Tuba TUBOLITO S-TUBO MTB SV42 - 26x1,8-2,4, 42g, 1szt
- Zamontować obręcz z napełnionym tubolitem do 0,2-0,5 bara. Napompuj tę wartość poza obręcz i upewnij się, że zawór jest skierowany do wewnątrz, aby uniknąć niepotrzebnego obciążenia materiału.
FAQ
- Lżejsze i trwalsze dzięki zastosowaniu innowacyjnego materiału.
- Dwa razy bardziej odporny na przebicie w igle testowej pod ciśnieniem.
- Można go po prostu zaplombować łatami Tubolito.
- Może być stosowany w osłonach z uszczelniaczem.
- Utrzymuje powietrze jak klasyczna dusza.
- Nieznacznie lepsza odporność na pękanie w porównaniu z konwencjonalną rurką.
- S-TUBO ma wyjmowany zawór i cieńszą ściankę dla lepszego przechowywania niż zapasowa tuba w porównaniu do klasycznego TUBO-MTB. Po prostu mieści się w każdej kieszeni. Ciężar zatrzymał się na 45 g dla wariantu 29 cali, a trwałość wciąż utrzymuje się na poziomie klasycznej duszy.
- Tubolito można stosować z zaworami przedłużającymi.
- Tubolito MTB można stosować wyłącznie z hamulcami tarczowymi. Tubolito Road może być używany na drodze z hamulcami szczękowymi i tarczowymi. Tubolito Road przeszedł test DIN4210 (15 minut hamowania z przerwą 10x10 s) zarówno na felgach aluminiowych, jak i węglowych.
- W teście ciągłego hamowania do momentu przebicia Tubolito nie stracił siły wybuchowej jak klasyczna dusza, ale nastąpiło powolne przebicie.
- Opór toczenia Tubolita MTB jest o 4,6 W niższy przy 28,8 km / h niż w przypadku tradycyjnych rur.
- Opór toczenia Tubolita Road jest o 2,3 W niższy przy 28,8 km / h niż w przypadku konwencjonalnej rury.
- Maksymalne i minimalne ciśnienie zależy od limitu użytej opony.
- Zainstaluj z tubolite napompowanym do 0,5 bara
- Tubolito można stosować na innych kołach, o ile mają taką samą średnicę i szerokość.
- Tubolito może być tymczasowo napompowane CO2, ale zaleca się jego natychmiastowe opróżnienie i napełnienie konwencjonalnym powietrzem po jego przeniesieniu.