Elektryczny rower górski APACHE Hupahu MX1 510 840 Wh 48 V (M)

Elektryczny rower górski APACHE Hupahu MX1 510 840 Wh 48 V (M)
12 079,9 Zł
Osobiście w sklepie:piątek 17.5.Kurier przewozowe:wtorek 21.5.
Elektryczny rower górski APACHE Hupahu MX1 510 840 Wh 48 V (M)

Rower elektryczny Apache Hupahu MX1 510 zawiezie Cię dalej i wyżej niż dotychczas. Odkryj magię gór z siedzenia swojego e-roweru. To właśnie w górach docenisz wyjątkowo mocny silnik Bafang M510 o maksymalnym momencie obrotowym 95 Nm i pojemny akumulator 840 Wh, który dzięki ładowarce 3A naładujesz do pełnej pojemności w 7 godzin. Cały układ e-roweru pracuje na napięciu 48 V, co zwiększa efektywność wykorzystania akumulatora i oferuje aż o ¼ większy zasięg niż konwencjonalne systemy z napięciem 36 V. Jeśli zdecydujesz się na ładowanie akumulatora poza rowerem, nie stanowi to problemu aby łatwo go wyjąć i przenieść tam, gdzie go potrzebujesz. O niezawodną i płynną zmianę biegów dba tutaj czysty zestaw przełożeń Shimano 1×9.

Rowery elektryczne Apache wyposażamy w zamknięty system Bafang - silnik, akumulator, wyświetlacz, centralkę sterującą, kable elektryczne i ładowarkę jednej firmy (podobnie jak system BOSCH). Kompletny system Bafang został długoletni przetestowany i certyfikowany przez producenta jako jednostka funkcjonalna, która razem działa znacznie lepiej, stabilniej oraz z większą wydajnością i zasięgiem, niż gdy składa się z podzespołów różnych producentów.

  • wyjątkowo mocny silnik centralny Bafang M510 z momentem obrotowym 95 Nm i lekkim korpusem ze stopu magnezu zapewniającym niższą wagę całego roweru elektrycznego
  • zintegrowany akumulator Bafang BT F311 o dużej pojemności o pojemności 840 Wh
  • używany system zamknięty Bafang z systemem architektury 48 V
  • czytelny podświetlany wyświetlacz LCD Bafang z możliwością podłączenia np. telefonu komórkowego przez USB (funkcja power banku)
  • szybki i kompaktowy adapter do ładowania 3 A
  • Przedni widelec amortyzowany RST Omega z blokadą i skokiem 100 mm
  • niezawodne hamulce Shimano MT201 z tarczami (180 / 160 mm)
Specyfikacja techniczna
ROWER ELEKTRYCZNY
bateria zintegrowany, Bafang 840 Wh / 17,5 Ah, 4,3 kg
wyświetlacz kolorowy, Bafang LCD C18
ZESTAW RAMY
rama Apache Hupahu Bafang Al
rozmiar koła 29
PROWADZIĆ
liczba transferów 1x9
sortowanie Shimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus
przerzutka Shimano Altus RD-M2000-SGS, Cień
uchwyty Bafang 170 mm, 40 z.
SKŁADNIKI
kierownica Apache Al 31,8 x 720 mm, wznios 25 mm
łodyga Apache Al 31,8 x 80 mm, 7°
siedziba Selle Royal Vivo Ergo
sztyca solidny Apache Al, #248 30,9 x 350 mm
Splątane koła
piasta przednia Joytech QR
tylna piasta Joytech QR
płaszcz Rower WTB Ranger 29x2,4
INNY
dźwignie hamulcowe hydrauliczny Shimano BL-MT201
zaciski hamulcowe hydrauliczny Shimano BR-MT200
tarcza hamulcowa (f/z) Shimano SM-RT26 (180/160 mm)
grypa Herrmans LR
skład głowy częściowo zintegrowane, stożkowe, 44/56 mm
kaseta Shimano CS-HG200, 11-36z.
silnik Bafang M510, 95 Nm
ładowarka Bafang 3,0 A, 670 g
pedały Platforma Al
felgi Przewody Taurus 36H, #248 2,3 mm
łańcuch KMC e9
system Bafang 48V
rozmiary L
rozmiary M
rozmiary Z
widelec / udar sprężynowe RST Omega LO / 100 mm

Bateria Bafang BT F311 840 Wh

Zastosowanie fabrycznego akumulatora Bafang przyczynia się do wyższej wydajności całego systemu niż stosowanie akumulatorów innych producentów. Rower elektryczny działa zatem bardziej niezawodnie, ma wyższą wydajność i większy zasięg. W zestawie znajduje się również osłona zabezpieczająca, która zapobiega mechanicznym uszkodzeniom akumulatora.

Nowością i dużą zaletą akumulatorów Bafang 840 Wh jest zastosowanie architektury akumulatorów 48 V. Główną zaletą w porównaniu do akumulatorów 36 V jest większy zapas energii przy tej samej dużej pojemności akumulatorów. Na cały układ obciążane jest także mniejsze obciążenie prądowe, dzięki czemu silnik może efektywniej wykorzystywać energię i mniej się nagrzewa.

