Dętki rowerowe Mitas oznaczone SSS = Slug-Self Sealant mają większą wagę, ale także znacznie większą odporność na uszkodzenia. W dętce rowerowej znajduje się profilaktyczna żelowa mieszanka ekologicznych włókien, spoiw, polimerów i składników utwardzających, które łączą i uszczelniają otwory o średnicy do 3 mm.
Dętka na koło 26 "cala. Grubość opony może wynosić od 1,50 do 2,10 cala.
UWAGA: Jeśli kurtka jest nieco szersza lub węższa, można również użyć rdzenia. Przy mniejszej obudowie należy uważać podczas instalacji, aby rurka nie została „pomarszczona” lub „ściśnięta” gdzieś wewnątrz obudowy. Przy większych oponach rdzeń będzie napompowany bardziej niż jest zbudowany, a jego ścianka będzie „cieńsza”. Może to doprowadzić do wcześniejszego spontanicznego uwolnienia się osłonki.
Jeśli nie jesteś w 100% pewien, czy kupujesz dętkę w odpowiednim rozmiarze do swojego roweru, doradzimy. Ponieważ zawsze produkujemy dętki dla różnych wymiarów, to osłona kół ma decydujące znaczenie dla Twojego wyboru.
Zwykle można na nim zobaczyć rozmiar w calach - na przykład 12,5 x 1,75 x 2 lub 29 x 2,25. W zdecydowanej większości przypadków występuje również wymiar w milimetrach - tzw. ETRTO - jest zapisywany np. 47 - 203 lub 54 - 622.
W nazwie większości dusz podano rozmiar w calach na koło. Dla absolutnej pewności należy zwrócić uwagę na wartość parametru „Wymiar w milimetrach - ETRTO”. Dla wszystkich naszych dętek jest ona wymieniona w parametrach i najczęściej mieści się w zakresie - np. 25/37 - 406. Ten przykład oznacza, że dętka nadaje się do opony o średnicy 406 mm (czyli 20 cali) i szerokości opony od 25 do 37 mm.
Inną opcją jest zawór. Który zawór duszy wybrać? W nazwie rurki na kole zawór jest zawsze oznaczony skrótem i znajdziesz go również w parametrach. Co oznaczają skróty zaworów i jaki zawór wybrać? Po prostu typ i długość zaworu. Poniższy obrazek również ci pomoże.
AV35 i AV40 - zawory samochodowe o długości 35 i 40mm; ma 8mm grubości i można ją też dmuchać na stacji benzynowej
SV9045 - wygięty zawór samochodowy, zgięcie podwójne - 90 stopni w osi pionowej i 45 stopni odchylone „od koła” Oba łuki są dla łatwiejszego pompowania przy małych kołach
DV26 i DV35 - zawór Dunlop jest jednym z dwóch typów zaworów składanych. Jest to tradycyjny zawór, który nadal jest dość powszechny. Zaletą jest to, że jest łatwy do usunięcia, a powietrze jest szybko uwalniane. Wręcz przeciwnie, montaż jest nieco trudniejszy, ponieważ konieczne jest wyjęcie wkładki i nakrętki kołpakowej, aby zawór mógł przejść przez otwór w feldze. Jest produkowany w długościach 26 i 35 mm i ma średnicę 8 mm.
FV33 i FV47 - zawór francuski lub galosz - trzpień można również wyjąć i należy go dopuścić do napompowania. Ten zawór jest węższy niż inne typy (tylko 6 mm), więc jeśli miałeś ten zawór wcześniej, zawsze szukaj tego samego typu. Produkowany jest w długościach 33 i 47 mm
I wreszcie inflacja. Często pytasz, ile duszy można napompować na kole. Jednak zalecane ciśnienie jest zawsze podane na obudowie. To jest decydujące dla zagęszczenia duszy. Jeśli rozmiar dętki zostanie dobrany prawidłowo, zawsze dopasuje się do opony.
Dla większej przejrzystości poniżej przedstawiamy tabelę z przeliczeniem jednostek inflacji.
SLUG - SELF SEALANT - SSS
Dętki rowerowe Mitas oznaczone SSS = Slug-Self Sealant mają większą wagę, ale także znacznie większą odporność na uszkodzenia. W dętce rowerowej znajduje się profilaktyczna żelowa mieszanka ekologicznych włókien, spoiw, polimerów i składników utwardzających, które łączą i uszczelniają otwory o średnicy do 3 mm. Grubość ścianki 0,9 mm
Skladem Brandýs | True |
Szerokość obudowy | 1,50-2,10 |
Producent | Mitas |
Marka | Mitas |
Zawór | Zawór rurowy |
Wybór duszy do roweru nie jest nauką, ale nadal trzeba kierować się kilkoma podstawowymi czynnikami, według których dokonujemy wyboru. W kolejnej częś...
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.