Zestaw Shimano XTR M9100, 1x12, Z hamulcami, 34z

Zestaw Shimano XTR M9100, 1x12, Różne warianty
-16 %
Wybierz opcję
Liczba zębów
30
32
34
36
38
Typ hamulca
Bez hamulcaSkladem u dodavatele
Hamulec tarczowySkladem u dodavatele
Skladem u dodavatele
Cena zwykła z VAT 9 527,7 Zł 16 % 8 041,9 Zł Cena zawiera faktura VAT
Cena po rejestracji:
7 889,4 Zł z VAT
Kodc01202295ProducentShimanoGwarancja24 miesięcy
Zestaw Shimano XTR M9100, 1x12, Różne warianty

NOWY ZESTAW XTR M9100 ZAPEWNIA NAJBARDZIEJ UNIWERSALNĄ GRUPĘ DO WYŚCIGÓW XC, ENDURO I MARATONU

XTR M9100: Zaprojektowany, aby spełnić najwyższy poziom zawodów MTB, w których wymagana jest wydajność i doświadczenie.

Jeśli jedna rzecz w życiu jest pewna, świat MTB nadal przesuwa granice. Wyścigi rowerów górskich rozwijają się z roku na rok, są coraz trudniejsze, a motocykle się rozwijają. Ponieważ kolarze potrzebują najłatwiejszej konfiguracji, maksymalnej kontroli nad kołami i najbardziej wszechstronnego napędu w każdej sytuacji, nowy XTR podjął się tego wyzwania rozwoju bardziej niż kiedykolwiek wcześniej i zaproponował szereg komponentów zaprojektowanych, aby zapewnić rowerzystom MTB prędkość, koncentrację i kontrolować ich zwycięstwo.

Kierowcy XC, Marathon i Enduro wymagają idealnej równowagi między prędkością, koncentracją i kontrolą, dlatego każde z tych wymagań zostało przeanalizowane i zoptymalizowane przy opracowywaniu nowego SHIMANO XTR M9100.

Nowy XTR ma przełomowy 12-biegowy nabój z zakresem 10–45 Z lub 10–51 Z, hamulce 2 lub 4 tłokowe oraz nową piastę z nową technologią SHIMANO MICRO SPLINE. Podobnie nowa konstrukcja uchwytów hamulców i dźwigni, pozwalająca kierowcom określić pozycję sterowania, w tym kontrolę sztycy XTR, zapewniając optymalną pozycję dla wygody i szybkiego działania. Ogólnie rzecz biorąc, ten nowy rozwój pozwolił zaoszczędzić ponad 150 gramów dla zawodników XC lub 90 gramów dla zawodników Enduro i obiecuje bardziej intuicyjną zmianę biegów dla lepszej koncentracji na szlaku.

Bas Van Dooren, lider zespołu produktu w Shimano Europe: „Szybkość, koncentracja i kontrola to słowa, które przeżywaliśmy w fazie rozwoju. Stworzyliśmy nowy XTR, aby zwiększyć przyspieszenie i prędkość, radykalnie zmniejszając straty mocy dzięki ogólnemu przeprojektowaniu komponentów. Oferujemy intuicyjną regulację kierownicy i nowe rozwiązanie hamowania. Nowy XTR nie jest aktualizacją M9000, ale całkowicie nową konstrukcją, która znalazła idealną kombinację komponentów do MTB, Marathonu i Enduro. ”

PRĘDKOŚĆ NOWEJ GENERACJI

Kaseta: Rozwój napędu rozpoczął się od zminimalizowania kroków zmiany biegów, aby zapewnić kierowcom optymalną pracę i kadencję między każdym biegiem, a ostatecznie całkowitą prędkość.

Rezultatem jest zębatka 51Z, po której następuje skok 6Z w ostatnich trzech zębatkach (10-12-14-16-18-21-24-28-33-39-45-51Z) dla większej kadencji. XTR posiada również 12-stopniową kasetę 10-45Z (10-12-14-16-18-21-24-28-32-36-40-45Z) dla szybszych lub mniej gwałtownych transferów MTB i mniejszego uderzenia kadencji. Kaseta 10-45Z (CS-M9100-12) jest przeznaczona dla rowerzystów XC, którzy chcą mieć mniejszy zakres zębnika i najłatwiejsze ustawienie, kaseta 10-51Z (CS-M9100-12) jest przeznaczona dla rowerzystów wspinających się na każdą górę, na którą napotkają .

