Podstawą tego roweru jest super lekka, bardzo sztywna i jednocześnie bardzo wygodna rama z włókna węglowego Advanced Composite z nowoczesną szutrową geometrią do długodystansowej pozycji do jazdy. Specyficzna geometria Revolt polega przede wszystkim na znacznym nachyleniu, tj. obniżenie górnej rury ramy i skrócenie tylnej konstrukcji. Jeszcze większy komfort zapewnia karbonowa sztyca D-Fuse i bardzo niskie rozpórki. Kierownica Contact XR D-Fuse jest również wykonana w tej samej technologii co sztyca, która lekko sprężynuje pod obciążeniem - ponownie dla większego komfortu. „Czysty” wygląd ramy musi obejmować zintegrowaną sztycę siodełka, a wewnętrzna prowadnica linki Bowdena jest oczywista. Jeśli chodzi o montaż, możesz polegać na specjalnych szutrowych komponentach Shimano GRX, które (na różnych poziomach) są montowane we wszystkich czterech oferowanych modelach. Zaplątane koła naszej własnej produkcji obracają się na piastach z osiami stałymi 12 mm. W przypadku najwyższego modelu są to topowe koła Giant CXR-2 Carbon Disc WheelSystem z wysokowęglowymi obręczami 42 mm, pozostałe modele wyposażone są w aluminiowe struny. We wszystkich modelach koła są wyposażone w szersze opony bezdętkowe (38c lub 40c, jest miejsce w ramie do 45c). Nie zabrakło też ochraniacza X-Defender na dolną rurę ramy, a fani wyjątkowo długich podróży, nawet kilkudniowych, z pewnością docenią możliwość zamontowania przedniego i tylnego bagażnika.
Podstawą tego topowego roweru szutrowego jest super lekka, bardzo sztywna i jednocześnie bardzo wygodna rama z włókna węglowego Advanced Composite z nowoczesną geometrią szutrową zapewniającą długodystansową pozycję do jazdy. Rama doskonale wykorzystuje siłę pedałowania dla maksymalnej wydajności i pozwala na szybką, a jednocześnie wygodną jazdę po różnego rodzaju nawierzchniach.
Geometria modelu Revolt Advanced polega głównie na znacznym nachyleniu, czyli redukcji górnej rury ramy, a także na krótszej konstrukcji tylnej. Rezultatem jest precyzyjna kontrola, zwinność i doskonała kontrola nad motocyklem w każdej sytuacji, od jazdy z siodełka po stromych zjazdach po szybkie zjazdy po nierównych drogach.
Dla większego komfortu zastosowano karbonową sztycę D-Fuse, która lekko sprężynuje pod obciążeniem, a także kierownicę Contact XR D-Fuse. Bardzo niskie, specjalnie osadzone kolumny i szersze opony bezdętkowe (do rozmiaru 45c) również pomagają zwiększyć komfort, zwłaszcza podczas jazdy po nierównych nawierzchniach.
Producent | Giant |
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.