Opona Pirelli P ZERO Velo

Opona Pirelli P ZERO Velo
Opona Pirelli P ZERO Velo
Opona Pirelli P ZERO Velo
Opona Pirelli P ZERO Velo
Kod01330781Oznaczenie2908900Gwarancja24 miesięcy
od 172,1 Złod 142,2 Zł bez VAT
Wybierz opcję
Szerokość obudowy
23 mmNa stanie u producenta
25 mmNa stanie u producenta
28 mmNa stanie u producenta
Produkt nie został ocenionyDodaj ocenę
Opona Pirelli P ZERO Velo

Upuść limity - trening. Wyścig. Zwycięstwo.

Lata doświadczenia w sportach motorowych umożliwiły stworzenie nowego klejnotu: P Zero Velo to nowy standard dla opon do kolarstwa szosowego.

Rdzeniem tej obudowy jest opatentowana przez Pirelli technologia Smartnet Silica®: doskonała obsługa zarówno w suchych, jak i mokrych warunkach, a także niezrównane zabezpieczenia i długie rampy.

 

Główne korzyści:

Niski opór toczenia i przyczepność na mokrej nawierzchni: bez kompromisów między prędkością a przyczepnością !

Długa rampa i wysoka odporność na przebicie: Zwiększ wydajność.

Bezkompromisowa obsługa nawet podczas przechylania dzięki wyjątkowemu profilowi ​​i bieżnikowi.

Wysoki poziom komfortu i doskonałe obchodzenie się z poczuciem bezpieczeństwa.

 

Rozmiar: 622 x 23/25/28 - (700)

Waga: 195 g

TPI: 127

Ochrona przed defektem: pas aramidowy

 

TECHNOLOGIA

Smartnet Silica®

Innowacyjna opatentowana krzemionka umożliwia:

Niski opór toczenia i wysoka sprawność toczenia dzięki naturalnej orientacji anizotropowej, która zmniejsza nagrzewanie i zwiększa elastyczność oraz minimalizuje rozpraszanie energii.

Naturalna mieszanka krzemionki z wodą, która jest wzmocniona przez szerszą powierzchnię wydłużonych cząsteczek krzemionki, zapewnia niezrównaną przyczepność na mokrych powierzchniach .

Inteligentne interakcje z innymi pierwiastkami chemicznymi. Dzięki gotowej mieszance tworzy naturalną sieć poprawiającą ochronę przed przebiciem i rampy .

 

Funkcjonalny projekt groove

Funkcjonalny projekt rowkowania:

Rowkowanie bieżnika ma inny kształt poszczególnych rowków, różne wymiary rowków i różne położenia rowków. Zaprojektowany jako konstrukcja bieżnika opony MotoGP - Diablo Supercorsa.

Mały kąt rowkowania próbki w środku bieżnika zapewnia równomierne zużycie materiału i odprowadzanie wody .

Większy kąt bieżnika w stosunku do krawędzi bieżnika i piorunochronu odgrywa znaczącą rolę w zmniejszaniu hałasu toczenia i zapewnia płynną i płynną jazdę .

Różne głębokości rowków są wybierane w celu przedłużenia rampowania i doskonałej kontroli .

Każdy milimetr próbki ma znaczenie dla doskonałej wydajności.

 

Idealne kształtowanie konturów

Optymalne kształtowanie profilu:

Stabilność przy wysokiej prędkości i maksymalnej kontroli nawet na wysokich wysokościach dzięki zaawansowanemu kształtowaniu profilu.

Tkanina zwoju jest zaprojektowana tak, aby profil obudowy był optymalnie zetknięty z powierzchnią. Zalety tego prostoliniowego kształtowania: płynna jazda, wysoka stabilność prędkości i niska prędkość. Zalety kształtowania profilu przy pochylaniu: trzymanie boczne, obsługa, poczucie pełnej kontroli i bezpieczeństwa.

Dyskusja
Opis produktu
Masz pytanie? Interesuje Cię konkretny detal? Zapytaj nas.
Zadaj pytanie
Nowe pytanieTwoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)TytułNapisz tekstZadać pytanie
Twoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)Napisz tekstDodać odpowiedź
pozor
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online: v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.