Zaciskowy układ hamulcowy z parą przeciwbieżnych tłoków o różnych przełożeniach ma różne średnice tłoków z przodu iz tyłu. Do wyhamowania tarczy hamulcowej wykorzystuje metodę przekazywania energii, w której kontakt z tarczą hamulcową następuje najpierw za pomocą tłoków o mniejszej średnicy, a następnie przez bardziej wydajne tłoki o większej średnicy. Zapobiega to zwijaniu się tarczy hamulcowej i znacznie zmniejsza hałas.Przy zachowaniu kompaktowych rozmiarów, czterotłoczkowe zaciski mają większą powierzchnię styku z tarczą, ponieważ efektywna pozycja klocków hamulcowych jest regulowana w zależności od potrzeb i rozkłada siłę hamowania. Połączenie z dźwignią SERVO WAVE zapewnia wtedy 50% wzrost siły hamowania w porównaniu z poprzednią wersją. Zaawansowany system hamulców tarczowych SAINT / ZEE, który można dostosować do różnych stylów hamowania każdego rowerzysty, zapewnia stabilną siłę hamowania przy doskonałym dozowaniu.
Zastosowanie: XTR / SAINT / DEORE XT / SLX / ZEE / DEORE
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.