Rower szutrowy Kross Esker 6.0, 2023 rok, różne warianty

Rower szutrowy Kross Esker 6.0, 2023 rok, różne warianty
Běžná 8 483,7 Zł 6 380,7 Zł
Rower szutrowy Kross Esker 6.0, 2023 rok, różne warianty

CROSS ESKER 6.0

Kolarstwo górskie i kolarstwo szosowe to dwa najpopularniejsze sporty wśród rowerzystów. A co byście powiedzieli na połączenie tych dwóch segmentów? Niemożliwe? I jeszcze! Rower szosowy gravel lub gravel zdobywa coraz więcej serc różnych rowerzystów. Dlatego otwórz się na nowe rzeczy i zakochaj się w nim. Gwarantujemy, że na pewno zakochasz się w Kross Esker 6.0. To rower, który pozwala odkrywać zupełnie nowy świat.

KROSS Esker 6.0 2022 to kontynuacja idei, która przyświecała nam przy projektowaniu poprzednich modeli tego roweru wyprawowego. To nowy, trwalszy lakier i przemyślany napęd. Poprawiliśmy również wiele drobnych, niewidocznych detali, które poprawią komfort jazdy na każdym typie nawierzchni. Jesteśmy pewni, że nowa wersja tego roweru będzie równie - jeśli nie - zabawniejsza niż poprzednie edycje.

Dostosowany do potrzeb terenowych

Do niedawna nie było sprzętu rowerowego dostosowanego do potrzeb szutrowych rowerów szosowych. Jednak Shimano GRX zmienił oblicze tego segmentu rowerów i pozwolił uwolnić tylne przerzutki szosowe od rowerów MTB. Teraz, podobnie jak w przypadku roweru szutrowego, możesz jednocześnie korzystać z zalet obu światów. Kross Esker 6.0 wyposażony jest w kompletną grupę osprzętu Shimano GRX pracującą w systemie 2x11. Również hydrauliczne hamulce tarczowe to małe dzieło sztuki z krainy wschodzącego słońca. W przeciwieństwie do japońskiej wiśni Sakura, Kross Esker 6.0 nie kwitnie tylko przez kilka miesięcy i dopiero po pewnym czasie kończy się jej żywotność. Gdy już znajdziesz się w siodle, będziesz chciał, aby ta chwila trwała wiecznie. Obręcze DT Swiss były fundamentem, na którym zbudowaliśmy nasze rowery. Wyposażyliśmy je w wypróbowane i przetestowane opony Riddler o szerokości 37 mm.

Technologie zapewniające rozrywkę poza cywilizacją

Rama Kross Esker 6.0 wykonana jest z aluminium superlite. Dzięki obróbce cieplnej stop ten charakteryzuje się dużą wytrzymałością i odpornością na przeciążenia. Najważniejszą zaletą jest niska waga. Ponadto rury ramy są potrójnie kute w najmniej narażonych miejscach, aby zmniejszyć jej wagę. Ponadto tylny trójkąt i widelec z włókna węglowego zostały wyposażone w solidną oś, aby zmniejszyć ilość prac serwisowych wymaganych podczas wymiany kół. Projektując ramę zdecydowaliśmy się wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu rower wygląda estetycznie i schludnie, dzięki czemu jest doskonałym środkiem do przemieszczania się. Taki system prowadzenia okablowania pozwoli nam również zmniejszyć ryzyko uszkodzenia okablowania podczas jazdy w terenie.

Średnica koła
Średnica koła28"
Rodzaj hamulca
Typ hamulcaHamulec tarczowy
MarkaKross
Zakres wkładów11-34T
SuportSHIMANO BSA BB-RS500
ProducentKross
Wielkość towaruM
Počet převodníků46T-30T/175MM
Hmotnost kolaS: 10.72 kg; M: 10.8 kg; L: 10.85 kg; XL: 10.9 kg
kazetaSHIMANO 105 HG700
Název přehazovačkySHIMANO GRX RX600
Název ráfkuDT SWISS R500
název řídítekFSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"
Název vidliceCARBON
Počet převodů22
Přední nábojSHIMANO RS470 12x100
PředstavecALUMINIUM/ 31,8/7° (S- 80MM, M- 90MM, L- 90MM, XL- 100MM)
RámALUMINIUM SUPERLITE
řetězSHIMANO HG601
Typ přesmykačeSHIMANO GRX RX810
Velikost kol28
zadní nábojSHIMANO TIAGRA RS470 12x142