Teraz Campagnolo Record DB 12s

Teraz Campagnolo Record DB 12s
8 431,7 Zł
Osobiście w sklepie:środa 24.4.Kurier przewozowe:piątek 26.4.
Teraz Campagnolo Record DB 12s

Nowy zestaw RECORD DB 12 x 2 jest tradycyjnie bramą do profesjonalnego kolarstwa i jednocześnie najnowszym dodatkiem do rodziny Campagnolo 12 x 2 SPEED . Ten rasowy zestaw wyścigowy korzysta ze wszystkich innowacji technologicznych oferowanych przez jego rodzeństwo SUPER RECORD DB 12x2 SPEED ™ i CHORUS DB 12x2 SPEED ™. Spójrz na różnicę w zastosowanych materiałach, gdy w serii Super Record and Record znajdziesz mnóstwo węgla i tytanu. W zestawie RECORD DB 12x2 SPEED do produkcji korb i dźwigni hamulca zastosowano węgiel.

Campagnolo po raz kolejny okazało się jednym z liderów w rozwoju i produkcji nowych technologii i jako pierwsza firma na świecie wprowadziła kombinację przekładni 12x2 . Poszczególne elementy tego zestawu nie zaprzeczają jednoznacznemu włoskiemu wyczuciu piękna i detali.

Campagnolo jest pewien wysokiej jakości swoich produktów, dlatego nawet w tym przypadku zapewnia 3-letnią gwarancję na ten produkt.

OGŁOSZENIE
Zestaw NIE zawiera KASETY . Proszę zamawiać naboje w dziale KASETY.
Jeśli potrzebujesz innego gwintu środkowych miseczek niż BSA (ENG) lub adapter Press-Fit, prosimy o zaznaczenie tego faktu w notatce w zamówieniu.

Zestaw Record DB 12x2 zawiera:

  • przerzutka Record 12s
  • przerzutka Record 12s
  • Rekordowa zmiana biegów, w tym zaciski hamulcowe (typ FLAT MONT)
  • 2x wirnik 160 mm
  • kliknięcia Record
  • miska środkowa Rekord
  • sieć Super Record 12s
  • Śruby tylnego zacisku DB ()

Filmy pomocy technicznej dla hydraulicznego układu hamulcowego Campagnolo DB można znaleźć TUTAJ .

WYKAZ POZYCJI POTRZEBNYCH DO MONTAŻU (te elementy nie są częścią zestawu)

Olej mineralny DB (wymagana ilość do napełnienia 1 kompletu tj. Przednich i tylnych hamulców to około 80 ml
Zestaw do napełniania DB (lub jego alternatywa)

 

OPIS INDYWIDUALNYCH KOMPONENTÓW

PRZEKŁADNIA Record ™ 12 x 2 to najdokładniejsza, najszybsza i najlepsza przerzutka, jaką Campagnolo kiedykolwiek stworzył. Całkowicie nowy kształt równoległoboku przerzutki wykorzystujący tak zwaną technologię 3D EMBRACE zapewnia dokładniejszą i dokładniejszą zmianę przełożeń przy mniejszych stratach energii, co również wydłuża żywotność elementu. Przeprojektowany równoległobok przerzutki umożliwia utrzymanie identycznej odległości między górnym biegiem przerzutki a poszczególnymi zębatkami, tzn. Przerzutka dokładnie kopiuje kasetę, co zapewnia znacznie dokładniejszą zmianę biegów na wszystkich zębatkach. Całkowicie przeprojektowano również kształt prowadnicy , która została niedawno wyposażona w większe koła pasowe, co pomaga i tak już doskonałej zmianie biegów. Górne koło pasowe różni się od dolnego znacznie dłuższymi zębami, które pomagają w utrzymaniu dokładnego położenia łańcucha względem kasety. Prowadnica jest zwymiarowana zarówno dla kasety z największym zębnikiem 29 zębów, jak i dla kasety z zębnikiem 32 zębów. Nowo dodana sprężyna kompensacyjna w górnej części równoległoboku eliminuje wibracje, a tym samym zapewnia bezbłędne przesuwanie na wszystkich rodzajach powierzchni.
Zastosowane materiały: ultralekki technopolimer z domieszką węgla, duraluminium, duraluminium / stalowe śruby / szpilki
Waga: 216 g

