Oprócz najwyższej konstrukcji Werx, inne modele Axon również spełniają wysokie wymagania dotyczące jakości, niezawodności i niskiej wagi. W tym przypadku karbonowy materiał zewnętrznych nóg został zastąpiony lekkim stopem magnezu. Kolumna kierownicy i górna wydrążona korona otrzymały solidną aluminiową konstrukcję. Jednak w środku wszystko pozostało dokładnie tak, jak powinno i powinno znajdować się na topowym widelcu wyścigowym. Wydajne zawieszenie pneumatyczne i zaawansowany system tłumienia z zamkniętym wkładem olejowym zadowoli bez wyjątku każdego rowerzystę profesjonalnego i amatora.
Zewnętrzne nogi z magnezu ze stałą osią 15 mm, aluminiowe ślizgacze wewnętrzne i wreszcie aluminiowa korona ze stożkową kolumną kierownicy to wszystko, co ma do zaoferowania Axon. Nawet w bardziej przystępnej cenie, ale nadal bardzo lekkiej i wytrzymałej konstrukcji, Axon nie rezygnuje z najnowszych technologii i oferuje wszystko, czego oczekujesz od nowoczesnego widelca. W przypadku najwyżej zbudowanych wersji Elite dodaj do tego pustą górną koronę i stałą tytanową oś.
Zawieszenie pneumatyczne z zamkniętym wkładem tłumiącym olej jest standardem w widelcach serii Axon we wszystkich wersjach produkcyjnych. Najwyższą gamą pozostaje wersja RLRC ze zdalnym blokowaniem z kierownicy i możliwością ustawienia prędkości odbijania i kompresji przy niskich prędkościach.
Producent | SR Suntour |
Model | AXON34 |
Rok modelowy | 2018 |
Posługiwać się | XC, e-rower |
Uderzenie | 100 mm |
Rozmiar koła | 27,5 cala |
Część doładowania | TAK |
Średnica osi | 15 mm |
Oś | QLC2 - Ti |
Średnica wewnętrznych nóg widelca | 34 mm |
Mocowanie hamulca | Dysk po montażu |
Maksymalna średnica koła | 203 mm |
Regulacja sprężyny | ciśnienie powietrza |
Tłumienie | RC - szt |
Ustawienia kompresji | TAK |
Ustawienia odbijania | TAK |
Blokowanie widelca | od korony |
Zewnętrzne nogi | MG |
Typ posta | AHEAD zwężane |
Długość postu | 272 mm |