Stav objednávky

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, status zamówienia znajdziesz w sekcji zamówienia swojego profilu.
Jeśli zamówienie zostało utworzone bez rejestracji, do wiadomości e-mail dotarło podsumowanie zamówienia.

Proces zamówienia podzielony jest na kilka prostych kroków.

1) Zaakceptowano - zamówienie zostało pomyślnie przyjęte do naszego systemu. Automatycznie otrzymasz e-mail z potwierdzeniem z podsumowaniem twojego zamówienia.

2) przetwarzane - w przypadku płatności przelewem czekamy na płatność. Jeśli towar jest w magazynie u dostawcy, czekamy na zapasy twojego zamówienia.
Jeśli którykolwiek z zamówionych produktów nie znajduje się w magazynie, skontaktujemy się z Tobą za pomocą oddzielnego e-maila.
 
3) wysłane - wysyłka została wysłana, numer przesyłki paczki przychodzi do ciebie przez e-mail.
 
4) gotowy do odbioru - zamówienie jest kompletne i gotowe do odebrania (jeśli wybrałeś możliwość subskrypcji osobistej)

 

Czy masz pytanie dotyczące zamówienia lub potrzebujesz go edytować? Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +420 484 801 225 lub przez e-mail - info@cycology.cz

 


pozor
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online: v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.

Ustawienia szczegółoweZezwól na wszystkoOdrzuć wszystko
popuplogo
CHCETE BÝT V OBRAZE?
ODEBÍREJTE NOVINKY CYCOLOGY
Stačí se přihlásit k odběru našeho pravidelného newsletteru a sleva 100 Kč na první nákup je vaše!
*Sleva lze uplatnit při nákupu nad 1000 Kč
CHCĘ RABATU