Cały zestaw przeszedł „tuning” . Nie tylko elektryfikacja i hydraulika nie wystarczały, ale Sram bawił się każdym szczegółem .
Stosowana dzisiaj nakrętka XDR umożliwiła zastosowanie kasety zaczynającej się od zębnika o 10 zębach, dzięki czemu ilość zębów na przetwornikach mogła się zmieniać. Pełna liczba zębów konwertera dla zawodników szosowych wynosi 48/35 w Rival, w porównaniu do „starego” 52/36 . Jeśli Twoje stopy potrzebują czegoś kompaktowego w stylu, możesz wybrać przetworniki 46/33. Kaseta wyścigowa to wtedy 10-30, a „ kompaktowa ” 10-36.
Zupełnie odrębną kategorią jest wariant szutrowy , w którym przygotowane są szersze uchwyty, przystosowane do opon o szerokości do 27,5x2,1 ”z oznaczeniem WIDE. Ten wariant ma przetworniki z 43/30 zębami. Alternatywnie można ponownie wybrać pojedynczy konwerter 40 lub 46 zębów.
Dzięki elektrycznej zmianie biegów przerzutka zapewnia precyzyjne i szybkie działanie . Istnieją dwa warianty (jak sugeruje poprzedni akapit). Do klasycznych uchwytów lub wariant SZEROKI do szerszych uchwytów. Przerzutka jest w pełni kompatybilna zarówno z pojedynczym, jak i podwójnym konwerterem z maksymalnym zakresem kasety 36 zębów.
Cała linia transmisyjna napędzana jest łańcuchem z technologią Flattop, co pozwala stworzyć lżejszy, węższy, ale trwalszy łańcuch . Ponownie kompatybilny ze wszystkimi 12- biegowymi zestawami eTap AXS.
Oraz w celu właściwego dopasowania do strony, dźwignie również dostałem nowy kształt. Oczywiście faktura na powierzchni dzięki czemu dźwignie się nie ślizgają a jednocześnie istnieje możliwość ustawienia rozstawu dźwigni.
Najnowsza nowość to nie tylko dla porządnych zawodników, ale dla każdego, kto chce wiedzieć wszystko o swojej jeździe, możliwość dokupienia watomierza . Watomierz znanej firmy Quarq jest dokładny, a żywotność baterii powinna wynosić ponad 400 godzin . Elegancki wygląd jest niepozorny w każdym uchwycie z Dębu. Beczkę watomierza można "dopasować" do każdego uchwytu OAK, dzięki czemu można również wyposażyć już używane uchwyty w środek Dębu.
Uważamy, że ta nowość będzie bardzo interesująca dla wielu jeźdźców i cieszymy się, że SRAM po raz kolejny zbliżył energię elektryczną do niższej belki cenowej. Już nie możemy się doczekać, kiedy dostaniemy ten zestaw na nasz rower i wierzymy, że dobrze to sprawdzimy :)
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.