Dzięki zupełnie nowej technologii UST Road Tubeless, te ultralekkie koła zapewniają większy wysiłek i szybkość bez wysiłku.
Waga: 1410 gramów (para bez opon)
Dzięki bezdętkowemu systemowi UST opór toczenia opony jest mniejszy dla większej prędkości.
System bezdętkowy UST pozwala na jazdę przy niższych ciśnieniach dla większego komfortu bez ryzyka przebicia.
Nasz opatentowany system UST oferuje idealne połączenie opony i obręczy, dzięki czemu instalacja, demontaż i konserwacja są proste.
Przetwarzanie felg ISM 4D zapewnia najlżejsze możliwe felgi
Przewody Zicral zmniejszają ciężar przy jednoczesnym zwiększeniu sztywności
Wygodne opony Yksion Pro UST
Technologia Fore drillig zapewnia mocniejsze połączenie między drutem a obręczą
Solidne przewymiarowane druty aluminiowe Zicral
Uszczelnione łożyska przemysłowe
Tylna oś: tylko szybkie zwolnienie
Oś przednia: tylko szybkie zwolnienie
orzech: Shimano / Sram, możliwość pomylenia z Campagnolo i XD-R
Aby wydłużyć żywotność kół, firma Mavic zaleca, aby całkowita waga kierowcy z kołem nie przekraczała 120 kg
ASTM Kategoria 2: droga i droga z skokami do 15 cm.
Maks. Ciśnienie bezdętkowe: 25 mm 7 bar - 100 PSI, 28 mm 6 bar - 87 PSI. Maksymalne ciśnienie z rurą: 25/28 mm 7,7 bar - 110 PSI
Zalecana szerokość opony: 25 do 32 mm
Połącz przód i tył: 11 Storm pojedyncza mieszanka
Yksion Pro UST
UST Tubeless Ready
Rozmiar: 25-622 (700x25c)
Stopka: poliamid, od koralików do koralików
Przewód: 127 TPI
Nut ID360 Shimano / Sram (V3430101 - część do kół)
Orzech ID360 XD (V2580101)
Orzech ID360 Campagnolo (V3440101)
Nut ID360 Shimano / Sram Light (V3850101)
Wymiar ETRTO: DROGA 622x17TC
Redukcja wagi: ISM 4D
Wysokość: przednia 22 mm, tylna 25 mm asymetryczna
Szerokość wewnętrzna: 17 mm
Średnica otworu zaworu: 6,5 mm
Opony: UST Tubeless i Classic with Soul
Wiercenie: Przed
Powierzchnia hamowania: UB Control
Połączenie: SUP
Materiał: Maxtal
Para bez płaszczy: 1410 gramów
Przód bez skorupy: 590 gramów
Tył bez opony: 820 gramów
Automatycznie regulowane łożyska przemysłowe (QRM Auto) na przednich i tylnych kołach
Orzech włoski: Instant Drive 360
Korpus piasty: aluminium
Materiał osi: aluminium
Kształt: prosty, płaski, bliźniaczy z przodu iz tyłu po przeciwnej stronie napędu
Sutki: zintegrowane z dziobem, aluminium
Zaangażowanie: przedni promienisty, tylny Isopulse
Numer: przód 18, tył 20
Materiał: Zicral
Kolor: czarny
Strzykawka aplikacyjna do szpachlówki Mavic
Mavic Shell Putty (tylne koło)
Zawór UST i akcesoria
Podręcznik użytkownika
Szybkozłącza BR601s
Producent | Mavic |