Hamulec tarczowy SRAM MAVEN BRONZE DB BDPA DIR

Hamulec tarczowy SRAM MAVEN BRONZE DB BDPA DIR
1 019,3 Zł
Osobiście w sklepie:wtorek 21.5.Kurier przewozowe:czwartek 23.5.
Hamulec tarczowy SRAM MAVEN BRONZE DB BDPA DIR
  • Nadbudowa modelu CODE RSC
  • 50% większa skuteczność hamowania niż Sram Code
  • 20% większy zacisk niż Sram Code
  • 32% mniejsze przenoszenie mocy
  • 4 śruby dla mniejszego skręcania i bardziej optymalnego przenoszenia ciepła
  • 20 g lżejszy niż SRAM CODE i takie samo wyczucie hamowania
  • Lepsze przenoszenie ciepła. Wkrótce Sram Maven nagrzewa się i zatrzymuje ciepło, hamując lepiej
  • Tylko olej mineralny MAXIMA
  • Nowy zestaw odpowietrzający olej mineralny DB8
  • Nowe klocki „XL” w standardzie w nowych hamulcach, teraz organiczne
  • Bez regulacji odległości płyt
Platforma MAVEN
Kolor Anodowany na ciemny polar
Orientacja Kolejka
Typ hamulca Hydraulika
Używać MTB
Materiał dźwigni Aluminium
Ustalenie punktu kontaktowego Dobrze
Zalecane gniazdo MMX Zacisk MMX, czarny, stal
Długość węża 950 mm
Rodzaj klocków hamulcowych Organiczny materiał ze stalowym wsparciem
Mocowanie zacisku Montaż bezpośredni DIR
Regulacja odległości dźwigni Bez narzędzi
Polecane gniazdo Zacisk U - Nierdzewny - czarny
Liczba tłoków 4
Materiał tłoka Plastik fenolowy
Kąt mocowania węża do obejmy Dźwignia Stealth — stały zacisk
Materiał zacisku Kute aluminium
Śruby zaciskowe Stal
Konstrukcja strzemienia 2 szt
Płyn Olej mineralny SRAM
Korpus dźwigni Kute aluminium
Zalecany typ tarczy hamulcowej 1-częściowa linia CenterLine
UżywaćMTB
UżywaćPrzód
ProducentSRAM
MarkaSRAM