 

Szczegółowe informacje o akumulatorze:

  • napięcie nominalne 48 V
  • pojemność 840 Wh / 17,5 Ah
  • czas ładowania 7 h (3A)
  • waga 4,3 kg


 

Wyświetlacz LCD Bafang C18

 

Elegancki i nowoczesny wygląd wyświetlacza skutecznie wyświetla najważniejsze dane dotyczące jazdy na ekranie LCD o wysokim kontraście. Ten typ wyświetlacza zapewnia czytelność niezależnie od pory dnia i niezawodnie przekazuje ważne informacje nawet podczas jazdy w pełnym słońcu. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości elementów uszczelniających wyświetlacze LCD Bafang posiadają stopień ochrony IP65 i są zaprojektowane tak, aby wytrzymać nawet najbardziej wymagające warunki. Wyjście USB w tylnej części służy do podłączenia urządzenia zewnętrznego, które można ładować, gdy system jest włączony.

 

Funkcje wyświetlacza:

  • Obecna prędkość
  • Średnia prędkość
  • Maksymalna prędkość
  • przebyty dystans
  • całkowity przebyty dystans
  • Czas podróży
  • szacunkowy zasięg
  • wskaźnik stanu baterii
  • wyświetlanie czasu
  • regulowana intensywność podświetlenia


ROZMIAR RAMY / WYSOKOŚĆ FIGURKI

GEOMETRIA

  rozmiar S rozmiar M rozmiar L
A / kąt główki ramy (mm) 69 69 69
B / kąt rury podsiodłowej (mm) 73 73 73
C / efektywna długość ramy (mm) 595 615 635
D / wysokość rury podsiodłowej (mm) 432 482 533
E / długość konstrukcji tylnej (mm) 495 495 495
F / rozstaw osi (mm) 1163 1184 1204
G / wysokość główki ramy (mm) 120 125 135


Silnik środkowy Bafang M510

Wymagające podjazdy i trudny teren, Bafang M510 wszędzie czuje się jak w domu. Silnik stosowany głównie w wyczynowych rowerach elektrycznych zapewnia kierowcy ekstremalne wsparcie na stromych zjazdach i przejazdach technicznych. Pomimo wysokich osiągów silnika M510 jazda jest przyjemnie płynna i naturalna dzięki czujnikowi skrętu, który reguluje pracę silnika w zależności od siły i intensywności pedałowania. Obecność czujnika zmiany biegów (czujnik zmiany biegów) również wpływa na płynność jazdy, dzięki czemu system z większą czułością ocenia natychmiastowe wsparcie, nawet podczas zmiany biegu na wzniesieniu. Inteligentny system SMART MODE zapewnia następnie płynny start i automatycznie zmienia poziom wspomagania w zależności od wydajności rowerzysty. Konstrukcyjnie korpus silnika sprawia przyjemne, sportowe wrażenie, do czego przyczyniło się również zastosowanie magnezowej obudowy, dzięki której udało się zmniejszyć masę do zaledwie 2,9 kg.

 

Szczegółowe informacje o silniku:

  • silnik środkowy
  • moc 250 W
  • Maks. moment obrotowy 95 Nm
  • czujnik prędkości i czujnik skrętu
  • Inteligentny system sterowania SMART MODE
  • Maks. Obsługa kadencji 120 obr./min
  • Maks. prędkość wspomagania 25 km/h
  • 5 poziomów wspomagania + asystent chodzenia
  • waga 2,9 kg


 

Adapter do ładowania Bafang 3.0A

Szczegółowe informacje o adapterze:

  • prąd wyjściowy 3,0 A
  • wymiary 166×83×48 mm
  • waga 670 g

Specyfikacja techniczna
ROWER ELEKTRYCZNY
bateria zintegrowany, Bafang 840 Wh / 17,5 Ah, 4,3 kg
wyświetlacz kolorowy, Bafang LCD C18
ZESTAW RAMY
rama Apache Hupahu Bafang Al
rozmiar koła 29
PROWADZIĆ
liczba transferów 1x9
sortowanie Shimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus
przerzutka Shimano Altus RD-M2000-SGS, Cień
uchwyty Bafang 170 mm, 40 z.
SKŁADNIKI
kierownica Apache Al 31,8 x 720 mm, wznios 25 mm
łodyga Apache Al 31,8 x 80 mm, 7°
siedziba Selle Royal Vivo Ergo
sztyca solidny Apache Al, #248 30,9 x 350 mm
Splątane koła
piasta przednia Joytech QR
tylna piasta Joytech QR
płaszcz Rower WTB Ranger 29x2,4
INNY
dźwignie hamulcowe hydrauliczny Shimano BL-MT201
zaciski hamulcowe hydrauliczny Shimano BR-MT200
tarcza hamulcowa (f/z) Shimano SM-RT26 (180/160 mm)
grypa Herrmans LR
skład głowy częściowo zintegrowane, stożkowe, 44/56 mm
kaseta Shimano CS-HG200, 11-36z.
silnik Bafang M510, 95 Nm
ładowarka Bafang 3,0 A, 670 g
pedały Platforma Al
felgi Przewody Taurus 36H, #248 2,3 mm
łańcuch KMC e9
system Bafang 48V
rozmiary L
rozmiary M
rozmiary Z
widelec / udar sprężynowe RST Omega LO / 100 mm
Silnik elektryczny
ElektromotorBOSCH
Średnica koła
Średnica koła29"
MarkaApache Bicycles
ProducentApache Bicycles
KolorStříbrná
Wielkość towaruM
Velikost rámuM