Garmin Bransoletka na rękę junior2 Disney - różne warianty

Garmin Bransoletka na rękę junior2 Disney - różne warianty
Wybierz opcję
na prośbę
Cena referencyjna na prośbę
Kodc01081595ProducentGarminGwarancja24 miesięcy
Garmin Bransoletka na rękę junior2 Disney - różne warianty

Wszystkie urządzenia Garmin są dystrybuowane w Czechach. Bransoletka fitness dla dzieci z motywami postaci z kreskówek Disneya i komiksowych bohaterów akcji.

  • motywuje dzieci do ruchu, wykonywania zadań i rywalizacji
  • wynagrodzenie za wykonywanie obowiązków domowych
  • kolorowy wyświetlacz, doskonale widoczny i czytelny nawet w pełnym słońcu
  • wytrzymałe i wygodne ramiączka w dwóch rozmiarach
  • darmowa aplikacja mobilna
  • liczy kroki znalezione w ciągu dnia i minuty spędzone na intensywnych ćwiczeniach
  • ostrzega przed bezczynnością i zachęca do ruchu (np. podczas długich sesji)
  • powiadomienia (alarmy) o zaplanowanym czasie wykonania zadań (dźwięk, obraz i tekst)
  • bez konieczności doładowywania, baterie o czasie pracy powyżej 1 roku
  • wodoodporny również do pływania

Vívofit junior2 to inteligentna bransoletka dla dzieci z motywami znanych postaci z kreskówek Disneya, komiksowych bohaterów akcji Avengers z Marvela oraz motywami i bohaterami filmu Gwiezdne wojny. Bransoletka posiada kilka różnych funkcji, które docenią zarówno dzieci, jak i rodzice. Pokazuje dzieciom, jak bardzo są aktywne fizycznie w ciągu dnia, czyli m.in. oblicza, ile kroków dzieci wykonują w ciągu dnia i ile minut spędzają na intensywnych, zdrowych ćwiczeniach. W przypadku dłuższej bezczynności (np. podczas dłuższego siedzenia przy komputerze lub telewizorze) ostrzeże ich wezwaniem do ruchu. Jednocześnie jest użytecznym narzędziem dla rodziców, którym mogą zadawać swoim dzieciom różne prace domowe i obowiązki oraz motywować je do ich wykonywania poprzez wybrane nagrody. Istnieje możliwość ustawienia alarmów (budzików) do zadań, a bransoletka poinformuje wtedy dzieci sygnałem dźwiękowym oraz wybranym obrazkiem i tekstem, że nadszedł czas np. na odpisanie pracy domowej do szkoły lub pójście umyć zęby i spać . Za każde wykonane zadanie dzieci otrzymają określoną liczbę wirtualnych monet – złotych monet, które po zaoszczędzeniu odpowiedniej kwoty mogą zamienić na wybraną nagrodę. ZASTOSOWANIE VIVOFIT JR. Aby bransoletka była w pełni sprawna, potrzebujesz telefonu komórkowego z zainstalowaną aplikacją vívofit jr. , którą można pobrać bezpłatnie na telefony z systemem Android i iOS. Aplikacja jest pod kontrolą rodzica. Przy pierwszym uruchomieniu tworzy wirtualną rodzinę, do której wszyscy członkowie prawdziwej rodziny mogą dołączyć ze swoimi urządzeniami Garmin, a następnie porównać swoje wyniki. Tworzy profil dla każdego dziecka w aplikacji z imieniem (zostanie ono następnie wyświetlone na wyświetlaczu bransoletki), zdjęciem lub zdjęciem i paruje bransoletkę vívofit junior z telefonem za pomocą bezprzewodowego połączenia Bluetooth. Od tego momentu opaska będzie w pełni aktywna, a gdy znajdzie się w zasięgu telefonu rodzica, zapisane dane mogą być synchronizowane i przesyłane między telefonem a opaską.

KROKI, AKTYWNE MINUTY I SEN
Bransoletka działa jak krokomierz, zliczając, ile kroków dzieci pokonują dziennie i jak wykonują w porównaniu z innymi członkami rodziny. Oblicza również, ile minut dziennie dzieci poświęcają na zdrowe ćwiczenia i pokazuje, czy i ile razy osiągają minimalny dzienny cel 60 minut. Rodzice widzą w swoim telefonie komórkowym wykres z osią czasu, dzięki czemu mają wgląd w to, kiedy ich dzieci są najbardziej aktywne, a kiedy, przeciwnie, mają mniej ruchu. Jeśli dzieci będą miały na rękach bransoletkę w nocy, rodzice zobaczą w aplikacji zarówno długość, jak i jakość snu – czas spędzony w głębokim śnie, lekkim śnie, czy aktywność w nocy, kiedy dziecko budzi się ze snu i nie może spać.