Oba wkłady wykorzystują uderzająco różne metale dla różnych zębników, aby osiągnąć najlepszą równowagę między wagą a trwałością. Największe zębatki wykonane są z aluminium, środkowe z tytanu, a najmniejsze ze stali.

Trzecia kaseta (CS-M9110-11) jest wyposażona w nowy XTR dla rowerzystów poszukujących sztywniejszego i lżejszego zestawu kół. Zasadniczo ta opcja oparta jest na kasecie 10-51Z z usuniętym zębnikiem 51Z, aby utworzyć kasetę 11-biegową z 12-biegowym odstępem transmisji. Zaletą tej opcji jest to, że daje rowerzystom szansę stworzenia lżejszego roweru ze sztywniejszymi kołami, którego można używać z tym samym łańcuchem i przerzutką, który wykorzystuje 12-stopniowy system.

Technologia piasty: W przypadku 12-biegowego zestawu Shimano konstrukcja piasty została przeprojektowana dzięki technologii MICRO SPLINE, aby zapewnić optymalną kompatybilność z kartridżami. Nadchodzi również technologia SCYLENCE w tylnej piaście Shimano. Ta nowa technologia zastępuje zatrzaski wewnętrznym systemem uzębienia, aby zmniejszyć opór podczas biegu i stworzyć praktycznie cichy ładunek, dzięki czemu możesz bardziej skoncentrować się na szlaku. Piasty przednie są dostępne w rozmiarze 100 lub 110 mm z osią przelotową 15 mm, a piasta tylna jest dostępna w rozmiarze 142 lub 148 mm (wzrost specyfikacji) z osią przelotową 12 mm (HB-M9110 / -B / FH-M9110 / -B).

Uchwyty: Oprócz dedykowanego 12-biegowego łańcucha (CN-M9100) z 12 prędkościami (FC-M9100 / M9120-1), QUICK LINK jest wyposażony w 12-biegową korbę i znaną pustą korbę. Jeźdźcy XC 1x12 oszczędzają 80 g dzięki bezpośredniemu montażowi nadajników 30Z-38Z. Jeźdźcy Enduro używający 1x12 mogą dodać napinacz łańcucha XTR (mocowanie SM-CD800 E, mocowanie D lub ISCG05), aby wesprzeć działanie łańcucha i mają opcję użycia korb FC-M9120 z szerszym współczynnikiem Q w celu dostosowania do określonych wymiarów ramy.

Jeźdźcy, którzy chcą największego zakresu prędkości i kontroli na każdym rodzaju terenu, mają do wyboru uchwyty 2x12 prędkości (FC-M9100 / M9120-B) 38-28Z, które można sparować z wkładem 10-45Z. Mogą osiągnąć maksymalny zakres prędkości i mniejsze skoki biegów na długich, pełnych wzniesieniach.

Przerzutka tylna: Trzy przerzutki dostępne w wersji XTR (prowadnica długa lub krótka RD-M9100-SGS / GS lub podwójna prowadnica długa RD-M9120-SGS). Wszystko w gładkiej, agresywnej i ostro anodowanej konstrukcji aluminiowej. Aby zwiększyć siłę zmiany przełożeń, 11Z w XTR M9000 ma większy rozmiar 13Z, aby przyspieszyć działanie łańcucha, a wraz z tylną przerzutką SHIMANO SHADOW RD + pomagają zmniejszyć odbicie łańcucha.

FOCUS ZMIANY

Dźwignie zmiany biegów: Teoria leżąca u podstaw nowej konstrukcji dźwigni zmiany biegów polegała na umożliwieniu rowerzystom natychmiastowego dostosowania się do szybko zmieniających się warunków, dzięki ulepszonemu kształtowi dźwigni, który oszczędza decydujące dziesiąte sekundy z każdej zmiany. Osiągnięto to poprzez stworzenie projektu I-SPEC EV, który jest systemem, który umożliwia montaż dźwigni bezpośrednio na kierownicy. Nowa konstrukcja I-SPEC-EV zapewnia boczny zakres przesuwu 14 mm i obroty w zakresie 60 stopni, dzięki czemu kierowca może znaleźć najbardziej ergonomiczną pozycję dłoni na tarczy, a dźwignie zapewniają płynne wyczucie kierownicy.

Shimano wprowadza także dedykowane sterowanie sztycy (SL-MT800-IL) z mocowaniem I-SPEC-EV, które jest kompatybilne ze wszystkimi typami regulowanych siedzeń na rynku, w tym teleskopowym sztycy PRO Koryak.

