Mocniejsza wersja sprawdzonej opony Kratos Top Design przeznaczona jest do jazdy w trudnym terenie. Niezwykłe w swojej klasie połączenie przyczepności, stabilności, skutecznego hamowania i niskich oporów toczenia. Niezawodny w pochyleniu. Połączenie tych cech oznacza idealną oponę do Enduro.
SUPRA BEZdętkowa
Rama: 127 TPI; technologia bębnowa (OLT)
Wzmocnienie pięty: aramid (A) + zabezpieczenie uszczelniające pięty
Cechy: może być również używana jako opona bezdętkowa przy zastosowaniu specjalnego zestawu montażowego do opon bezdętkowych. Zwiększony komfort jazdy; zmniejszone opory toczenia opony na kole; duży zakres pompowania; w przypadku wersji bezdętkowej bardzo niska waga zestawu i eliminacja wady dętki przebijającej felgę (Snake Bite).
TEKSTRA
Bardzo gęsta i niezwykle mocna gumowana tkanina umieszczona na boku kurtki rowerowej oraz wokół całego pięty. Jej doskonała elastyczność i niemal znikoma waga zachowują doskonałe właściwości jezdne opony Tubeless Supra. Jednocześnie Textra kilkukrotnie zwiększa odporność opony na przebicie boczne, przy minimalnym wpływie na jej masę.
Opony z tym zabezpieczeniem przeznaczone są na bardzo trudne tereny wyścigowe, w których gwarantują maksymalną niezawodność przy zachowaniu doskonałych parametrów jezdnych.
EDC – ENDURO DUAL
Specjalna konstrukcja składa się z dwóch mieszanek – sprawdzonej mieszanki (CRX) tworzącej figury bazowe i środkowe oraz masy niskoodblaskowej (DEAD) tworzącej figury boczne.
DEAD jest mieszaniną zawierającą sadzę aktywowaną. Dzięki nim posiada wysoką wytrzymałość konstrukcyjną, podwyższoną odporność na ścieranie, doskonałe właściwości przyczepne i sprzęgające przy niskich oporach toczenia. Gęstość wynosi 1,02 g/cm3. Ze względu na swoje właściwości przeznaczony jest głównie do opon rowerowych przeznaczonych do celów wyścigowych.
CRX jest mieszaniną zawierającą sadzę aktywowaną. Dzięki nim posiada wysoką wytrzymałość konstrukcyjną, podwyższoną odporność na ścieranie, doskonałe właściwości przyczepne i sprzęgające przy niskich oporach toczenia. Gęstość wynosi 1,02 g/cm3. Ze względu na swoje właściwości przeznaczony jest głównie do opon rowerowych przeznaczonych do celów wyścigowych.
Połączenie tych dwóch mieszanek stanowi idealne połączenie dla opon rowerowych do uprawiania sportów ekstremalnych w trudnym i nierównym terenie. Dzięki dużej wytrzymałości konstrukcyjnej i zwiększonej odporności na ścieranie środka oraz doskonałej przyczepności i przyczepności na figurach bocznych, opony te są na najwyższym poziomie.