On koła BORA WTO 45 2WF DARK opona DB, HH12 + HH12 / 142 AFS w tym

On koła BORA WTO 45 2WF DARK opona DB, HH12 + HH12 / 142 AFS w tym
-26 %
Na stanie u producenta
Cena zwykła z VAT 12 519,4 Zł 9 326,6 Zł 7 707,9 Zł bez VAT
Cena po rejestracji:
9 140,0 Zł z VAT
Kod01182124OznaczenieWH20-BOWTODFR45DKProducentCampagnoloGwarancja24 miesięcyKod zamówieniaWH20-BOWTODFR45DK
Produkt nie został ocenionyDodaj ocenę
On koła BORA WTO 45 2WF DARK opona DB, HH12 + HH12 / 142 AFS w tym

BORA WTO 45 2WF DB - splecione koła przeznaczone do hamulców tarczowych o doskonałych właściwościach aerodynamicznych (nazwa kół WTO jest akronimem słowa W IND T UNEL O PTIMIZED, co przemawia do środowiska, w którym inżynierowie Campagnolo opracowali te koła). Kolejny akronim 2WF ( 2 W AY F IT) wskazuje, że koła mogą być używane zarówno z oponami standardowymi, jak i bezdętkowymi bez dalszych modyfikacji.

Niewątpliwą zaletą tych wspaniałych splecionych kół jest wysoka na 45 mm , ręcznie robiona, całkowicie karbonowa obręcz. Dzięki wysokości 45 mm te rowery są uniwersalnym wyborem, jeśli chcesz mieć tylko 1 parę rowerów. Rowery świetnie sprawdzają się zarówno na prostych, jak i pagórkowatych trasach. Szerokość obręczy 26,5 mm zwiększa komfort jazdy. Dzięki tej szerokości obręczy koła idealnie sprawdzą się w połączeniu z oponami o szerokości 28 lub 25 mm (minimalna szerokość opony dla tego typu koła to 23 mm). Dzięki swojemu profilowi koła zapewniają również dużą sztywność skrętną i przyspieszenie.

Grafika felgi (naklejki) znajduje się pod ostatecznym wykończeniem felgi. Umieszczenie pod ostatnią warstwą daje naklejkom wysoką odporność mechaniczną , w tym odporność na promieniowanie UV .

Przednie koło jest splecione ze sznurkiem radialnym, a sznurek G3 jest używany do tylnego koła. Piasty obu kół z duraluminium wyposażone są w ceramiczne łożyska pierścieniowe USB , które znacznie zmniejszają tarcie łożysk piast.

Nowością jest zupełnie nowa modyfikacja powierzchni hamulcowej felgi o oznaczeniu AC3 (All Condition Carbon Control) . Ta nowa modyfikacja powierzchni hamowania zwiększyła skuteczność hamowania kół na mokrej nawierzchni o niewiarygodne 47%, a na suchej o 3% . Kolejną modyfikacją techniczną jest zmiana promienia w najwyższym punkcie felgi do wymiaru 5,5 mm. Ta modyfikacja umożliwiła poprawę i tak już doskonałych właściwości aerodynamicznych tych splątanych kół.

Oplecione koła Campagnolo zawsze oferują najnowszą technologię. Poniżej znajduje się lista używanych do modeli BORA WTO 2WF.