Ponadto zmiana biegów ma teraz mniejszą siłę roboczą, co pozwala kierowcom wykonywać intuicyjne i bezproblemowe zmiany biegów przy minimalnym użyciu palca, co zapewnia znaczny spadek mocy i operacji zmiany biegów w porównaniu do XTR M9000.

Funkcje, takie jak RAPIDFIRE Plus, 2-DROŻNY RELEASE i MULTI-RELEASE są przenoszone z poprzedniej generacji. Teraz jednak w przypadku konwerterów M9100 na tylnym przetworniku znajduje się konwerter 11-12-biegowy (SL-M9100-R / -IR) dla kierowców, którzy wybrali 11-biegową dłuższą piastę z nakrętką. Dla kierowcy 2x12 korzystającego z lewej dźwigni zmiany biegów (SL-M9100-IL / SL-M9100-L) nowa innowacyjna konstrukcja dźwigni MONO jest uproszczona i intuicyjna w obsłudze, przy użyciu tylko jednej dźwigni do poruszania się w górę lub w dół.

POBYT POD KONTROLĄ

Hamulce: Zbudowane w oparciu o standard, według którego inne hamulce chcą się stać. Konstrukcja XTR dźwigni hamulca M9100 (BL-M9100 / M9210) zmieniła położenie zacisku zacisku i korpus dźwigni. Zacisk przesuwa się na środku korpusu dźwigni, a koniec korpusu dźwigni jest sprytnie ustawiony naprzeciwko kierownicy, aby stworzyć mocniejszy hamulec z bardziej bezpośrednim kontaktem i lepszą kontrolą.

Opcja z dwoma tłokami (BR-M9100) jest wyposażona w lżejsze obciążenie dźwigni hamulca XC z opcją regulacji zakresu ramion dźwigni. Czterotłokowy zacisk (BR-M9120) nie tylko zapewnia wysoką skuteczność hamowania, ale ma również płynną regulację zasięgu, swobodny skok i technologię Shimano Servo Wave dla szybkiego działania klocków. Oba zaciski są wykonane z aluminium, wykorzystując wysoką sztywność węża i zapewniając szybkie załączenie hamulca przy krótszym wolnym skoku.

Klocki i tarcze: Klocki hamulcowe również musiały zostać zmienione, aby pasowały do nowo utworzonego zacisku. Jeźdźcy wybierający 4-tłokowe zaciski potrzebują podkładek z radiatorem (żywica N03 / 4A), a 2-tłokowe zaciski siedzą z nakładkami bez radiatora (żywica / metal K02 / 4S, z opcjonalnymi tytanowymi okładzinami K02 / 4Ti). Tymczasem konstrukcja ostrza wykorzystuje zmodyfikowaną konstrukcję, która albo zmniejsza wagę, albo zwiększa rozpraszanie ciepła. Tarcze 140 lub 160 mm straciły 5 i 10 g, podczas gdy tarcze 180 i 203 mm były o 20 ° C chłodniejsze podczas testowania, a tarcza 203 mm pozwoliła również zaoszczędzić 30 g (w porównaniu do RT99) masy.

NIE JEST LEPIEJ

Nowy XTR M9100 odpowiada na pytania zadawane przez najlepszych kolarzy MTB. Jak połączyć lekką charakterystykę jazdy z najszerszym zakresem biegów, maksymalną siłą hamowania, spersonalizowanym stopieniem, doskonałą trwałością podzespołów i maksymalną wydajnością jazdy? XTR M9100: Nie ma nic lepszego.

Rodzaj hamulca
Typ hamulcaHamulec tarczowy
TypMTB
MarkaShimano
RodzajMechaniczne
Liczba zębów34
ProducentShimano
Zębatki1x12
Dyskusja
Opis produktu
Masz pytanie? Interesuje Cię konkretny detal? Zapytaj nas.
Zadaj pytanie
Nowe pytanieTwoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)TytułNapisz tekstZadać pytanie
Twoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)Napisz tekstDodać odpowiedź
pozor
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online: v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.

Ustawienia szczegółoweZezwól na wszystkoOdrzuć wszystko
popuplogo
CHCETE BÝT V OBRAZE?
ODEBÍREJTE NOVINKY CYCOLOGY
Stačí se přihlásit k odběru našeho pravidelného newsletteru a sleva 100 Kč na první nákup je vaše!
*Sleva lze uplatnit při nákupu nad 1000 Kč
CHCĘ RABATU