Koła skręcane Campagnolo SHAMAL CARBON C21, opona 2WF DB, HH12, N3W

Koła skręcane Campagnolo SHAMAL CARBON C21, opona 2WF DB, HH12, N3W
5 367,0 Zł
Osobiście w sklepie:czwartek 16.5.Kurier przewozowe:poniedziałek 20.5.
Koła skręcane Campagnolo SHAMAL CARBON C21, opona 2WF DB, HH12, N3W

Nowe splecione koła do hamulców tarczowych: Campagnolo SHAMAL CARBON DB Pierwsze splecione koła, które zostały opracowane specjalnie do wyścigów wytrzymałościowych i długich przejażdżek. Koła, które noszą dziedzictwo kultowej nazwy SHAMAL .

Splątane koła Shamala były innowacją, zaawansowanymi badaniami i nową technologią od samego początku. W 1992 roku Campagnolo wprowadziło pierwszą wersję tych rowerów, dając światu wyścigów kolarskich pierwsze splecione koła o wysokim profilu obręczy. wprowadził koncepcję wysokiej jakości felg do świata wyścigów rowerowych. Nowe rowery SHAMAL CARBON DB to identyczne podejście mające na celu poprawę wydajności rowerzysty podczas długich godzin spędzonych w siodle oraz zapewnienie komfortu i prowadzenia roweru w każdych warunkach.

SHAMAL CARBON DB to pierwsze splątane rowery, które Campagnolo opracowało specjalnie do wyścigów wytrzymałościowych i długich przejażdżek, zarówno na szosie, jak i w terenie (rowery nadają się do kolarstwa szosowego, przełajowego, gravelowego i trekkingowego). Dzięki szerokości obręczy (szerokość wewnętrzna 21mm) koła te są w stanie pomieścić szersze opony, które zapewniają większy komfort. Koła SHAMAL CARBON DB idealnie nadają się do opon o szerokości 25, 28 i 30 mm, jednak dzięki swojej konstrukcji koła mogą być wyposażone w oponę o szerokości do 65 mm . To sprawia, że koła SHAMAL CARBON DB są idealnymi kołami uniwersalnymi, nadającymi się do szerokiej gamy opon, od szosowych po szutrowe. Dzięki technologii 2-Way Fit, Campagnolo gwarantuje pełną kompatybilność zarówno z oponami standardowymi, jak i oponami bezdętkowymi / bezdętkowymi. Zastosowanie opatentowanej technologii MoMag zapewnia brak dziur w obręczy pod dętką, co przekłada się na ich mniejszą wagę, zwiększoną sztywność, a także możliwość zastosowania opon bezdętkowych. Konserwacja i czyszczenie opon nigdy nie było łatwiejsze.

Kolejną nowością są obręcze wykonane z jednokierunkowego włókna węglowego High Modulus o różnym profilu/wysokości dla przedniego i tylnego koła: wysokość 40 mm przy tylnym kole zapewnia maksymalną reaktywność i ogólne przenoszenie mocy. Wysokość 35 mm na przednim kole zapewnia najbardziej niezawodne sterowanie. Felgi nie są barwione, co tylko podkreśla ich najwyższą jakość wykonania i podkreśla użyty materiał.

Karbonowe felgi uzupełniają nowe aluminiowe piasty z regulowanym systemem łożysk, które są bardzo lekkie i wydajne. Ta opcja oferuje niższe opory toczenia i umożliwia łatwą regulację łożysk, redukując wszelkie luzy między łożyskami kulkowymi a ich stożkami, zapewniając niezwykle funkcjonalny, długotrwały system. Do piast kół SHAMAL CARBON DB można również dokupić zestaw do konwersji na system łożyskowy USB lub CULT.

Niezawodność - kluczowy element do beztroskiego użytkowania wszystkich splątanych kół - gwarantuje konstrukcja kół z opatentowanym typem sznurka G3 , który zapewnia doskonałe wyważenie kół i bezpieczne hamowanie w każdych warunkach.

Oplecione koła SHAMAL CARBON DB są w całości składane ręcznie przez wyspecjalizowanych techników Campagnolo, a sterowanie ich mocą w 100% odbywa się za pomocą urządzeń elektronicznych. Ta procedura zapewnia maksymalną wydajność i niezawodność.

