Stav objednávky

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, status zamówienia znajdziesz w sekcji zamówienia swojego profilu.
Jeśli zamówienie zostało utworzone bez rejestracji, do wiadomości e-mail dotarło podsumowanie zamówienia.

Proces zamówienia podzielony jest na kilka prostych kroków.

1) Zaakceptowano - zamówienie zostało pomyślnie przyjęte do naszego systemu. Automatycznie otrzymasz e-mail z potwierdzeniem z podsumowaniem twojego zamówienia.

2) przetwarzane - w przypadku płatności przelewem czekamy na płatność. Jeśli towar jest w magazynie u dostawcy, czekamy na zapasy twojego zamówienia.
Jeśli którykolwiek z zamówionych produktów nie znajduje się w magazynie, skontaktujemy się z Tobą za pomocą oddzielnego e-maila.
 
3) wysłane - wysyłka została wysłana, numer przesyłki paczki przychodzi do ciebie przez e-mail.
 
4) gotowy do odbioru - zamówienie jest kompletne i gotowe do odebrania (jeśli wybrałeś możliwość subskrypcji osobistej)

 

Czy masz pytanie dotyczące zamówienia lub potrzebujesz go edytować? Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +420 484 801 225 lub przez e-mail - info@cycology.cz