Koło dziane ZIPP 303 Firecrest Carbon Tubeless, tarcza, Center Locking 700c, tylna SRAM

Koło dziane ZIPP 303 Firecrest Carbon Tubeless, tarcza, Center Locking 700c, tylna SRAM
Běžná 4 907,6 Zł 4 510,2 Zł
Osobiście w sklepie:czwartek 2.5.Kurier przewozowe:poniedziałek 6.5.
Koło dziane ZIPP 303 Firecrest Carbon Tubeless, tarcza, Center Locking 700c, tylna SRAM

Koło plecione ZIPP 303 Firecrest Carbon Tubeless, do hamulca tarczowego, Center Locking 700c z tyłu, 24 żyły, SRAM orzech 10/11 szybki, 12x142mm Standardowa grafika A1

Są szybsze, o 300 gramów lżejsze i bardziej wydajne na większej powierzchni - niezależnie od tego, czy są w drodze we wszystkich formach, czy całkowicie poza drogą. Nowe motocykle Firecrest 303 zostały przeprojektowane, aby spełnić wymagania współczesnych motocykli szosowych i nadal głęboko zakorzenione pragnienie, aby Zipp opanował klasyczne modele Spring. Są to pierwsze koła Zipp wyposażone w technologię TSE Total (Total System Efficiency) - wydajność całego systemu. Precyzyjny skład warstw materiału obręczy zapewnia lepszą wszechstronną wydajność, co pozwala osiągnąć wyższe prędkości dzięki niższym:
- Odporność na powietrze / wiatr
- Opory toczenia
- ciężary
- Wibruję

Nowe bezdętkowe tarczowe hamulce tarczowe 303 Firecrest zostały zaprojektowane przy użyciu bezpośrednich pomiarów z „prawdziwego świata” (w porównaniu do projektu opartego na pomiarach w tunelu aerodynamicznym lub symulacji komputerowej). Pomiary te obejmowały także nowy protokół testu Zipp RollingRoad - ruchomy dywan symulujący podróż. A wyniki były naprawdę spektakularne. Nowa obręcz jest bardziej bulwiasta w porównaniu do swojego poprzednika, z zewnętrzną szerokością 30 mm, wewnętrzną szerokością 25 mm i wysokością obręczy 40 mm. Profil obręczy zapewnia mniejszy opór powietrza i lepsze przejście między oponą a obręczą, co sprzyja lepszej wydajności aerodynamicznej na drodze. Z kolei szersza obręcz pozwala na mniejsze ugięcie opony, a tym samym zmniejsza opór toczenia. Połączenie szerszej obręczy, większej objętości opony i mniejszego ciśnienia powietrza w oponach pomaga zmniejszyć zmęczenie rowerzysty poprzez lepsze wygładzenie nierówności podczas jazdy po nierównych drogach i drogach - opona obręczy pochłania wstrząsy, a nie kierowca. Nowością są również naboje - uniwersalne i trwałe ZR1 DB, które zostały opracowane w Niemczech. Mechanizm wolnego koła tylnego piasty jest wyposażony w 66 punktów zaczepienia, aby zapewnić lepszą reakcję. Hamulce tarczowe 303 Firecrest Tubleless do hamulców tarczowych są przeznaczone dla rowerzystów, którzy chcą większej wydajności w celu osiągnięcia wyższych prędkości. Nagrodą jest płynniejsza i szybsza jazda.

NIERUCHOMOŚCI
• Nowa grafika i wygląd Zipp, który oznacza szybkość.
• Uniwersalne koła plecione o dużej wytrzymałości przeznaczone do nowoczesnych rowerów szosowych z bezdętkową obręczą z prostym koralikiem bez haczyka (bez haczyka).
• Niższa waga dla żywszej i szybszej mowy - 300 gramów lżejszego zestawu niż jego poprzednik.
• Zoptymalizowany kształt bezdętkowej opony Made Easy dla łatwego montażu i demontażu opon bezdętkowych bez użycia narzędzi; do odlewania opon nie trzeba używać sprężarki powietrza.
• Ultra szeroka obręcz o wewnętrznej szerokości 25 mm tworzy lepszą powierzchnię do siedzenia opony i umożliwia szybką jazdę po drodze i poza nią
• Nowa wysokość obręczy 40 mm nadaje się do lekkiego i aerodynamicznego roweru w każdej sytuacji
• Nowe piasty DB ZR1 zostały opracowane w Niemczech i mają lepsze uszczelnienie dla dłuższej żywotności i większej trwałości. Tylna piasta jest wyposażona w wolnobieg z 66 punktami sprzężenia, co zapewnia lepszą reakcję.
• Pakiet zawiera końce piasty do stosowania ze stałymi osiami 12 mm.
• Mocowanie ostrza CenterLock. Blokady są wliczone.
• Tylne koło jest dostępne w wersjach z nakrętką XDR ™ lub SRAM / Shimano.
• Nakrętka Campagnolo jest dostępna osobno do zakupu.
• Dożywotnia gwarancja.

Rozmiar koła 700c
Konstrukcja karbonowa
Kompatybilność opon Opony Tubeless Ready
Kompatybilność z hamulcami tarczowymi (CenterLock)
Waga zestawu (przednie + tylne koło) 1,355 g
Wewnętrzna szerokość obręczy 25 mm
Profil obręczy Symetryczny
Obróbka powierzchniowa włókna UD obręczy, naklejki
Materiał nypla Aluminium
Druty CX-Sprint
Liczba drutów 24
Typ gwintu 2x skrzyżowane
Orzech SRAM XDR, SRAM / Shimano Road
Typ osi koła Oś stała 12x100, 12x142
Łożyska przemysłowe - stal nierdzewna
Mechanizm wybiegowy 6 zatrzask ze sprężyną płytkową

Cyfrowe narzędzie SRAM do rekomendacji ciśnienia w oponach: https://axs.sram.com/tirepressureguide

Rodzaj hamulca
Typ hamulcaCenterlock
Koło
RáfekPłaszcz
MarkaZIPP
ProducentZIPP
UżywaćTył
Ořech nábojeSram XD