
Najnowsza, funkcjonalna i wygodna uprząż do skialpinizmu o niskiej wadze. Zaprojektowany do Tour all mountain i Tour freeride.
Końcówka ze zintegrowanym automatycznym hamulcem ma szerszy rozstaw śrub niż oryginalny historyczny Dynafit SPEED. Ten pierwotny skok odpowiadał popularnym wówczas nartom o szerokości 65 mm pod wiązaniem. Nowy skok odpowiada obecnym nartom alpejskim 80 - 90 mm po wiązaniu.
Pięta - dzięki opatentowanej mimośrodowej konstrukcji minimalizuje ruchy boczne, a tym samym zapewnia dokładne przeniesienie sił kolana na krawędź. Starsze, konkurencyjne konstrukcje pięty nie mogą tego zrobić, piętę można łatwo obrócić ręcznie z lewej na prawą, a narta jest niestabilna na twardym podłożu.
W sumie piętę można przełączać w 5 pozycjach, poprzeczki mocuje się za pomocą magnesu, przełączanie odbywa się łatwo za pomocą drążka.
W pięcie zintegrowany system ERS, - Elastic Response System - podczas wchodzenia w przeciwzbocze narty wyginają się, a przestrzeń na but ulega skróceniu. Aby nie zniszczyć ani nie wyrwać wazonu, system ERS pozwoli na cofnięcie nóżki - wbrew sile wewnętrznej sprężyny i nie będzie ona blokowana.
Waga: 360 g - kompletna torba na 1 nartę
Siły niszczące: DIN 5-12 Z (ok. 50*120 kg narciarz łącznie z odzieżą, butami i plecakiem)
Możliwe przesunięcie pięty: 25 mm
Materiał: duraluminium lotnicze (stop aluminium), stal nierdzewna, tworzywo termoplastyczne
Kąty pięty podczas chodzenia - 0, 5,6, 8,4 stopnia
Šířka Brzd | 86 |
Marka | Hagan |
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.