Giant Trance 29 3, 2021 pełne zawieszenie koła

Giant Trance 29 3, 2021 pełne zawieszenie koła
Giant Trance 29 3, 2021 pełne zawieszenie koła
Giant Trance 29 3, 2021 pełne zawieszenie koła
Giant Trance 29 3, 2021 pełne zawieszenie koła
Darmowy prezent
Wybierz opcję
11 526,1 Zł
Cena referencyjna 11 526,2 Zł
Kodc01525815ProducentGiantGwarancja24 miesięcy
Otrzymasz prezent dla tego produktu
Giant Trance 29 3, 2021 pełne zawieszenie koła
Trance 29 to nowoczesny rower na szlaki przeznaczony głównie dla fanów technicznych tras i zabawnych singletracków, gdzie wystarczy kombinacja uderzeń 130 i 115 mm. Ten rower nabiera nazwy „uniwersalny rower na szlaki” w zupełnie nowych wymiarach i jest uzależniająco zabawny.

Lekka aluminiowa rama, którą produkujemy we własnej fabryce z topowego stopu ALUXX SL, została zaprojektowana od podstaw pod koła 29”, a jej geometria jest zbliżona do specjalnych modeli enduro z wyższymi skokami. Jednak Trance 29 został zaprojektowany jako rower na szlaki, więc ma „tylko” 115 milimetrów w pełni aktywnego zawieszenia Maestro. Mogłoby się wydawać, że 115 mm to za mało w rowerze szlakowym, co więcej, gdy przedni skok wynosi 130 mm, ale nie dajcie się zwieść liczbom – podczas gdy na stokach poczujecie znacznie wyższy skok niż w rzeczywistości ma rower , w wyjściach i przejściach pedałów Zawieszenie Maestro zapewnia z kolei równomierne i efektywne przekazywanie energii na tylne koło. Górny wahacz zawieszenia Maestro jest wykonany z węgla dla większej sztywności i wytrzymałości (technologia Advanced Forged Composite), bezpośrednie mocowanie amortyzatora do górnego wahacza (tzw. mocowanie czopowe) zapewnia wyższą czułość zawieszenia. Pod względem wyposażenia wszystkie 3 oferowane modele posiadają teleskopową sztycę, przekładnię 1x12 z szeroką gamą przełożeń oraz koła bezdętkowe.

GŁÓWNE KORZYŚCI

Nowoczesna geometria szlaku

Trance 29 ma stosunkowo umieszczony widelec (kąt główki 66,5 °), co skutkuje optymalną pozycją do jazdy do agresywnej jazdy w technicznym terenie i na szybkich zjazdach. Jednak rower jest również bardzo wydajny na pochyłościach, dzięki krótszej konstrukcji tylnej (435 mm) i kątowi siodełka 74,5°.

Świetne zawieszenie Maestro

Zawieszenie Maestro jest w pełni aktywne i bardzo czułe, dzięki czemu jazda w terenie jest przyjemniejsza i przyjemniejsza. System ten działa na zasadzie wirtualnego (pływającego) środka obrotu tylnej konstrukcji, co eliminuje niepożądane kołysanie podczas pedałowania - dzięki temu nie tracisz energii podczas jazdy i jeździsz płynniej, szybciej i z mniejszym wysiłkiem. W Maestro zastosowano amortyzatory z bezpośrednim mocowaniem do górnego wahacza (tzw. mocowanie czopowe) i niższym przełożeniem - efektem jest jeszcze wyższa czułość i lepsze tłumienie.

Górny wahacz z włókna węglowego

Górny wahacz zawieszenia Maestro wykonany jest z jednego kawałka kompozytu węglowego. Główną istotą tej technologii Advanced Forged Composite jest wielokierunkowa konstrukcja węglowa i innowacyjny proces formowania pod bardzo wysokim ciśnieniem. Powstały produkt jest lżejszy, a jednocześnie sztywniejszy i mocniejszy niż ten sam produkt wykonany z aluminium czy zwykłego kompozytu.

