Opona szosowa Continental Grand Prix 5000 S TR, 622, przystosowana do zastosowania bezdętkowego, różne szerokości

Opona szosowa Continental Grand Prix 5000 S TR, 622, przystosowana do zastosowania bezdętkowego, różne szerokości
Běžná 369,8 Zł 277,0 Zł
Osobiście w sklepie:poniedziałek 6.5.Kurier przewozowe:czwartek 9.5.
Opona szosowa Continental Grand Prix 5000 S TR, 622, przystosowana do zastosowania bezdętkowego, różne szerokości
  • Lżejszy, szybszy i z mocniejszymi ścianami bocznymi.
  • Nowy standard w technologii bezdętkowej.
  • Jedź szybciej, wygodniej i ze zwiększoną ochroną przed przebiciem.
  • Stworzone, abyś był lepszy.

Vectran ™ wykonany jest z polimeru ciekłokrystalicznego. W ten sposób powstaje termoplastyczna przędza wielowłóknowa. Dla porównania, ta półkrystaliczna tkanina jest bardziej odporna na przecięcie niż aramid i ma pięciokrotnie większą wytrzymałość na rozciąganie niż stal. Vectran ™ Breaker jest lżejszy, bardziej elastyczny i skuteczniejszy w przypadku przecinania , nie wpływając na opór toczenia.

Właściwości toczne mieszanki gumowej opony zależą przede wszystkim od trzech wzajemnie wpływających czynników – przyczepności, oporów toczenia i przebiegu. Dzięki naszej mieszance Black Chili , mieszance bieżnika zawsze opartej na najnowszych badaniach nad polimerami i surowcami, dostarczyliśmy trwałe rozwiązanie dla branży rowerowej. W zależności od zastosowania opony dopasowujemy skład mieszanki pod konkretną dyscyplinę - kolarstwo szosowe, górskie, jazdę na czas czy wyścigi zjazdowe. W przypadku Black Chili zu łączymy specjalne kauczuki syntetyczne ze sprawdzonym kauczukiem naturalnym w wysokowydajne mieszanki bieżnika. Następnie do tych mieszanek dodajemy cząstki sadzy, które z kolei są optymalizowane pod względem kształtu i właściwości powierzchniowych.

Lazer Grip, aby zjednoczyć się z drogą. Laserowo wycinana struktura mikrobieżnika rozciąga się na barku opony, zapewniając doskonałe pokonywanie zakrętów.

Rewolucyjne podejście do jazdy na rowerze. Technologia Active Comfort wbudowana w konstrukcję opony pochłania wibracje i zmiękcza jazdę.

  • 20% szybciej - nowe dwie warstwy bieżnika 220 TPI - mniejsze ugięcie pomiędzy materiałami
  • O 28% lepsza ochrona przed przebiciem – dodana warstwa ścian bocznych zapewnia dodatkową ochronę i stabilność przy niższym ciśnieniu
  • 50 g lżejszy dzięki nowej konstrukcji

W przypadku stosowania z uszczelniaczem zaleca się użycie 30 ml uszczelniacza Conti RevoSealant na każdą osłonkę.

Skladem BrandýsTrue
Szerokość obudowy25 mm
MarkaContinental
ProducentContinental
Stock JablonecTrue
Stock LiberecTrue