Czasami chcesz zjechać z drogi do niezbadanych obszarów. Chcesz przemierzać szutrowe drogi, przekraczać leśne rzeki, wzywa Cię przygoda? Nasz KROSS Esker 2.0 został stworzony właśnie w tym celu. To rower dla każdego, kto szuka nowych dróg tam, gdzie ich nie ma. Uciekając przed cywilizacją i pożądaniem, spędź noc na łąkach Szumawy, patrząc w gwiazdy. Esker 2.0 to propozycja dla każdego, kto szuka wielu punktów mocowania do nosidełek i toreb. Kiedy montujemy ten model, wiemy, dlaczego krzyczymy „Hura na przygodę!”
KROSS Esker w 2021 roku to kontynuacja idei, która przyświecała nam przy projektowaniu poprzednich modeli tego koła wyprawowego. To nowy, trwalszy lakier i przemyślany napęd. Jesteśmy przekonani, że nowa wersja tej rundy będzie równie - jeśli nie - bardziej zabawna niż poprzednie lata.
Koła z rodziny Esker charakteryzują się niezwykle komfortową jazdą po drodze i w terenie, wydajnym przenoszeniem mocy na napęd oraz przewidywalnym zachowaniem w każdych warunkach. Chcieliśmy roweru, który zabierze Cię w nawet najdziksze rejony. Dlatego wyposażyliśmy go w sprawdzony i niezawodny napęd Shimano Sora R3000 oraz mechaniczne hamulce tarczowe Tektro MD C550. Dzięki takiemu rozwiązaniu będziesz mógł wykonywać naprawy serwisowe nawet na największym pustkowiu. Shimano Sora R3000 to dziewięciobiegowa kaseta z dwurzędową korbą - pozwala to łatwo dobrać ładunki do warunków drogowych.
KROSS Esker 2.0 to aluminiowa rama i widelec wykonane z aluminium superlite. Do tego bardzo wygodnego rozwiązania wybraliśmy komponenty, które dodatkowo poprawiają komfort w terenie. Jedną z nich jest szeroka kierownica rozszerzająca się w dół, która pomaga kontrolować rower w trudnych warunkach. W naszej wizytówce są też szerokie opony - wyposażyliśmy ją w opony WTB Riddler Comp Tan o średnicy 37 mm.
Aby zapewnić maksymalną użyteczność rower na szuter KROSS Esker 2.0 posiada wszystkie rozwiązania, które powinny znaleźć się na tego typu rowerze. Posłuchaliśmy rad ekspertów rowerowych i wyposażyliśmy model w liczne otwory montażowe ułatwiające montaż innych akcesoriów takich jak uchwyt na butelkę, bagażnik, błotniki czy inne wyposażenie. Aby zapewnić wszechstronność, zostawiliśmy w ramie i widelcu dużo miejsca na opony. Aby zachować stabilność w terenie, zdecydowaliśmy się zwiększyć odstępy między osiami w stosunku do naszych rowerów szosowych czy CX. Dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z bikepackingiem, model jest wyposażony w szeroką gamę biegów. Całość uzupełnia siodełko WTB Sport Volt, przystosowane do jazdy w terenie.
Materiał | |
Materiał | Aluminium |
Średnica koła | |
Średnica koła | 28" |
Rodzaj hamulca | |
Typ hamulca | Hamulec tarczowy |
Marka | Kross |
Zakres wkładów | 11-34T |
Suport | SHIMANO BSA BB-RS500 |
Producent | Kross |
Kolor | Červená |
Počet převodníků | 50T-34T/ (S- 170MM, M- 170MM, L- 175MM, XL- 175MM) |
kazeta | SHIMANO HG201 |
Název přehazovačky | SHIMANO SORA R3000 |
Název ráfku | KROSS |
název řídítek | FSA NO.42/ACB 1-1/8" |
Název vidlice | ALUMINIUM |
Počet převodů | 18 |
Přední náboj | SHIMANO ACERA M3050 |
Představec | ALUMINIUM/31,8/(S- 80MM, M- 80MM, L- 90MM, XL- 90MM) |
řetěz | CN-HG53 |
Typ přesmykače | SHIMANO SORA R3000 |
Velikost rámu | S |
zadní náboj | SHIMANO ACERA M3050 |