Zupełnie nowy członek „rodziny” Trance zbudowany jest na aluminiowej ramie wykonanej z naszego wysokiej jakości stopu ALUXX SL, co daje gwarancję, że rama będzie bardzo lekka, ale jednocześnie dostatecznie sztywna i mocna. Górne ramię wahacza zawieszenia Maestro jest wykonane z włókna węglowego, co zapewnia większą sztywność i wytrzymałość, a jednocześnie mniejszą wagę (technologia Advanced Forged Composite). Geometria roweru została zaprojektowana od podstaw dla rowerów 29-calowych, a jednocześnie spełnia wszystkie standardy nowoczesnego roweru na szlaki. W porównaniu do modelu Trance 29 skok jest zwiększony - ze 130 do 150 mm z przodu i ze 115 do 135 mm z tyłu. Ale to nie wszystko - dzięki tak zwanemu flip-chipowi bez problemu dopasujesz geometrię ramy do swojego stylu jazdy czy terenu, na którym jeździsz najczęściej. Kąt główki ramy może być bardziej stromy (66,2 stopnia) lub bardziej płaski (65,5 stopnia), kąt rury podsiodłowej wynosi wtedy 77,9 lub 77,2 stopnia, co również odbija się na wysokości środka pedałowania (spadek BB), 30 lub 40 mm. Bezpośrednie mocowanie amortyzatora do górnego wahacza (tzw. Mocowanie czopowe) zapewnia jeszcze większą czułość zawieszenia i lepsze tłumienie. Jeśli chodzi o wyposażenie, Trance X 29 ma wszystko, czego można oczekiwać od odpowiedniego roweru na szlaki - zmianę biegów 1x12 z szerokim zakresem przełożeń, splątane koła bezdętkowe z szerokimi obręczami, mocne 4-tłoczkowe hamulce i oczywiście teleskopową sztycę z wewnętrznie prowadzoną linką Bowdena.
Lekka, a jednocześnie wystarczająco sztywna i mocna rama aluminiowa wykonana z naszego wysokiej jakości stopu ALUXX SL jest produkowana we własnej fabryce. W rezultacie wszystkie etapy procesu produkcyjnego są ściśle monitorowane, tak aby każda rama opuszczająca linię produkcyjną spełniała wysokie standardy jakości i ustalone ścisłe tolerancje dla ram aluminiowych. Górne ramię wahacza zawieszenia Maestro jest wykonane z włókna węglowego, co zapewnia większą sztywność i wytrzymałość, a jednocześnie mniejszą wagę (technologia Advanced Forged Composite).
Zawieszenie Maestro jest w pełni aktywne i bardzo czułe, dzięki czemu jazda w terenie jest przyjemniejsza i przyjemniejsza. System ten działa na zasadzie wirtualnego (pływającego) środka obrotu tylnej konstrukcji, co eliminuje niechciane kołysanie podczas pedałowania - dzięki temu nie tracisz energii podczas jazdy i jedziesz płynniej, szybciej i mniejszym wysiłkiem. Maestro stosuje amortyzatory z bezpośrednim mocowaniem do górnego wahacza (tzw. Mocowanie czopowe) i niższym przełożeniem - efektem jest jeszcze większa czułość i lepsze tłumienie.
Najnowocześniejsza generacja zawieszenia Maestro wnosi jedną fundamentalną innowację - dzięki tak zwanemu flip-chipowi możesz łatwo dopasować geometrię ramy do swojego stylu jazdy lub terenu, po którym najczęściej jeździsz. Kąt główki ramy może być bardziej stromy (66,2 stopnia) lub bardziej płaski (65,5 stopnia), kąt rury podsiodłowej wynosi wtedy 77,9 lub 77,2 stopnia, co również odbija się na wysokości środka pedałowania (spadek BB), 30 lub 40 mm.
Producent | Giant |
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.