Zestaw Shimano SLX M7100 / MT610 1x12 - dla klasycznego orzecha włoskiego!

Zestaw Shimano SLX M7100 / MT610 1x12 - dla klasycznego orzecha włoskiego!
Kod01275794ProducentShimanoGwarancja24 miesięcy
Wybierz opcję
Liczba zębów
od 1 088,2 Złod 899,3 Zł bez VAT
Produkt nie został ocenionyDodaj ocenę
ProducentShimano
Zestaw Shimano SLX M7100 / MT610 1x12 - dla klasycznego orzecha włoskiego!

Shimano SLX

Podobnie jak XT, nowy SLX M7100 zawiera funkcje związane z 12-biegową kasetą i nową Micro Spline. Tutaj możesz również wybrać jedną z dwóch wersji hamulców tarczowych, a tutaj znajdziesz zarówno pojedyncze, jak i podwójne łańcuchowe korby dla przednich przerzutek.

Pompki w atrakcyjnym stylu

Pierwsza rzecz, która determinuje wyraźną tożsamość SLX, jest znacznie większa niż XT zarówno na uchwytach, jak i na przerzutce. Uchwyty robią bardzo dobre wrażenie i oczywiście mają najnowszą generację Hollowtech II, co oznacza, że jest to pusta konstrukcja. Ponieważ SLX jest również zaprojektowany dla nowego dwunastu standardów, dołączono także dynamiczne zaangażowanie łańcucha + uzębienie.

Uchwyty są dostępne w długościach 165 mm, 170 mm i 175 mm. Konwertery są wówczas w pełni kompatybilne z konwerterami i uchwytami XTR lub XT 30z, 32z i 34z, z łatwą wymianą. Tutaj także Shimano oferuje trzy wersje współczynnika Q podobne do XT. Alternatywnie dostępne są również warianty z dwoma przetwornikami z kombinacją 26 / 36z.

Kaseta w trybie eco

Chcesz dwunastu kartridży za super pieniądze? Wtedy SLX będzie oczywistym wyborem. Łączy aluminiowy nośnik z nitowanymi stalowymi zębnikami, ale jest tylko nieznacznie cięższy niż kaseta XT. W szczególności wariant 10-51z. waży 534 gi wariant 10-45z. następnie waży 513 gramów. Z droższego XT rozpoznasz go na pierwszy rzut oka, ponieważ ma tylko jeden czarny zębnik, a XTee dwa.

Przerzutka tylna

Podobnie jak w kopiarce znajdują się informacje o przerzutce. Zasadniczo ta sama technologia, wymiary i średnice kół pasowych. Przynajmniej inna konstrukcja, szczególnie górna część równoległoboku i jakościowo nieco gorsze materiały, oznaczają, że SLX waży o kilka więcej koców w porównaniu do XT. W szczególności odpowiednio 316. 322 g w zależności od projektu.

Sortowanie

Ponadto nowe dźwignie zmiany biegów SLX są ograniczone do dość surowej konstrukcji bez identyfikatora zmiany biegów. Możesz wybrać między kołnierzem lub bezpośrednim montażem do dźwigni hamulca i-Spec EV. A jeśli masz rower z podwójnym łańcuchem, nauczysz się także tutaj obsługiwać pojedynczą dźwignię Mono.

Jeśli chodzi o ergonomię, trudno jest ocenić, ale dźwignie wyglądają bardzo podobnie do gumowanej dźwigni głównej. Waga 121 g.

Większy wybór hamulców

Patrząc na nowe dyski, jasne jest dla wszystkich, że SLX został zainspirowany wyższymi zestawami. Podczas gdy klasyczne zaciski z dwoma tłokami pozostają takie same jak dzisiaj, nowa konstrukcja została nadana obu dźwigniom hamulcowym z przesuniętymi tulejami oraz zupełnie nowym czterotłokowym zaciskom szlakowym, które są odpowiednie dla rowerów terenowych lub coraz częściej w połączeniu z dużymi tarczami dla pedelek.


* autor recenzji web mtbs.cz

Dyskusja
Opis produktu
Masz pytanie? Interesuje Cię konkretny detal? Zapytaj nas.
Zadaj pytanie
Nowe pytanieTwoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)TytułNapisz tekstZadać pytanie
Twoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)Napisz tekstDodać odpowiedź
pozor
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online: v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.