Zastrzelić. koła BORA WTO 33 2WF DARK opona, w tym. opakowanie NOWOŚĆ

Zastrzelić. koła BORA WTO 33 2WF DARK opona, w tym. opakowanie NOWOŚĆ
Nie na stanie
Cena referencyjna 7 997,2 Zł
9 326,5 Zł Cena zawiera faktura VAT
Cena po rejestracji:
9 140,1 Zł z VAT
Kodc01274363OznaczenieWH20-BOWTOFR33DKProducentCampagnoloGwarancja24 miesięcyKod zamówieniaWH20-BOWTOFR33DK
Zastrzelić. koła BORA WTO 33 2WF DARK opona, w tym. opakowanie NOWOŚĆ

Wszystkie splątane koła Campagnolo mogą być również dostarczone do kaset systemu Shimano / Sram (9s, 10s, 11s, 12s).

BORA WTO 33 2WF - splecione koła o doskonałych właściwościach aerodynamicznych (nazwa kół WTO jest akronimem słowa W IND T UNEL O PTIMIZED, co przemawia do środowiska, w którym inżynierowie Campagnolo opracowali te koła). Kolejny akronim 2WF ( 2 W AY F IT) wskazuje, że koła mogą być używane zarówno z oponami standardowymi, jak i bezdętkowymi bez dalszych modyfikacji.

Niewątpliwą zaletą tych wspaniałych splecionych kół jest wysoka na 45 mm , ręcznie robiona, całkowicie karbonowa obręcz. Dzięki wysokości 33 mm te rowery są uniwersalnym wyborem, jeśli chcesz mieć tylko 1 parę rowerów. Rowery świetnie sprawdzają się zarówno na prostych, jak i pagórkowatych trasach. Szerokość obręczy 26,5 mm zwiększa komfort jazdy. Dzięki tej szerokości obręczy koła idealnie sprawdzą się w połączeniu z oponami o szerokości 28 lub 25 mm (minimalna szerokość opony dla tego typu koła to 23 mm). Dzięki swojemu profilowi koła zapewniają również dużą sztywność skrętną i przyspieszenie.

Grafika felgi (naklejki) znajduje się pod ostatecznym wykończeniem felgi. Umieszczenie pod ostatnią warstwą daje naklejkom wysoką odporność mechaniczną , w tym odporność na promieniowanie UV .

Przednie koło jest splecione ze sznurkiem radialnym, a sznurek G3 jest używany do tylnego koła. Piasty obu kół z duraluminium wyposażone są w ceramiczne łożyska pierścieniowe USB , które znacznie zmniejszają tarcie łożysk piast.

Nowością jest zupełnie nowa modyfikacja powierzchni hamulcowej felgi o oznaczeniu AC3 (All Condition Carbon Control) . Ta nowa modyfikacja powierzchni hamowania zwiększyła skuteczność hamowania kół na mokrej nawierzchni o niewiarygodne 47%, a na suchej o 3% . Kolejną modyfikacją techniczną jest zmiana promienia w najwyższym punkcie felgi do wymiaru 5,5 mm. Ta modyfikacja umożliwiła poprawę i tak już doskonałych właściwości aerodynamicznych tych splątanych kół.

Oplecione koła Campagnolo zawsze oferują najnowszą technologię. Poniżej znajduje się lista używanych do modeli BORA WTO 2WF.

