfekPłaszcz
MarkaCampagnolo
ProducentCampagnolo
UżywaćSet
Ořech nábojeCampagnolo