Rower górski Giant XTC SLR 29 1 - 2021 - M Teal

Rower górski Giant XTC SLR 29 1 - 2021 - M Teal
na prośbę
Osobiście w sklepie: na żądanieKurier przewozowe: na żądanie
Rower górski Giant XTC SLR 29 1 - 2021 - M Teal
  • Rozmiary S, M, L, XL
  • Kolor morski
  • Rama aluminiowa ALUXX SLR
  • Widelec Giant Crest 34 RRL, skok 100 mm, blokowany na kierownicy
  • Amortyzator -
  • Kierownica Giant Connect XC, 31,8 mm
  • Olbrzymia łodyga kontaktowa
  • Sztyca Giant Connect, 30,9 mm
  • Siodło Giant Sport
  • Pedały -
  • Przekładnie Shimano SLX, 1x12 biegów
  • Przerzutka -
  • Przerzutka Shimano Deore XT
  • Hamulce Shimano MT500
  • Dźwignie hamulca Shimano MT501
  • Kaseta Shimano SLX, 10-51 zębów
  • Łańcuch KMC X12
  • Rękojeści Shimano SLX, 32-zębowy konwerter
  • Skład centralny Shimano, wciskane
  • Obręcze Giant XCT 29
  • Piasty Shimano Druty ze stali nierdzewnej
  • Opony Maxxis Rekon Race EXO TR, 29x2,25, bezdętkowe
  • Przygotowanie akcesoriów do pracy bezdętkowej

Całkowicie nowy aluminiowy 29-calowy hardtail XTC SLR 29 to bardziej przystępna cenowo alternatywa dla modeli karbonowych XTC Advanced 29, które wprowadziliśmy w linii modelowej 2020. XTC SLR 29 został zaprojektowany, aby zapewnić doskonałą równowagę między wysoką wydajnością i doskonałym prowadzeniem, co jest właściwą rzeczą do zrobienia. Połączenie osiągów i wyścigowego XC. Nowy XTC SLR 29 jest zbudowany na najlżejszej aluminiowej ramie MTB, jaką kiedykolwiek wyprodukowaliśmy. Do produkcji ultralekkich ram ALUXX SLR używamy najwyższej jakości stopu aluminium serii 6011. Dzięki zaawansowanemu procesowi osłabiania, rury ALUXX SLR są o 20% cieńsze (a tym samym lżejsze) niż rury ALUXX SL. Łącząc najlepsze materiały oraz najnowocześniejsze metody i procesy produkcyjne, możemy produkować ramy, które są niezwykle lekkie, ale jednocześnie bardzo sztywne i wytrzymałe. Rama XTC SLR 29 została zaprojektowana i skonstruowana tak, że jej stosunek sztywności do masy jest bezkonkurencyjny w swojej klasie, co znajduje odzwierciedlenie w wysokiej efektywności pedałowania i precyzyjnej kontroli koła w każdych warunkach. Specyficzna, fabrycznie dostrojona geometria ramy zapewnia idealną równowagę stabilności i zwrotności we wszystkich typach terenu XC. Oba oferowane modele wyposażone są w widelec Giant Crest 34 RRL o skoku 100 mm, blokadę od kierownicy oraz oś stałą Boost 15x110 mm (z tyłu oś stała Boost 12x148). W ramie zastosowano standardową okrągłą sztycę podsiodłową o średnicy 30,9 mm – dzięki temu na rowerze można zamontować również teleskopową sztycę, co szczególnie docenisz podczas zjazdów i technicznych przejazdów. Linki Bowdena są prawie całkowicie prowadzone wewnątrz ramy. Dla lepszych właściwości jezdnych i jednocześnie mniejszego ryzyka usterki zastosowano opony bezdętkowe Maxxis Rekon Race 2.25 EXO - koła są w wykończeniu bezdętkowym bezpośrednio z fabryki, wystarczy nałożyć kit do tubeless. Rama i widelec mogą pomieścić opony o szerokości do 2,4 cala. GŁÓWNE ZALETY Rama aluminiowa ALUXX SLR Do produkcji ultralekkich ramek ALUXX SLR używamy najwyższej jakości stopu aluminium serii 6011. Dzięki zaawansowanemu procesowi osłabiania rury ALUXX SLR są o 20% cieńsze (a tym samym lżejsze) niż rury ALUXX SL. Łącząc najlepsze materiały oraz najnowocześniejsze metody i procesy produkcyjne, możemy produkować ramy, które są niezwykle lekkie, ale jednocześnie bardzo sztywne i wytrzymałe. Wysoka wydajność i doskonałe prowadzenie Rama została zaprojektowana i skonstruowana tak, że jej stosunek sztywności do masy jest bezkonkurencyjny w swojej klasie, co znajduje odzwierciedlenie w wysokiej efektywności pedałowania i precyzyjnej kontroli kół w każdych warunkach. Specyficzna, fabrycznie dostrojona geometria ramy zapewnia idealną równowagę stabilności i zwrotności we wszystkich typach terenu XC. Inne zalety Oba oferowane modele wyposażone są w widelec Giant Crest 34 RRL o skoku 100 mm, blokadę od kierownicy oraz oś stałą Boost 15x110 mm (z tyłu oś stała Boost 12x148). W ramie zastosowano standardową okrągłą sztycę podsiodłową o średnicy 30,9 mm – dzięki temu na rowerze można zamontować również teleskopową sztycę, co szczególnie docenisz podczas zjazdów i technicznych przejazdów. Dla lepszych właściwości jezdnych i jednocześnie mniejszego ryzyka uszkodzenia, koła wykonane są w wykończeniu tubeless bezpośrednio z fabryki, wystarczy nałożyć kit tubeless.

ProducentGiant