SHIFT Record ™ 12 x 2 to najdokładniejsza, najszybsza i najlepsza przerzutka zmiany biegów, jaką Campagnolo kiedykolwiek wyprodukował. Nowo zaprojektowane ramię przerzutki, które składa się teraz z dwóch oddzielnych - samojezdnych - części połączonych pojedynczym sworzniem (poprzednie ramiona przerzutki zostały wykonane z jednego kawałka materiału), skróciło krok zmiany i oferuje bezkompromisową i natychmiastową reakcję na ruchy dźwigni zmiany biegów. Prowadnica duraluminium przerzutki została zwężona i nowo dostosowana do użytku z szerszymi oponami (do szerokości 32 mm), tzn. Nie ma niebezpieczeństwa, że przerzutka zetknie się z tak szeroką oponą.
Przerzutka oferuje teraz również opcję 2 położeń po włączeniu na dużym konwerterze, co całkowicie eliminuje nieprzyjemne tarcie łańcucha o prowadnicę podczas włączania przełożeń .
Zastosowane materiały: dural, stal
Waga: 81g

SHIFT ULTRA SHIFT Record DB ™ 12 x 2 jest podłączany do dwutłokowych hamulców / zacisków za pomocą węży hydraulicznych. Olej mineralny jest stosowany jako nadzienie (nie wchodzi w skład opakowania, należy go zakupić osobno). Zaciski hamulcowe Campagnolo DB produkowane są w standardzie FLAT-MOUNT .
Same dźwignie są tylko o 8 mm wyższe w porównaniu z obecnymi modelami standardowych dźwigni zmiany biegów. Jednak według Campagnolo 98% zgodność została osiągnięta przy przyczepności standardowych dźwigni zmiany biegów EPS. Zwiększenie dźwigni pozwoliło na włożenie pojemnika z olejem mineralnym. Pojemnik ten jest łatwo wyjmowany, co jest ważne przy każdym serwisie lub wymianie uszkodzonej dźwigni zmiany biegów. Ponadto ten prosty system pozwala łatwo wybrać, które ź dźwignie hamulca będą sterować przednim lub tylnym zaciskiem hamulca.
Przesunięcie jest wyposażone w system o nazwie Campagnolo AMS (Regulowany System Mudulacji). System ten pozwala kierowcy łatwo regulować miękkość / sztywność dźwigni hamulca za pomocą klucza imbusowego 2,5 mm, a tym samym modulować początek efektu hamowania. Dźwignie umożliwiają również regulację odległości dźwigni hamulca / zmiany biegów od kierownicy . Zmiana biegów tradycyjnie oferuje doskonały ergonomiczny kształt i intuicyjny układ poszczególnych elementów sterujących, gdzie każda z 3 dźwigni ma swoją własną funkcję: dźwignia hamulca, dźwignia zmiany biegów i dźwignia zmiany biegów).
Opierając się na uwagach kierowców profesjonalnych zespołów, dokonano kilku drobnych korekt w kształcie korpusów zmiany biegów, dźwigni hamulca i dźwigni zmiany biegów. Te regulacje prowadzą do jeszcze lepszego chwytu we wszystkich pozycjach trzymania. Jeźdźcy z mniejszą dłonią szczególnie docenią możliwość zbliżenia dźwigni hamulca do kierownicy. Dźwignie hamulca - dzięki nowej konstrukcji - mają 3 pozycje : POZYCJA SERWISOWA, która pozwala na otwarcie klocków hamulcowych w celu demontażu kół, POZYCJA 1 - dalsze położenie od kierownicy i POZYCJA 2, która przybliża dźwignię do kierownicy.
Mechanizm dźwigniowy osadzony jest na wysokiej jakości łożyskach kulkowych zapewniających płynną pracę w każdych warunkach. Zmiana biegów (jako jedyna na rynku) pozwala na jednoczesne włączenie do 5 zębników (system Ultra Shift). Większy kształt dźwigni zapewnia wygodniejsze podparcie dłoni. Zmodyfikowany i powiększony kształt dźwigni zwalniającej zapewnia większe podparcie dla kciuka. Dźwignie pokryte są nowymi silikonowymi rękawami Vari-Cushion ™ , zapewniającymi wysoki komfort nawet podczas ekstremalnie długich przejażdżek. Dźwignie hamulca są wykonane z węgla.
W opakowaniu znajduje się mechanizm do regulacji napięcia wstępnego linki przerzutki. Nowa 12s shift zawiera również specjalne okablowanie oznaczone MAXIMUM SMOOTHNESS, w którym znajdziesz specjalne kable Bowdena, kable teflonowe i duraluminiowe zaciski z rurką doprowadzającą. Okablowanie eliminuje tarcie kabli do minimum, a tym samym przyczynia się do jeszcze płynniejszej pracy całego systemu.
Zastosowane materiały: węgiel, dural, stal, kompozyt
Waga: 698g (w tym hamulce)

