Koło skrętne ZIPP 303 S Carbon Tubeless Dics - tył

Koło skrętne ZIPP 303 S Carbon Tubeless Dics - tył
-8 %
Wybierz opcję
Używać
Przód
Tył
Ořech náboje
Přední kolo
Shimano
Sram XD
Provedení kol
Přední 12x100Nie na stanie
Zadní 12x142 ShimanoNa stanie u producenta
Zadní 12x142 SRAM XDRNie na stanie
Brak w magazynie
Przewidywana wysyłka Na cestě k dodavateli
Cena zwykła z VAT 2 777,3 Zł 8 % 2 553,2 Zł Cena zawiera faktura VAT
Cena po rejestracji:
2 502,1 Zł z VAT
Kodc01284795Oznaczenie00.1918.527.000ProducentZIPPGwarancja24 miesięcyKod zamówienia00.1918.527.000
Koło skrętne ZIPP 303 S Carbon Tubeless Dics - tył
Koło plecione ZIPP 303 S Carbon Tubeless, do hamulca tarczowego, Center Locking 700c front, 24-wire, 12x100mm Standard Graphic A1

Koła 303 S są następcą udanych kół, które dominowały w Spring Classics. Pozostają one zgodne z wysokością obręczy 45 mm, która jest idealna na każdy teren, ale znacznie wzrosła, ponieważ większa szerokość wewnętrznej obręczy zapewnia lepszą wydajność i jakość jazdy w prawie każdym mierzalnym kierunku. Rowery szosowe są znacznie bardziej wszechstronne niż w przeszłości, bez względu na nawierzchnię drogi, ale nadal co najmniej tak szybkie. Koła 303 S mają zupełnie nowy profil i konstrukcję obręczy, aby zoptymalizować osiągi rowerzysty w tej nowej generacji motocykli szosowych. Koła nadają się do hamulców bezdętkowych i tarczowych. Pozwalają na stosowanie szerszych opon o niższym ciśnieniu powietrza i osiągają prędkość motocykli wyścigowych na drodze i poza nią.

Koła 303 S należą do najlżejszych kół Zipp i są zoptymalizowane pod kątem najbardziej wydajnych właściwości aerodynamicznych z oponami o szerokości 28 mm, ale są również w stanie pomieścić opony szutrowe o szerokości do 50 mm. Seria 303 S zapożycza koncepcję projektu z kół wyższej serii 303 Firecrest Tubeless z hamulcem tarczowym, w której osiąga się wyższą prędkość dzięki wyższej wydajności. Kluczową innowacją jest konstrukcja obręczy 303 S. Wysokość obręczy 45 mm jest taka sama jak w przypadku poprzednika 302 Hamulec tarczowy, ale szerokość zewnętrzna jest o 2 mm większa przy 27 mm, a szerokość między stopkami obręczy jest o 7 mm szersza i 23 mm. Obręcz została zaprojektowana z myślą o najszybszej mowie dzięki oponie 28 mm. Szeroka obręcz optymalizuje również profil opony do zastosowania przy niższym ciśnieniu powietrza. Pomaga to zmniejszyć opory toczenia i sprawia, że jazda jest bardziej komfortowa. Rezultatem wszystkich tych zmian jest oszczędność 10 watów w porównaniu z najlepszym konkurencyjnym motocyklem o całkowitej mocy wymaganej do jazdy z prędkością 40 km / h na prostej drodze z oponą 28 mm (wewnętrzne testy Zipp).

Ponadto ten przełomowy zestaw kół ma odnowiony, niepowtarzalny wygląd i atrakcyjną cenę.

NIERUCHOMOŚCI
- Nowa grafika i wygląd Zipp, który oznacza szybkość.
- Najszybszy z oponami 28 mm, kompatybilny z większymi oponami.
- Szeroka obręcz optymalizuje profil opony, umożliwiając stosowanie niższego ciśnienia powietrza, szczególnie w przypadku bezdętkowych opon. Rezultatem jest większa powierzchnia styku dla lepszej przyczepności, szczególnie podczas pokonywania zakrętów, zjeżdżania i jazdy na mokrej nawierzchni.
- Niższe ciśnienie w oponach i większa objętość zapewniają bardziej komfortową jazdę przy mniejszych wibracjach.
- Znaczne oszczędności w watach (mocy) przy zastosowaniu z szerszymi oponami przy niższym ciśnieniu powietrza.
- Szersza obręcz z prostą stopą bez haczyka (bez haczyka) zapewnia płynne przejście między obręczą a oponą, co zmniejsza opór.
- Piasty DB 76/176 z mocowaniem tarczy CenterLock.
- Wariant z koncentratorem XDR.
- Dożywotnia gwarancja (rejestracja właściciela na stronie Zipp).
- Narzędzie rekomendacji ciśnienia w oponach: https://axs.sram.com/tirepressureguide

SPECYFIKACJE
Rozmiar koła 700c
Materiał obręczy karbonowej
Kompatybilność wyłącznie z obudową Tubeless Ready
Kompatybilność hamulca tarczowego (blokada środkowa)
Waga 1540 g
Wewnętrzna szerokość obręczy 23 mm
Profil obręczy symetryczny
Wykończenie z włókna UD / naklejki z laminowanego włókna / wykończenie matowe
Materiał złączki mosiężne
Druty CX-Sprint
Liczba drutów 24
Typ ciągu 2 skrzyżowane
Orzech SRAM XDR, SRAM / Shimano Road
Osie piasty TA 12x100, TA 12x142
Łożyska przemysłowe - stal nierdzewna
3-zatrzaskowy mechanizm wolnego koła ze sprężynami piórowymi
W pakiecie taśma bezdętkowa, zawór bezdętkowy, kołysanie CenterLock
Max. ciśnienie 72,5 psi (5 bar)

Narzędzie rekomendacji ciśnienia w oponach: axs.sram.com/tirepressureguide
Koło
RáfekPłaszcz
Rodzaj hamulca
Typ hamulcaCenterlock
Oczekiwany przechowywanieNa cestě k dodavateli
ProducentZIPP
Ořech nábojePřední kolo
MarkaZIPP
UżywaćPrzód
Provedení kolPřední 12x100
Dyskusja
Opis produktu
Masz pytanie? Interesuje Cię konkretny detal? Zapytaj nas.
Zadaj pytanie
Nowe pytanieTwoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)TytułNapisz tekstZadać pytanie
Twoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)Napisz tekstDodać odpowiedź
pozor
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online: v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.

Ustawienia szczegółoweZezwól na wszystkoOdrzuć wszystko
popuplogo
CHCETE BÝT V OBRAZE?
ODEBÍREJTE NOVINKY CYCOLOGY
Stačí se přihlásit k odběru našeho pravidelného newsletteru a sleva 100 Kč na první nákup je vaše!
*Sleva lze uplatnit při nákupu nad 1000 Kč
CHCĘ RABATU