Opona Pirelli Scorpion XC R ProWALL 29 x 2,2, kolor classic - przeznaczona na tylne koło
Opona Pirelli Scorpion XC R ProWALL 29 x 2,2, kolor classic - przeznaczona na tylne koło
MAKSYMALNA WYDAJNOŚĆ TYLNEGO KOŁA NA MIESZANEJ POWIERZCHNI
Model R ma specyficzną konstrukcję dla tylnego koła: próbkę o średnio-wysokim profilu blokowym i średniej odległości między nimi oraz z dodatkową przyczepnością i trwałością, do szybkiej i bezpiecznej jazdy na różnych nawierzchniach, suchych i mokrych oraz z właściwościami mieszanki gumowej SmartGRIP. Dodatkowo obudowa charakteryzuje się wysokim stopniem niezawodności i długą żywotnością. Najlepiej działa w połączeniu z modelem M na przednim kole, zapewniając wyważone właściwości jezdne.
Nieruchomości:
• Mieszanka gumowa SmartGRIP - doskonała przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni przez cały okres użytkowania opony przy zwiększonej odporności na rozdarcie.
• Oplot - wielowarstwowy oplot nylonowy o gęstości 120tpi zapewniający niską wagę i doskonałe zwijanie.
• Konstrukcja ProWaLL - ochronne wzmocnienie boków dla lepszej odporności na przebicie.
• Tubeless-Ready - zastosowanie bezdętkowe z łatwą instalacją i wytrzymałymi nóżkami.
Pirelli Scorpion XC to linia modelowa przeznaczona do codziennej jazdy terenowej. Niezależnie od tego, czy jest to wdrożenie czysto wyścigowe, w którym wszystko opiera się na szybkości i dobrym torze, czy też na relaksującej i zrelaksowanej jeździe, Scorpion XC opiera się na mieszankach gumy SmartGRIP o doskonałej przyczepności w warunkach suchych i mokrych oraz konstrukcjach LITE (niska waga, duża prędkość) lub ProWALL (zwiększona ochrona przed przebiciem i duża prędkość).
Konstrukcja: 120tpi, TLR
Zalecana szerokość obręczy: 25C
Ochrona: ProWALL
Waga: 730 g
TECHNOLOGIA:
ProWALL
Technologia wzmocnienia ochrony bocznej obudowy zapewnia lepszą odporność na przebicie i bardziej stabilną ekspresję przy zastosowaniu niskiego ciśnienia powietrza w obudowie. Dodatkowa warstwa tkaniny nylonowej na oplocie ściany bocznej nie tylko zwiększa odporność na przecięcia i zatrzaski, ale także poprawia ogólne zachowanie opony na zakrętach, umożliwiając lepszą kontrolę nad kołami i bardziej precyzyjną przyczepność. Te cechy zostały osiągnięte bez uszczerbku dla wagi opon i efektywności przenoszenia mocy podczas pedałowania, więc opony z tą technologią są idealne do użytku w wyścigach XC, a nawet agresywnej jeździe po szlakach, jeśli uzupełnią je odpowiedni szkielet (odpowiednio 120tpi i 60tpi).
SmartGRIP
Najwyższej klasy mieszanka gumowa jest wynikiem doświadczenia Pirelli zdobytego na torach wyścigowych terenowych dla 2 i 4 rowerów na całym świecie. Inżynierowie Pirelli opracowali mieszankę o dwóch diametralnie przeciwnych właściwościach:
• odporność na przecięcie: gwarantuje maksymalną przyczepność mechaniczną i przyczepność w suchych warunkach oraz wyższą odporność na przebicie i dłuższą żywotność
• chemiczna przyczepność na mokrej nawierzchni: nie trzeba myśleć o zmieniających się warunkach, czy będzie padać, czy na torze będą błotniste i śliskie odcinki
Rezultatem jest dłuższa żywotność opony, która nie tylko ma doskonałą przyczepność i przyczepność w niekorzystnych warunkach, takich jak sucha i mokra, ale także zachowuje te właściwości jezdne w miarę zużywania się próbki. W przeciwieństwie do wieloskładnikowych mieszanek gumowych (dwóch lub trzech), jednoskładnikowa formuła SmartGRIP zapewnia zrównoważone właściwości jezdne podczas zużycia i żywotności opony. Większa wytrzymałość mechaniczna gumy zapewnia również większą odporność nie tylko na zużycie, ale także na przebicie, dlatego konieczne jest użycie większej siły do przecięcia lub przebicia osłonki.Średnica koła |
Średnica koła | 29" |
Szerokość obudowy | 2,20 |
Producent | PIRELLI |
Patka | Kevlar |
Marka | PIRELLI |