Tubolito Tubolito S-TUBO-MTB SV42, 29x1,8-2,5, 45g, 1szt
- Przeprowadź instalację z Tubolite napompowanym do 0,5 bara. Podczas pompowania do tej wartości upewnij się, że zawór jest skierowany do wnętrza pierścienia.
FAQ
- Lżejszy i trwalszy dzięki zastosowaniu innowacyjnego materiału.
- Dwa razy bardziej odporne na przebicie w teście ciśnieniowym igłą.
- Można go łatwo zakleić łatami Tubolito.
- Może być stosowany w powłokach ze szczeliwem.
- Trzyma powietrze jak klasyczna dusza.
- Nieco lepsza odporność w teście na kliknięcia w porównaniu do klasycznej duszy.
- W porównaniu z klasycznym TUBO-MTB, S-TUBO ma odkręcany zawór i cieńszą ściankę, co ułatwia przechowywanie jako zapasowa dętka. Z łatwością zmieści się w każdej kieszeni. W 29-calowym wariancie waga zatrzymała się na 45g, a wytrzymałość wciąż pozostaje na poziomie klasycznej duszy.
- Tubolito można stosować z zaworami przedłużającymi.
- Tubolito MTB można używać tylko z hamulcami tarczowymi. Tubolito Road można używać na drodze z hamulcami szczękowymi i tarczowymi. Tubolito Road przeszedł test DIN4210 (15 minut hamowania z przerwą 10x10 sekund) zarówno na felgach aluminiowych, jak i karbonowych.
- W teście, w którym hamuje w sposób ciągły, aż do pojawienia się defektu, Tubolito nie stracił wybuchowego ciśnienia jak klasyczna dusza, ale wystąpił powolny defekt.
- Opory toczenia Tubolita MTB są o 4,6 W niższe przy prędkości 28,8 km / h niż w przypadku klasycznej dętki.
- Opór toczenia Tubolita Road jest o 2,3 W mniejszy przy prędkości 28,8 km / h niż w przypadku klasycznej dętki.
- Maksymalne i minimalne ciśnienie zależy od limitu zastosowanej obudowy.
- Przeprowadź instalację z Tubolite napompowanym do 0,4 bara
- Tubolito można stosować na innych kołach, o ile mają tę samą średnicę i szerokość.
- Tubolito można chwilowo napompować CO2, ale zaleca się natychmiastowe wypuszczenie go po nadmuchaniu i nadmuchanie zwykłym powietrzem.