Specyfikacje
  • Rozmiary
    S, M, L, XL
  • Kolor
    Czarny Ti / Czarny / Chrom
  • Rama
    ALUXX SL Aluminium, zawieszenie Maestro, skok 115 mm
  • Widelec
    Marzocchi Z2, skok 130 mm, tłumienie GRIP, oś stała Boost 15x110 mm (Kabolt), przesunięcie 44 mm
  • Tłumik
    FOX Float PCB Performance, rozmiar 165/42,5, dostrojony do Giant
  • Kierownice
    Giant Contact TR35, 780x35 mm, wzrost 20 mm
  • Trzon
    Giant Contact SL 35
  • Sztyca
    Gigantyczny przełącznik kontaktowy, teleskopowy, 30,9 mm
  • Siedziba
    Gigantyczny Romero
  • Pedały
    -
  • Sortowanie
    Shimano Deore, przerzutki 1x12
  • Przerzutka
    -
  • Przerzutka
    Shimano Deore
  • Hamulce
    Shimano MT420 / MT410
  • Dźwignie hamulca
    Shimano MT401
  • Kaseta
    Shimano Deore, 10-51 zębów
  • Łańcuch
    Shimano
  • Korby
    Praxis Cadet Boost, 30-zębowy konwerter
  • Centralny skład
    Ćwicz, pasuj na wcisk
  • Felgi
    Giant AM 29, przystosowane do zastosowania bezdętkowego, złącze tulejowe, szerokość wewnętrzna 30 mm
  • Amunicja
    Giant Boost, stałe osie 110x15 i 148x12 mm
  • Przewody
    Sapimi
  • Kurtki
    przód: Maxxis Minion DHF 3C EXO TR, 29x2,3 / tył: Maxxis Aggressor 3C EXO TR, 29x2,3 (bezdętkowy)
  • Akcesoria
    przygotowanie do pracy bezdętkowej
  • Masa
    Niestety nie ma standardu ważenia kół, którego przestrzegają wszyscy producenci, a podawane wagi są często niedokładne. Aby poznać dokładną wagę roweru w danym rozmiarze, musisz mieć w sklepie zważony rower, a także model konkurencyjnej marki - dopiero wtedy będziesz mieć dokładne liczby do porównania wag.

Robimy wszystko, aby wszystkie informacje na tej stronie były poprawne i aktualne. Niemniej jednak musimy zastrzec sobie prawo do wprowadzania zmian w specyfikacjach, kolorach i cenach bez wcześniejszego powiadomienia. Dziękuję za zrozumienie.

ZALETY

Ta niezwykle wszechstronna maszyna na szlaki jest zbudowana na lekkiej, sztywnej i super mocnej ramie ALUXX SL, która łączy naszą najnowszą technologię zawieszenia Maestro z progresywną geometrią zorientowaną na szlak. Aby amortyzować każdy wybój, od dużych kamieni po małe pofałdowania, wyposażyliśmy go w amortyzator z mocowaniem typu trunnion i górny wahacz wykonany w technologii Advanced Forged Composite. Ta kombinacja zapewnia 115 mm płynnego, aktywnego skoku tylnego koła, który zapewnia kontrolę. Z przodu ma widelec amortyzowany o skoku 130 mm, a ogólna geometria została dostrojona i opracowana, aby zmaksymalizować jej wydajność na trudnych szlakach.

WYBÓR ROZMIARU I GEOMETRII

Podane wartości mają charakter wyłącznie orientacyjny. Zalecamy skonsultowanie się z autoryzowanym sprzedawcą Giant/Liv w sprawie doboru rozmiaru i przetestowanie rozmiaru ramy przed zakupem roweru.

  • S 163 cm - 172 cm
  • M 171 cm - 180 cm
  • dł. 179 cm - 188 cm
  • XL 187 cm - 198 cm
schemat roweru z pomiarami wymienionymi w poniższej tabeli
Z m L XL
ORAZ DŁUGOŚĆ RURY SIODEŁKA (mm) 380 431 464 496
b KĄT RURY SIODEŁKA 74,5 ° 74,5 ° 74,5 ° 74,5 °
C DŁUGOŚĆ RURY GÓRNEJ (mm) 592 612 632 652
D DŁUGOŚĆ GŁOWICY (mm) 95 110 110 120
mi KĄT RURY GŁOWICY 66,5° 66,5° 66,5° 66,5°
F ZGRABIARKA WIDŁOWA (mm) 44 44 44 44
g SZLAK (mm) 116,8 116,8 116,8 116,8
h Rozstaw osi (mm) 1154 1176 1196 1218
ORAZ DŁUGOŚĆ ŁAŃCUCHA (mm) 435 435 435 435
J OPUSZCZANIE WSPORNIKA DOLNEGO (mm) 35 35 35 35
DO STOS (mm) 599 613 613 622
L Zasięg (mm) 426 442 462 480
m WYSOKOŚĆ RAMY OD PODŁOŻA (mm) 708 740 761 785
n SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) 780 780 780 780
O DŁUGOŚĆ STOJAKA (mm) 40 40 50 60
P DŁUGOŚĆ KORBA (mm) 165 170 170 170
Q ROZMIAR KOŁA 29" 29" 29" 29"
ProducentGiant
Dyskusja
Opis produktu
Masz pytanie? Interesuje Cię konkretny detal? Zapytaj nas.
Zadaj pytanie
Nowe pytanieTwoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)TytułNapisz tekstZadać pytanie
Twoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)Napisz tekstDodać odpowiedź
pozor
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online: v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.

Ustawienia szczegółoweZezwól na wszystkoOdrzuć wszystko
popuplogo
CHCETE BÝT V OBRAZE?
ODEBÍREJTE NOVINKY CYCOLOGY
Stačí se přihlásit k odběru našeho pravidelného newsletteru a sleva 100 Kč na první nákup je vaše!
*Sleva lze uplatnit při nákupu nad 1000 Kč
CHCĘ RABATU