ŁAŃCUCH Super Record ™ 12 x 2 został specjalnie zaprojektowany do użytku z systemem prędkości 12x2. Zewnętrzne ogniwa łańcucha są lekkie. Łańcuch jest połączony wyłącznie ze specjalną nitownicą Campagnolo UT-CN300 lub z nitownicą uniwersalną do wszystkich typów łańcuchów Rohloff Revolver 3 za pomocą specjalnego nitu wbijanego CN-SR600.
W porównaniu z łańcuchem do systemu 11x2, poszczególne ogniwa są węższe (5,45 mm vs 5,15 mm), przy zachowaniu tej samej żywotności, tj. Od 3000 km do 8000 km. W celu cichszej pracy łańcucha zmodyfikowano jego poszczególne sworznie. W systemie 11x2 kołki te wystawały 0,1 mm z poszczególnych ogniw. W przypadku łańcucha 12x2 tylko 0,02 mm (wyjątek stanowi sworzeń łączący łańcuch).
Waga: 2,0 g - 1 komórka (średnica 108 komórek - 216 g)

ULTRA TORQUE CRANKS Record ™ 12 x 2 zostały zmodyfikowane dla systemu 12- biegowego . Nowe przetworniki są zoptymalizowane do pracy z węższym łańcuchem, a podwójne podniesienia zapewniają natychmiastową reakcję zmiany biegów. Projekt przeszedł zmianę, w której osiągnięto lepsze wartości aerodynamiczne. Oczywiście zachowano sprawdzony w czasie system łączenia dwóch półosi za pomocą jednej śruby (system Ultra Torque).
Uchwyty są tradycyjnie wykonane z włókna węglowego . Korby karbonowe są wyposażone w stalowe półosie połączone pojedynczą, stalową śrubą. Półosie zawierają przemysłowe łożyska stalowe o niskim oporze toczenia. Nowością są również przetworniki ze zmodyfikowanymi taśmami nośnymi do szybszej zmiany biegów, które nie łączą się ze sobą, ale są wkręcane bezpośrednio w korby. Ten zintegrowany montaż przetworników umożliwia montaż wszystkich produkowanych kombinacji przetworników na jednym typie korby. Przetworniki są dociskane do korb za pomocą lekkich śrub duraluminium. Uchwyty oferowane są w długościach 165/170 / 172,5 / 175 mm oraz w kombinacjach konwerterów 53-39 / 52-36 / 50-34.
Współczynnik Q nowych korb wynosi 145,5 mm, korby są kompatybilne zarówno z kołami z klasycznymi hamulcami szczękowymi, jak i kołami z hamulcami tarczowymi.
Zastosowane materiały: węgiel, stal, dural
Waga: 710 g (kombinacja 172,5 mm 50-34)

