Campagnolo BORA ONE 50 kół AC3, w tym. opakowanie
BORA ONE 50 AC3 - zaletą tych wspaniale splecionych w całości z włókna węglowego kół jest przede wszystkim ręcznie robiona obręcz o wysokości 50 mm. Te rundy mogą wygrywać zarówno pod górę, jak i sprint. Szerokość felgi wynosząca 24,5 mm (w porównaniu do oryginalnych 20 mm) znacznie podnosi komfort jazdy. Dzięki wysokim felgom i podniesionym kołnierzom piast kół zapewniają również dużą sztywność skrętną i przyspieszenie. Grafiki na felgi (naklejki) znajdują się pod ostatecznym wykończeniem felgi. Umieszczenie pod ostatnią warstwą nadaje naklejkom wysoką odporność mechaniczną, w tym odporność na promieniowanie UV.
Przednie koło oplecione jest radialnym sznurem, a na tylne koło zastosowano sznurek G3 . Duraluminiowe piasty obu kół są wyposażone w ceramiczne łożyska pierścieniowe USB , które znacznie zmniejszają tarcie łożysk piast.
Nowością jest zupełnie nowa modyfikacja powierzchni hamulca felgi z oznaczeniem AC3 (All Condition Carbon Control) . Ta nowa modyfikacja powierzchni hamowania zwiększyła skuteczność hamowania kół o niewiarygodne 47%, a na suchej nawierzchni o 3% . Kolejną modyfikacją techniczną jest zmiana promienia w najwyższym punkcie felgi do wymiaru 5,5 mm. Ta modyfikacja umożliwiła poprawę i tak już doskonałych właściwości aerodynamicznych tych splątanych kół.
Koła oplecione Campagnolo zawsze oferują najnowszą technologię. Poniżej lista zastosowanych maszyn w modelu BORA ONE 35.
- PEŁNA KARBONOWA OBRĘCZA 24,2 mm - opona / felga galoszkowa o szerokości 24,2 mm w połączeniu z nowym standardem opon / kaloszy zapewnia wysoki poziom komfortu i aerodynamiki wraz z niezwykle wysoką sztywnością i zdolnością kół do szybkiego reagowania na zmiany tempa
- EKSKLUZYWNY SYSTEM DRUKOWANIA RIM - nowa metoda obróbki powierzchni zapewnia jaśniejsze kolory nadruków kół, ich trwałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne (nadruki kół pokryte są cienką warstwą lakieru ochronnego)
- OBRÓBKA POWIERZCHNI HAMULCOWEJ 3DIAMANT - unikalny proces regulacji powierzchni hamowania felgi znacznie wydłuża jej żywotność i zwiększa skuteczność hamowania zarówno w czasie suszy, jak i podczas deszczu. Dzięki tej nowej modyfikacji proces przenoszenia siły hamowania na felgę przebiega płynniej i daje kierowcy poczucie dużej kontroli
- DYNAMIC BALANCE - wyważenie obręczy, które kompensuje jej nierównowagę spowodowaną otwarciem zaworu
- MOMAG - eliminuje konieczność stosowania taśmy pod dętki (powierzchnia obręczy pod dętką jest całkowicie gładka z pojedynczym otworem na wentyl)
- SYSTEM ANTYROTACYJNY SZPRYCH - zabezpiecza drut w optymalnej pozycji aerodynamicznej
- ZŁĄCZKI SAMOZACISKOWE - dzięki „samoblokującej się” pozycji złączek umożliwia centrowanie na odpowiednim napięciu bez konieczności dalszego centrowania
- WZÓR SZPRYCH G3 - zapewnia równomierne naprężenie struny po prawej i lewej stronie tylnego koła, zmniejsza wartość napięcia wstępnego struny, zwiększa sztywność skrętną kół i związane z tym przenoszenie energii, eliminuje drgania nawet dla jeźdźców o większej wadze
- DRSC (DIRECTIONAL RIM-SPOKE COUPLING) - unikalna technologia zapewniająca prawidłowe umieszczenie drutu w piaście / nyple w obręczy. Umożliwia właściwe centrowanie przy identycznym napięciu wstępnym struny na całym obwodzie kół
- AERO SPOKES - aero stalowy sznur ze stali nierdzewnej zapewnia kołom doskonałe właściwości aerodynamiczne, długą żywotność i umożliwia bardziej wydajne przenoszenie mocy
- KORPUS PIAST ALUMINIOWY - duraluminiowe korpusy piast zwiększają sztywność skrętną kół i redukują wagę piast do możliwie najniższego poziomu
- ALUMINIOWA OŚ - nadwymiarowe duraluminiowe osie piast zwiększają sztywność skrętną kół i redukują wagę piast do możliwie najniższego poziomu
- CERAMICZNE ŁOŻYSKA KULKOWE USB - ceramiczne kulki łożyska pierścieniowego zmniejszają tarcie w piaście, zapewniają jego płynniejszą pracę oraz długą żywotność
- ŁOŻYSKA KULKOWE I STOŻKOWE - łożyska kulkowe zwykłe w połączeniu ze stożkami zapewniają łatwą konserwację, jeszcze łatwiejszą regulację i długą żywotność
- OVERSIZE FLANGE - piasta tylna z wysokim kołnierzem zwiększa sztywność skrętną koła i zwiększa jego zdolność do przyspieszania
- AC3 (All Condition Carbon Control) - obróbka powierzchniowa powierzchni hamowania, co znacznie zwiększa (zwłaszcza na mokrej nawierzchni) skuteczność hamulców
UWAGA: Obręcz karbonowa wymaga użycia specjalnych klocków hamulcowych BR-BO500 zawartych w opakowaniu.
Pakiet zawiera:
- przedni pręt szybkiego uwalniania
- tylny pręt szybkiego zwalniania
- torby do transportu rowerów
UWAGA: dopłata za zaplątane koła z nakrętką SHIMANO wynosi 150 CZK