  • FULL CARBON FIM Opona o szerokości 26,5 mm - 26,5 mm w połączeniu z oponami o szerokości 28 lub 25 mm zapewnia wysoki poziom komfortu i aerodynamiki wraz z wyjątkowo wysoką sztywnością i zdolnością kół do szybkiego reagowania na zmiany tempa
  • EXCLUSVE RIM PRINTING SYSTEM - nowa metoda obróbki powierzchni zapewnia jaśniejsze kolory nadruków na felgach, ich trwałość koloru i odporność na uszkodzenia mechaniczne (nadruki na felgach pokryte są cienką warstwą lakieru ochronnego)
  • OBRÓBKA POWIERZCHNI HAMULCOWEJ 3DIAMANT - unikalny proces regulacji powierzchni hamowania obręczy znacznie wydłuża jej żywotność i zwiększa skuteczność hamowania zarówno przy suchej pogodzie, jak i podczas deszczu. Dzięki tej nowej modyfikacji proces przenoszenia siły hamowania na obręcz przebiega płynniej i daje kierowcy poczucie dużej kontroli
  • DYNAMIC BALANCE - wyważenie felgi, które kompensuje jej niewyważenie spowodowane otwarciem zaworu
  • 2WF - koła umożliwiają stosowanie zarówno opon standardowych, jak i opon bezdętkowych
  • MOMAG - eliminuje konieczność stosowania taśmy pod dętki (powierzchnia felgi pod dętką jest całkowicie gładka z pojedynczym otworem na wentyl)
  • SPOKES ANTI-ROTATION SYSTEM - zabezpiecza drut w optymalnej aerodynamicznej pozycji
  • SAMOBLOKUJĄCE NIPLE - dzięki „samoblokującej się” pozycji nypli umożliwia centrowanie na odpowiednim naprężeniu wstępnym bez konieczności dalszego centrowania
  • G3 SPOKE PATTERN - zapewnia równomierne naprężenie struny po prawej i lewej stronie tylnego koła, zmniejsza wartość napięcia wstępnego struny, zwiększa sztywność skrętną kół i związane z tym przenoszenie energii, eliminuje drgania nawet u osób z wyższym waga
  • DRSC (DIRECTIONAL RIM-SPOKE COUPLING) - unikalna technologia zapewniająca prawidłowe ułożenie drutu w piaście/nyplu w obręczy. Umożliwia prawidłowe centrowanie z identycznym napięciem wstępnym strun na całym obwodzie kół
  • AERO SPOKES - struna ze stali nierdzewnej aero nadaje kołom doskonałe właściwości aerodynamiczne, długą żywotność i umożliwia bardziej efektywne przenoszenie mocy
  • ALUMINIOWE KORPUSY - duraluminiowe korpusy piast zwiększają sztywność skrętną kół i zmniejszają wagę piast do możliwie najniższego poziomu
  • OŚ ALUMINIOWA - duraluminiowe nadwymiarowe osie piast zwiększają sztywność skrętną kół i zmniejszają wagę piast do możliwie najniższego poziomu
  • ŁOŻYSKA KULKOWE CERAMICZNE USB - ceramiczne kulki łożyska pierścieniowego zmniejszają tarcie w piaście, zapewniają jej płynniejszą pracę oraz długą żywotność
  • ŁOŻYSKA GARNKOWE I STOŻKOWE - łożyska kulkowe zwykłe w połączeniu ze stożkami zapewniają łatwą konserwację, jeszcze łatwiejszą regulację i długą żywotność
  • OVERSIZE FLANGE - tylna piasta z wysokim kołnierzem zwiększa sztywność skrętną koła i zwiększa jego zdolność do przyspieszania
  • AC3 (All Condition Carbon Control) - obróbka powierzchni powierzchni hamowania, która znacząco zwiększa (zwłaszcza mokrych) skuteczność hamulców

UWAGA: Karbonowa obręcz wymaga użycia specjalnych klocków hamulcowych BR-BO500 dołączonych do opakowania.

UWAGA: na te splecione koła można montować opony o minimalnej szerokości 23 mm !!!

Pakiet zawiera:

  • przedni pręt szybkiego zwalniania
  • tylny drążek szybkiego zwalniania
  • torby do transportu rowerów
  • małe akcesoria

UWAGA: dopłata za koła splatane z nakrętką SHIMANO wynosi 150 CZK

Rodzaj hamulca
Typ hamulcaHamulec szczękowy
Koło
RáfekPłaszcz
MarkaCampagnolo
ProducentCampagnolo
UżywaćSet
Ořech nábojeCampagnolo
Parametry techniczne
Hmotnost páru kol1395 g
Materiál ráfkukarbon
Výška předního ráfku33 mm
Výška zadního ráfku33 mm
Šířka ráfku26,5 mm
Minimální/maximální šíře pláště23 mm
Počet drátů předního kola18
Počet drátů zadního kola21/G3
Materiál drátůnerezová ocel
Typ drátůultra aero, dvojitě zeslabované
Materiál nábojedural
Typ ložiskavěnečkové
Materiál ložiskaUSB keramické
Typ ořechuCampagnolo, Shimano HG, Sram
Kompatibilita9s, 10s, 11s, 12s
Maximální nosnost zapletených kol120 kg (jezdec + kolo + příslušenství)
Typ2-Way-Fit plášťová bezdušová, plášťová
Dyskusja
Opis produktu
Masz pytanie? Interesuje Cię konkretny detal? Zapytaj nas.
Zadaj pytanie
Nowe pytanieTwoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)TytułNapisz tekstZadać pytanie
Twoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)Napisz tekstDodać odpowiedź
pozor
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online: v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.

Ustawienia szczegółoweZezwól na wszystkoOdrzuć wszystko
popuplogo
CHCETE BÝT V OBRAZE?
ODEBÍREJTE NOVINKY CYCOLOGY
Stačí se přihlásit k odběru našeho pravidelného newsletteru a sleva 100 Kč na první nákup je vaše!
*Sleva lze uplatnit při nákupu nad 1000 Kč
CHCĘ RABATU