BARDZIEJ PRZYSTĘPNA WERSJA XTC ADVANCED SL 29 RACING SPECIAL, KTÓRA OFERUJE BARDZO PODOBNE WŁAŚCIWOŚCI JAZDY JAK NAJWYŻSZY MODEL W ZNACZĄCO NIŻSZEJ CENIE. XTC ADVANCED 29 TO ŚWIETNY WYBÓR ZARÓWNO DO WYŚCIGÓW I MARATONÓW XC, ORAZ DO JAZDY WYDAJNEJ NA ULUBIONYCH TRASACH XC, GDY NIE MASZ NUMERU STARTOWEGO NA KIEROWNICY.
GŁÓWNE ZALETY:
Rama karbonowa Advanced Composite Podstawą roweru jest zaskakująco lekka rama karbonowa Advanced Composite – w rozmiarze M waży zaledwie 995 gramów. Ramy karbonowe produkujemy we własnych fabrykach z najwyższej jakości surowców oraz stosując zaawansowane metody i procesy produkcyjne. Dzięki temu ramy te mają wysoką sztywność przy niskiej wadze i zapewniają doskonałe właściwości jezdne dla kolarstwa wyczynowego i wyścigowego.
Wysoce wydajna i doskonale dostrojona rama została zaprojektowana i skonstruowana tak, aby zapewniać wysoką efektywność pedałowania i precyzyjną kontrolę koła w każdych warunkach. Sama konstrukcja ramy jest bardzo specyficzna, tj. skład poszczególnych części karbonowych podczas produkcji ręcznej - różni się w zależności od rozmiaru ramy. Przede wszystkim „elastyczność” w pionie jest zoptymalizowana tak, aby rama była jednocześnie wystarczająco sztywna i wygodna. Zapewnia to najlepsze właściwości jezdne dla każdego rozmiaru ramy.
Wyścigowa geometria XC Czysto wyścigowa geometria tej specjalnej XC doskonale wykorzystuje wszystkie zalety kół 29". Kilka ważnych liczb – kąt główki ramy to 69,5° (dla rozmiarów L i XL to 70,0°), więc widelec jest bardziej wyluzowany, co pomaga lepiej kontrolować rower, szczególnie na szybkich zjazdach i technicznych przejściach. Z pewnością docenisz kąt siodełka 73,5° na ostrych zjazdach, kiedy rower będzie jechał pod górę dzięki Twojej idealnej pozycji do jazdy i będzie bardzo dobrze trzymał się szlaku.
Rodzaj hamulca | |
Typ hamulca | Hamulec tarczowy |
Średnica koła | |
Średnica koła | 29" |
Materiał | |
Materiał | Węgiel |
Marka | Giant |
Zębatki | 1x12 |
Kolor | černo-oranžová |
Producent | Giant |
Producent | Giant |
Velikost rámu | L |