Kratos TD nie zawiedzie Cię, szczególnie w trudnym terenie z twardą nawierzchnią, gdzie podczas jazdy w pełni wykorzystuje się wyższe i bardziej agresywne elementy opon, co zwiększa jego przyczepność i sterowność motocykla. Bardzo mocna opona do enduro i kamienistych powierzchni w Cross Country. Podwójna mieszanka pozwala na bezpieczną jazdę nawet na bardziej agresywnym stoku.
TUBELESS SUPRA
Szkielet: 127 TPI; technologia bębna (OLT)
Ściany boczne: skinwall (SW)
Wzmocnienie pięty: aramid (A) + ochrona stopy uszczelniającej
Właściwości: w przypadku zastosowania specjalnego zestawu do montażu opon bezdętkowych można go również wykorzystać jako kurtkę bezdętkową. Zwiększony komfort jazdy; zmniejszone opory toczenia opony na kole; duży zakres inflacji; dla konstrukcji bezdętkowej, bardzo niska waga zestawu i eliminacja wady przebicia rurki przez obręcz (Snake Bite).
TEXTRA
Bardzo gęsta i wyjątkowo mocna gumowana tkanina umieszczona z boku opony i wokół całej pięty. Jego doskonała elastyczność i prawie znikoma waga utrzymują doskonałe właściwości jezdne opony Tubeless Supra. Jednocześnie Textra kilkakrotnie zwiększa odporność opony na przebicia boczne przy minimalnym wpływie na jej masę.
Opony z tym zabezpieczeniem są przeznaczone do bardzo trudnego terenu wyścigowego, w którym gwarantują maksymalną niezawodność przy zachowaniu doskonałych parametrów jazdy.
EDC - DUAL ENDURO
Specjalna konstrukcja składająca się z dwóch mieszanin - sprawdzonej mieszanki (CRX) tworzącej figurę podstawową i średnią oraz mieszanki o niskim współczynniku odbicia (DEAD) dla figur bocznych.
DEAD to mieszanina zawierająca sadzę aktywną. Dzięki nim ma wysoką wytrzymałość konstrukcyjną, podwyższoną odporność na ścieranie, doskonałą przyczepność i przyczepność przy niskim oporze toczenia. Gęstość wynosi 1,02 g / cm3. Ze względu na swoje właściwości jest przeznaczony przede wszystkim do opon rowerowych do celów wyścigowych.
CRX to mieszanina zawierająca sadzę aktywną. Dzięki nim ma wysoką wytrzymałość konstrukcyjną, podwyższoną odporność na ścieranie, doskonałą przyczepność i przyczepność przy niskim oporze toczenia. Gęstość wynosi 1,02 g / cm3. Ze względu na swoje właściwości jest przeznaczony przede wszystkim do opon rowerowych do celów wyścigowych.
Połączenie tych dwóch związków jest idealnym połączeniem opon rowerowych do ekstremalnych sportów w trudnym i trudnym terenie. Dzięki wysokiej wytrzymałości konstrukcyjnej i zwiększonej odporności na ścieranie w środku oraz doskonałej przyczepności i przyczepności na bokach opony te są na najwyższym poziomie.
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.