WIRTUALNA PRZYGODA
Gdy dzieci faktycznie wykonują tę czynność, poruszają się po historii jako wirtualni bohaterowie w grze przygodowej. W zależności od motywów zdjęć na bransoletce, tak będzie historia wirtualnej przygody. Np. jeśli jest to bransoletka z motywami Gwiezdnych Wojen, jej mały właściciel przyjmie rolę małego robota BB-8, który zostaje porzucony na bezludnej planecie i ma za zadanie dostać się na statek kosmiczny, który zabierze go z powrotem do domu . Ale zanim to nastąpi, musi pokonać po drodze wiele przeszkód i wykonać wiele zadań. Każde zadanie misji to ruch o jeden krok na wirtualnej mapie opowieści przygodowej. Im dalej dzieci dostaną się do gry, gra nagradza je odznakami, dekoracjami i motywami obrazkowymi, które będą wyświetlane na wyświetlaczu bransoletek. Jeśli dzieci wypełnią co najmniej 60 minut aktywności każdego dnia w prawdziwym życiu, przejdą jeden krok do przodu na wirtualnej mapie opowieści. Opowieść odbywa się w aplikacji mobilnej, więc rodzice mogą pozwolić dzieciom zajrzeć do historii, a mniejszym przeczytać lub opowiedzieć ją ponownie. ZADANIA I NAGRODY Kolejną ważną funkcją bransoletki są zadania domowe (obowiązki) i nagrody za ich wykonanie. W aplikacji rodzice mają do wyboru wiele wstępnie ustawionych obowiązków, które powierzają dzieciom zadanie, lub mogą tworzyć i nazywać własne według własnego uznania. Może to być np. sprzątanie zabawek, pomoc w kuchni, ćwiczenia na instrumencie muzycznym, zwichnięcie i tym podobne. Określa również, jak często dzieci mają obowiązek wykonywać np. codziennie, tylko w weekendy, w wybrane dni itp. Opcjonalnie można ustawić alarm na określoną godzinę, dzięki czemu bransoletka i dzieci z sygnałem dźwiękowym i obrazkiem napis na wyświetlaczu ostrzeże go, że czas nakarmić chomika, napisać pracę domową lub umyć zęby i iść spać. Każde zobowiązanie wyceniane jest według uznania rodziców przez określoną liczbę wirtualnych monet - złotych monet. Rodzice zaznaczą wykonane zadanie w aplikacji, a dzieci od razu pokażą się na wyświetlaczu bransoletki, ile monet dołożyły. Zgromadzone monety mogą następnie zostać wymienione przez dzieci na jedną z nagród, którą ponownie wybierają i ustawiają we wniosku rodzica według własnego uznania - może to być kieszonkowe lub nowa zabawka, deser lodowy, dzień na park rozrywki lub zoo, wizyta w kinie i nie tylko. Oczywiście każdą z nagród można wycenić inną wartością (liczbą) monet.

PASKI
Bransoletki Vivofit junior2 oferowane są standardowo z dwoma rozmiarami pasków: mniejszym rozciągliwym bez sprzączki (Stretch) na obwód nadgarstka do 147 mm (dla dzieci w wieku ok. 4-7 lat) oraz większym regulowanym z sprzączką na obwód nadgarstka 130 -175mm (dla dzieci w wieku około 6 lat i starszych). Jednak urządzenie jest również kompatybilne z paskami „dla dorosłych” dla vivofit3. Bransoletki są trwałe i wodoodporne, dzieci mogą brać prysznic i pływać w basenie. Nie ma potrzeby ich ładowania, wytrzymają ponad 1 rok pracy na wymiennym akumulatorze.

ProducentGarmin
Dyskusja
Opis produktu
Masz pytanie? Interesuje Cię konkretny detal? Zapytaj nas.
Zadaj pytanie
Nowe pytanieTwoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)TytułNapisz tekstZadać pytanie
Twoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)Napisz tekstDodać odpowiedź
pozor
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online: v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.

Ustawienia szczegółoweZezwól na wszystkoOdrzuć wszystko
popuplogo
CHCETE BÝT V OBRAZE?
ODEBÍREJTE NOVINKY CYCOLOGY
Stačí se přihlásit k odběru našeho pravidelného newsletteru a sleva 100 Kč na první nákup je vaše!
*Sleva lze uplatnit při nákupu nad 1000 Kč
CHCĘ RABATU