  • FULL CARBON FIM Opona o szerokości 26,5 mm - 26,5 mm w połączeniu z oponami o szerokości 28 lub 25 mm zapewnia wysoki poziom komfortu i aerodynamiki wraz z wyjątkowo wysoką sztywnością i zdolnością kół do szybkiego reagowania na zmiany tempa
  • EXCLUSVE RIM PRINTING SYSTEM - nowa metoda obróbki powierzchni zapewnia jaśniejsze kolory nadruków na felgach, ich trwałość koloru i odporność na uszkodzenia mechaniczne (nadruki na felgach pokryte są cienką warstwą lakieru ochronnego)
  • OBRÓBKA POWIERZCHNI HAMULCOWEJ 3DIAMANT - unikalny proces regulacji powierzchni hamowania obręczy znacznie wydłuża jej żywotność i zwiększa skuteczność hamowania zarówno przy suchej pogodzie, jak i podczas deszczu. Dzięki tej nowej modyfikacji proces przenoszenia siły hamowania na obręcz przebiega płynniej i daje kierowcy poczucie dużej kontroli
  • DYNAMIC BALANCE - wyważenie felgi, które kompensuje jej niewyważenie spowodowane otwarciem zaworu
  • 2WF - koła umożliwiają stosowanie zarówno opon standardowych, jak i opon bezdętkowych
  • MOMAG - eliminuje konieczność stosowania taśmy pod dętki (powierzchnia felgi pod dętką jest całkowicie gładka z pojedynczym otworem na wentyl)
  • SPOKES ANTI-ROTATION SYSTEM - zabezpiecza drut w optymalnej aerodynamicznej pozycji
  • SAMOBLOKUJĄCE NIPLE - dzięki „samoblokującej się” pozycji nypli umożliwia centrowanie na odpowiednim naprężeniu wstępnym bez konieczności dalszego centrowania
  • G3 SPOKE PATTERN - zapewnia równomierne naprężenie struny po prawej i lewej stronie tylnego koła, zmniejsza wartość napięcia wstępnego struny, zwiększa sztywność skrętną kół i związane z tym przenoszenie energii, eliminuje drgania nawet u osób z wyższym waga
  • DRSC (DIRECTIONAL RIM-SPOKE COUPLING) - unikalna technologia zapewniająca prawidłowe ułożenie drutu w piaście/nyplu w obręczy. Umożliwia prawidłowe centrowanie z identycznym napięciem wstępnym strun na całym obwodzie kół
  • AERO SPOKES - struna ze stali nierdzewnej aero nadaje kołom doskonałe właściwości aerodynamiczne, długą żywotność i umożliwia bardziej efektywne przenoszenie mocy
  • ALUMINIOWE KORPUSY - duraluminiowe korpusy piast zwiększają sztywność skrętną kół i zmniejszają wagę piast do możliwie najniższego poziomu
  • OŚ ALUMINIOWA - duraluminiowe nadwymiarowe osie piast zwiększają sztywność skrętną kół i zmniejszają wagę piast do możliwie najniższego poziomu
  • ŁOŻYSKA KULKOWE CERAMICZNE USB - ceramiczne kulki łożyska pierścieniowego zmniejszają tarcie w piaście, zapewniają jej płynniejszą pracę oraz długą żywotność
  • ŁOŻYSKA GARNKOWE I STOŻKOWE - łożyska kulkowe zwykłe w połączeniu ze stożkami zapewniają łatwą konserwację, jeszcze łatwiejszą regulację i długą żywotność
  • OVERSIZE FLANGE - tylna piasta z wysokim kołnierzem zwiększa sztywność skrętną koła i zwiększa jego zdolność do przyspieszania
  • AC3 (All Condition Carbon Control) - obróbka powierzchni powierzchni hamowania, która znacząco zwiększa (zwłaszcza mokrych) skuteczność hamulców

Piasty kół są gotowe do trzymania koła AFS .
Piasta przednia jest wyposażona w wał drążony HH 12 o długości 100 mm. Piasta tylna z wałem drążonym HH 12 o długości 142 mm.

UWAGA: Karbonowa obręcz wymaga użycia specjalnych klocków hamulcowych BR-BO500 dołączonych do opakowania.

UWAGA: na te splecione koła można montować opony o minimalnej szerokości 23 mm !!!

Pakiet zawiera:

  • torby do transportu rowerów
  • małe akcesoria

UWAGA: dopłata za koła splatane z nakrętką SHIMANO wynosi 150 CZK

Rodzaj hamulca
Typ hamulca6 otworów
Koło
RáfekPłaszcz
MarkaCampagnolo
ProducentCampagnolo
UżywaćSet
Ořech nábojeCampagnolo
Parametry techniczne
Hmotnost páru kol1520 g
Materiál ráfkukarbon
Výška předního ráfku45 mm
Výška zadního ráfku45 mm
Minimální/maximální šíře pláště23 mm
Počet drátů předního kola24
Počet drátů zadního kola24
Materiál drátůnerezová ocel
Typ drátůultra aero, dvojitě zeslabované
Materiál nábojedural
Typ ložiskavěnečkové
Materiál ložiskaUSB keramické
Typ ořechuCampagnolo, Shimano, Sram 12s
Kompatibilitapro kazety 9s, 10s, 11s, 12s
Typdisková, 2-Way-Fit plášťová bezdušová, plášťová
Dyskusja
Opis produktu
Masz pytanie? Interesuje Cię konkretny detal? Zapytaj nas.
Zadaj pytanie
Nowe pytanieTwoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)TytułNapisz tekstZadać pytanie
Twoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)Napisz tekstDodać odpowiedź
pozor
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online: v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

Nie zezwalaj na pliki cookieZezwól na wszystko

CHCETE BÝT V OBRAZE?
ODEBÍREJTE NOVINKY CYCOLOGY
Stačí se přihlásit k odběru našeho pravidelného newsletteru a sleva 100 Kč na první nákup je vaše!
CHCĘ RABATU