MISKI I ADAPTERY ŚRODKOWE ULTRA TORQUE Miski centralne Record ™ wykonane są z duraluminium i oferowane są w dwóch wersjach gwintowanych: ENG (1x37x24T) i ITA (36x24T).
Adaptery systemowe Press-Fit są następnie projektowane do ram z bezśrubowymi połączeniami środkowymi. Adaptery produkowane są w następujących wymiarach: 68x42 / 68x46 / 86,5x41 / 79x46 / 86,5x46
Zastosowane materiały: dural
Waga: 29 g (adaptery Press-Fit) / 45 g (miski gwintowane)

BUTY HAMULCOWE Record ™ 12 x 2 zostały całkowicie zmienione w porównaniu do swoich poprzedników. Ich nowy kształt oferuje zwiększoną wydajność dzięki zwiększonej sztywności poszczególnych klocków, a także dzięki modyfikacji mieszanki klocków hamulcowych, które teraz wykazują jeszcze lepsze właściwości, szczególnie w niesprzyjających warunkach klimatycznych. Osiągnięto również zmniejszenie oporu aerodynamicznego.
Hamulce są produkowane wyłącznie w wersji DUAL-DUAL z dwoma sworzniami obu klocków. Oba sworznie hamulcowe są zamontowane na wysokiej jakości łożyskach przemysłowych . Hamulce wykorzystują system wymiennych (wtykowych) klocków hamulcowych, które są przechowywane w szczękach duraluminium. Klocki hamulcowe umożliwiają wygodną regulację we wszystkich kierunkach. Aby osiągnąć najniższą możliwą wagę, do śrub, nakrętek i podkładek zastosowano najlżejsze materiały (tytan i aluminium).
Zastosowane materiały: dural, stal
Waga: 317 g

KASETA Super Record ™ 12 x 2 * składa się z 12 stalowych zębatek. Sześć dużych kół zębatych jest podzielonych na dwie trójki, z których każdy jest frezowany w technologii CNC z jednego kawałka materiału . W ten sposób potencjalne niebezpieczeństwo poluzowania poszczególnych zębników w sworzniach łączących jest wyeliminowane. Te koła zębate mają specjalne przednie zęby po wewnętrznej stronie, co przyczynia się do płynniejszej i szybszej zmiany biegów. Oba trzy koła zębate są traktowane specjalną obróbką powierzchni o charakterystycznym złotym kolorze (różnym od obróbki powierzchni poszczególnych kół zębatych), co przedłuża żywotność tych wkładów.
Pozostałe 6 mniejszych zębników jest pokrytych powłoką niklowo-chromową, która zapewnia ich długą żywotność i płynną pracę podczas zmiany biegów.
Nowy kształt pionów poszczególnych zębów koła zębatego przyczynia się do dokładniejszej i cichszej zmiany przełożeń. Wkład zawiera również lekką nakrętkę zabezpieczającą z duraluminium . W porównaniu do kaset systemu 11s szerokość poszczególnych zębników została zmniejszona z 1,6 mm do 1,45 mm. Szerokość przekładek została zmieniona z 2,2 / 2,3 mm na 2,05 mm. Elementy dystansowe są nowo wykonane z duraluminium.
Campagnolo zastosował nową technologię o nazwie Anti-Stuck Chain System do nowych wkładów 12s. Są to specjalne zęby po zewnętrznej stronie największego zębnika. Te specjalne zęby zapobiegają zakleszczeniu się łańcucha między zębnikiem a tylnym sznurkiem (jeśli łańcuch nieprawidłowo przesunie się za największy zębnik, nie zakleszczy się, ale łańcuch będzie biegał z powrotem na kasetę po odłączeniu z powrotem do mniejszych zębatek).
Kasety oferowane są w następujących konfiguracjach: 11-29 i 11-32.
Włącza się kompatybilność. koła: naboje 12s są kompatybilne ze wszystkimi splątanymi kołami / piastami Campagnolo, które są przeznaczone dla wkładek 9s / 10s i 11s.
Zastosowane materiały: stal, dural
Waga: 266 g (dla kombinacji 11-29)
* kaseta nie wchodzi w skład zestawu

 

Rodzaj hamulca
Typ hamulcaHamulec tarczowy
TypDrogowe
MarkaCampagnolo
RodzajMechaniczne
ProducentCampagnolo
Zębatki2x12