Opona Pirelli Scorpion Enduro M HardWALL 29 x 2,6
Opona Pirelli Scorpion Enduro M HardWALL 29 x 2,6
UNIWERSALNA WYDAJNOŚĆ NA MIESZANEJ POWIERZCHNI
Próbka o średnio-wysokim profilu bloku i średniej odległości między nimi dla optymalnej równowagi między przyczepnością a prędkością toczenia na różnych powierzchniach, od twardych do miękkich, suchych i mokrych oraz z właściwościami mieszanki gumowej SmartGRIP. Najlepszy wybór na szlaki, na których zmienia się rodzaj podłoża i terenu oraz przyczepność opon, ale nie chcesz też rezygnować z prędkości toczenia. Dodatkowo obudowa charakteryzuje się wysokim stopniem niezawodności i długą żywotnością.
Nieruchomości:
• Mieszanka gumowa SmartGRIP - doskonała przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni przez cały okres użytkowania opony przy zwiększonej odporności na rozdarcie.
• Oplot - wielowarstwowy oplot nylonowy o gęstości 60 tpi dla większej niezawodności i lepszej obsługi.
• Konstrukcja HardWALL - konstrukcja opony z warstwą ochronną od stóp do palców oraz z gumową wkładką dla agresywnego stylu jazdy.
• Tubeless-Ready - zastosowanie bezdętkowe z łatwą instalacją i wytrzymałymi nóżkami.
Pirelli Scorpion Enduro to kompletna linia modelowa opon stworzona z myślą o codziennej jeździe na szlakach. Zostały zaprojektowane tak, aby wytrzymać trudny teren i prowadzenie, które jest możliwe dzięki nowym szybkim i trwalszym kołom. Scorpion Enduro zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić doskonałą przyczepność i niezawodność nawet podczas wymagającego użytkowania na lokalnych szlakach lub w parkach rowerowych ze stosem klap i kamienistych przejazdów. Konstrukcja opiera się na ramie HardWALL, która niezawodnie utrzymuje opony na torze iw zakrętach, oraz na mieszance gumowej SmartGRIP, która zapewnia doskonałą przyczepność zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni, a także zapewnia niesamowitą odporność na przebicie przez cały okres użytkowania opony, nawet po przykładowe zużycie.
Konstrukcja: 60tpi, TLR
Zalecana szerokość obręczy: 35C
Ochrona: HardWALL
Waga: 1,140 g
TECHNOLOGIA:
HardWALL
Technologia budowy opon Pirelli z warstwą ochronną pięty do pięty i gumową wkładką do agresywnej jazdy w terenie. Konstrukcja opony została zaprojektowana specjalnie z myślą o stylu jazdy w trudnym terenie - kilka wzmocnień wbudowanych bezpośrednio w ramę opony ma na celu poprawę ogólnej trwałości oplotu, a także umożliwienie większego podparcia przy zastosowaniu niższych ciśnień w oponie. Dzięki warstwie ochronnej z nylonu od pięty do pięty, która jest integralną częścią plecionki i grubej gumowej wyściółce na pięcie, konstrukcja HardWALL została zaprojektowana tak, aby z łatwością radzić sobie z bezwzględną obsługą i chronić przed przebiciami. Włączenie tych elementów wzmacniających wraz z nylonowym oplotem o gęstości 60 tpi przyczynia się do solidnej i trwałej konstrukcji, która sprzyja niezawodności i jakości jazdy bez uszczerbku dla wagi i wydajności przenoszenia siły pedałowania.
SmartGRIP
Najwyższej klasy mieszanka gumowa jest wynikiem doświadczenia Pirelli zdobytego na torach wyścigowych terenowych dla 2 i 4 rowerów na całym świecie. Inżynierowie Pirelli opracowali mieszankę o dwóch diametralnie przeciwnych właściwościach:
• odporność na przecięcie: gwarantuje maksymalną przyczepność mechaniczną i przyczepność w suchych warunkach oraz wyższą odporność na przebicie i dłuższą żywotność
• chemiczna przyczepność na mokrej nawierzchni: nie trzeba myśleć o zmieniających się warunkach, czy będzie padać, czy na torze będą błotniste i śliskie odcinki
Rezultatem jest dłuższa żywotność opony, która nie tylko ma doskonałą przyczepność i przyczepność w niekorzystnych warunkach, takich jak sucha i mokra, ale także zachowuje te właściwości jezdne w miarę zużywania się próbki. W przeciwieństwie do wieloskładnikowych mieszanek gumowych (dwóch lub trzech), jednoskładnikowa formuła SmartGRIP zapewnia zrównoważone właściwości jezdne podczas zużycia i żywotności opony. Większa wytrzymałość mechaniczna gumy zapewnia również większą odporność nie tylko na zużycie, ale także na przebicie, dlatego konieczne jest użycie większej siły do przecięcia lub przebicia osłonki.