
Koło plecione ZIPP 303 S Carbon Tubeless, do hamulca tarczowego, Center Locking 700c z tyłu, 24 żył, 12x142mm Standardowa grafika A1
Koła 303 S są następcą udanych kół, które dominowały w Spring Classics. Pozostają one zgodne z wysokością obręczy 45 mm, która jest idealna do każdego terenu, ale znacznie wzrosła, ponieważ większa wewnętrzna szerokość obręczy zapewnia lepszą wydajność i jakość jazdy w prawie każdym mierzalnym kierunku. Rowery szosowe są znacznie bardziej wszechstronne niż w przeszłości, bez względu na nawierzchnię drogi, ale nadal co najmniej tak szybkie. Koła 303 S mają zupełnie nowy profil i konstrukcję obręczy, aby zoptymalizować osiągi rowerzysty w tej nowej generacji rowerów szosowych. Koła nadają się do hamulców bezdętkowych i tarczowych. Pozwalają na stosowanie szerszych opon o niższym ciśnieniu powietrza i osiągają prędkość motocykli wyścigowych na drodze i poza nią.
Koła 303 S należą do najlżejszych kół Zipp i są zoptymalizowane pod kątem najbardziej wydajnych właściwości aerodynamicznych z oponami o szerokości 28 mm, ale są również w stanie pomieścić opony szutrowe do szerokości 50 mm. Seria 303 S zapożycza koncepcję projektu z kół wyższej serii 303 Firecrest Tubeless z hamulcem tarczowym, w której osiąga się wyższą prędkość dzięki wyższej wydajności. Kluczową innowacją jest konstrukcja obręczy 303 S. Wysokość obręczy 45 mm jest taka sama jak w przypadku poprzednika 302 Hamulec tarczowy, ale szerokość zewnętrzna jest o 2 mm większa przy 27 mm, a szerokość między stopkami obręczy jest o 7 mm szersza i 23 mm. Obręcz została zaprojektowana z myślą o najszybszej mowie dzięki oponie 28 mm. Szeroka obręcz optymalizuje również profil opony do zastosowania przy niższym ciśnieniu powietrza. Pomaga to zmniejszyć opory toczenia i sprawia, że jazda jest bardziej komfortowa. Rezultatem wszystkich tych zmian jest oszczędność 10 watów w porównaniu z najlepszym konkurencyjnym motocyklem o całkowitej mocy wymaganej do jazdy z prędkością 40 km / h na prostej drodze z oponą 28 mm (wewnętrzne testy Zipp).
Ponadto ten przełomowy zestaw kół ma odnowiony, niepowtarzalny wygląd i atrakcyjną cenę.
NIERUCHOMOŚCI
- Nowa grafika i wygląd Zipp, który oznacza szybkość.
- Najszybszy z oponami 28 mm, kompatybilny z większymi oponami.
- Szeroka obręcz optymalizuje profil opony, umożliwiając stosowanie niższego ciśnienia powietrza, szczególnie w przypadku bezdętkowych opon. Rezultatem jest większa powierzchnia styku dla lepszej przyczepności, szczególnie podczas pokonywania zakrętów, zjeżdżania i jazdy na mokrej nawierzchni.
- Niższe ciśnienie w oponach i większa objętość zapewniają bardziej komfortową jazdę przy mniejszych wibracjach.
- Znaczne oszczędności w watach (mocy) przy zastosowaniu z szerszymi oponami przy niższym ciśnieniu powietrza.
- Szersza obręcz z prostą stopą bez haka (bezhaczykowa) zapewnia płynne przejście między obręczą a oponą, co zmniejsza opór.
- Piasty DB 76/176 z mocowaniem tarczy CenterLock.
- Wariant z koncentratorem XDR.
- Dożywotnia gwarancja (rejestracja właściciela na stronie Zipp).
- Narzędzie rekomendacji ciśnienia w oponach: https://axs.sram.com/tirepressureguide
SPECYFIKACJE
Rozmiar koła 700c
Materiał obręczy karbonowej
Kompatybilność wyłącznie z obudową Tubeless Ready
Kompatybilność hamulca tarczowego (blokada środkowa)
Waga 1540 g
Wewnętrzna szerokość obręczy 23 mm
Profil obręczy symetryczny
Wykończenie z włókna UD / naklejki z laminowanego włókna / wykończenie matowe
Materiał złączki mosiężne
Druty CX-Sprint
Liczba drutów 24
Typ ciągu 2 skrzyżowane
Orzech SRAM XDR, SRAM / Shimano Road
Osie piasty TA 12x100, TA 12x142
Łożyska przemysłowe - stal nierdzewna
3-zatrzaskowy mechanizm wolnego koła ze sprężynami piórowymi
W pakiecie taśma bezdętkowa, zawór bezdętkowy, kołysanie CenterLock
Max. ciśnienie 72,5 psi (5 bar)
Rodzaj hamulca | |
Typ hamulca | Centerlock |
Koło | |
Ráfek | Płaszcz |
Marka | ZIPP |
Producent | ZIPP |
Używać | Tył |
Wersja | SRAM XDR |
Ořech náboje | Sram XD |
Provedení kol | Zadní 12x142 SRAM XDR |
Pekný deň prajem zaujíma ma dostupnosť xdr orech pri týchto kolesách, ktoré by som chcel objednať Ďakujem
Dobrý den, mám tato kola a potřebuju na ně dát XD kazetu. Bylo by možné na tyto kola instalovat XD ořech? Případně dá se jen objednat koncovka (závěrečná podložka) 1,8 až 1,85mm ořechu XDR, aby tam šla XD kazeta? Díky za informaci.
Dobrý den, instalace XD ořechu na tato kola není možná. Jediná možnost je podložka pod kazetu 1,85mm, podložku Vám mohu objednat originální Zipp, jako produkt ji nemáme na našich stránkách a její cena je 290 kč, nebo je zde možnost použít podložku shimano FH-9000 , která má stejnou tloušťku a po vyzkoušení, na ořech XDR také pasuje odkaz na ni je - https://www.cycology.cz/vymezovaci-podlozka-shimano-fh-9000-1-85-mm-pod-kazetu-p794175/. Hezký den.
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.