Dostępne wersje: Campagnolo N3W™, Shimano HG™, Sram XDR™

Kompatybilność: Campagnolo 10s/11s/12s, Shimano HG™, Sram XDR™

Splątane koła Campagnolo zawsze oferują najnowszą technologię. Poniżej znajdziesz listę używanych do modeli SHAMAL CARBON DB 2WF.

  • FULL CARBON FIM Obręcz o szerokości 26,5 mm - 26,5 mm w połączeniu z oponami o szerokości 28 lub 25 mm zapewnia wysoki poziom komfortu i aerodynamiki wraz z wyjątkowo wysoką sztywnością i zdolnością kół do szybkiego reagowania na zmiany tempa
  • EXCLUSVE RIM PRINTING SYSTEM - nowa metoda obróbki powierzchni zapewnia jaśniejsze kolory nadruków na felgach, ich trwałość koloru i odporność na uszkodzenia mechaniczne (nadruki na felgach pokryte są cienką warstwą lakieru ochronnego)
  • DYNAMIC BALANCE - wyważenie felgi, które kompensuje jej nierównowagę spowodowaną otwarciem zaworu
  • 2WF - koła umożliwiają stosowanie zarówno opon standardowych, jak i opon bezdętkowych
  • MOMAG - eliminuje konieczność stosowania taśmy pod dętki (powierzchnia felgi pod dętką jest całkowicie gładka z pojedynczym otworem na wentyl)
  • SPOKES ANTI-ROTATION SYSTEM - zabezpiecza drut w optymalnej aerodynamicznej pozycji
  • SAMOBLOKUJĄCE NIPLE - dzięki „samoblokującej się” pozycji nypli umożliwia centrowanie na odpowiednim naprężeniu wstępnym bez konieczności dalszego centrowania
  • G3 SPOKE PATTERN - zapewnia równomierne naprężenie struny po prawej i lewej stronie tylnego koła, zmniejsza wartość napięcia wstępnego struny, zwiększa sztywność skrętną kół i związane z tym przenoszenie energii, eliminuje drgania nawet u osób o wyższych waga
  • DRSC (DIRECTIONAL RIM-SPOKE COUPLING) - unikalna technologia zapewniająca prawidłowe ułożenie drutu w piaście/nyplu w obręczy. Umożliwia prawidłowe centrowanie z identycznym napięciem wstępnym strun na całym obwodzie kół
  • AERO SPOKES - struna ze stali nierdzewnej aero nadaje kołom doskonałe właściwości aerodynamiczne, długą żywotność i umożliwia bardziej efektywne przenoszenie mocy
  • ALUMINIOWE KORPUSY - duraluminiowe korpusy piast zwiększają sztywność skrętną kół i zmniejszają wagę piast do możliwie najniższego poziomu
  • OŚ ALUMINIOWA - nadwymiar osi piast z duraluminium zwiększa sztywność skrętną kół i zmniejsza wagę piast do możliwie najniższego poziomu
  • ŁOŻYSKA KULKOWE CERAMICZNE USB - ceramiczne kulki łożyska pierścieniowego zmniejszają tarcie w piaście, zapewniają jej płynniejszą pracę oraz długą żywotność
  • ŁOŻYSKA GARNKOWE I STOŻKOWE - łożyska kulkowe zwykłe w połączeniu ze stożkami zapewniają łatwą konserwację, jeszcze łatwiejszą regulację i długą żywotność
  • OVERSIZE FLANGE - tylna piasta z wysokim kołnierzem zwiększa sztywność skrętną koła i zwiększa jego zdolność do przyspieszania
  • AC3 (All Condition Carbon Control) - obróbka powierzchni powierzchni hamowania, która znacząco zwiększa (zwłaszcza mokrych) skuteczność hamulców

LIMIT CIĘŻAROWY: 120 kg (kolarz + rower + sprzęt)

Piasty kół są gotowe do trzymania tarczy AFS . Użyj UT-BB130, aby dokręcić nakrętkę blokującą tarczę hamulcową.
Piasta przednia jest wyposażona w wał drążony HH 12 o długości 100 mm. Piasta tylna z wałem drążonym HH 12 o długości 142 mm.

UWAGA: te splecione koła mogą być wyposażone w opony o minimalnej szerokości 23 mm.

Rodzaj hamulca
Typ hamulca6 otworów
Koło
RáfekPłaszcz
MarkaCampagnolo
ProducentCampagnolo
UżywaćSet
Ořech nábojeCampagnolo N3W