Opona Pirelli P ZERO Velo 4S

Opona Pirelli P ZERO Velo 4S
Cena zwykła z VAT 277,5 Zł 236,0 Zł
Opona Pirelli P ZERO Velo 4S

Pogoda gromu - Bezkonkurencyjna wydajność przez cały rok.

Ta wyjątkowa obudowa zapewnia niezrównaną jazdę dzięki zwiększonej przyczepności na mokrej nawierzchni i lepszej odporności na defekty. Unikalny wzór bieżnika opracowano w celu odprowadzania wody jeszcze szybciej niż P Zero Velo. Wilgotność lub susza, 4S może sprostać każdemu wyzwaniu.

 

Główne korzyści:

Maksymalne bezpieczeństwo na mokrych nawierzchniach i przy chłodnej pogodzie z najlepszą skutecznością toczenia: wieloletnia obudowa nigdy nie była tak mocna.

Długa odporność na rampowanie i tłumienie przy zimnej i deszczowej pogodzie: sprytne działanie dzięki SmartNET Silica®.

Świetna kontrola i drenaż , nawet w najgorszych warunkach pogodowych, dzięki lampie błyskowej.

Uniwersalny płaszcz, który nadaje się również do niskich temperatur .

Osiąga doskonałe oceny pod każdym względem: toczenia, przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, ochronę przed defektami, długą rampą, komfort.

 

Rozmiar: 622 x 23 / 25/28 - (700)

Waga: 205 g

TPI: 127

Ochrona przed defektami: pas aramidowy + domieszka aramidu

 

TECHNOLOGIA

Smartnet Silica®

Innowacyjna opatentowana krzemionka umożliwia:

Niski opór toczenia i wysoka sprawność toczenia dzięki naturalnej orientacji anizotropowej, która zmniejsza nagrzewanie i zwiększa elastyczność oraz minimalizuje rozpraszanie energii.

Naturalna mieszanka krzemionki z wodą, która jest wzmocniona przez szerszą powierzchnię wydłużonych cząsteczek krzemionki, zapewnia niezrównaną przyczepność na mokrych powierzchniach .

Inteligentne interakcje z innymi pierwiastkami chemicznymi. Dzięki gotowej mieszance tworzy naturalną sieć poprawiającą ochronę przed przebiciem i rampy .

 

Funkcjonalny projekt groove

Funkcjonalny projekt rowkowania:

Rowkowanie bieżnika ma inny kształt poszczególnych rowków, różne wymiary rowków i różne położenia rowków. Zaprojektowany jako konstrukcja bieżnika opony MotoGP - Diablo Supercorsa.

Mały kąt rowkowania próbki w środku bieżnika zapewnia równomierne zużycie materiału i odprowadzanie wody .

Większy kąt bieżnika w stosunku do krawędzi bieżnika i piorunochronu odgrywa znaczącą rolę w zmniejszaniu hałasu toczenia i zapewnia płynną i płynną jazdę .

Różne głębokości rowków są wybierane w celu przedłużenia rampowania i doskonałej kontroli .

Każdy milimetr próbki ma znaczenie dla doskonałej wydajności.

 

Idealne kształtowanie konturów

Optymalne kształtowanie profilu:

Stabilność przy wysokiej prędkości i maksymalnej kontroli nawet na wysokich wysokościach dzięki zaawansowanemu kształtowaniu profilu.

Tkanina zwoju jest zaprojektowana tak, aby profil obudowy był optymalnie zetknięty z powierzchnią. Zalety tego prostoliniowego kształtowania: płynna jazda, wysoka stabilność prędkości i niska prędkość. Zalety kształtowania profilu przy pochylaniu: trzymanie boczne, obsługa, poczucie pełnej kontroli i bezpieczeństwa.

Średnica koła
Średnica koła28"
Szerokość obudowy23 mm
PatkaKevlar
MarkaPIRELLI
ProducentPIRELLI