Lekka aluminiowa rama, którą produkujemy we własnej fabryce z topowego stopu ALUXX SL, została zaprojektowana od podstaw pod koła 29”, a jej geometria jest zbliżona do specjalnych modeli enduro z wyższymi skokami. Jednak Trance 29 został zaprojektowany jako rower na szlaki, więc ma „tylko” 115 milimetrów w pełni aktywnego zawieszenia Maestro. Mogłoby się wydawać, że 115 mm to za mało w rowerze szlakowym, co więcej, gdy przedni skok wynosi 130 mm, ale nie dajcie się zwieść liczbom – podczas gdy na stokach poczujecie znacznie wyższy skok niż w rzeczywistości ma rower , w wyjściach i przejściach pedałów Zawieszenie Maestro zapewnia z kolei równomierne i efektywne przekazywanie energii na tylne koło. Górny wahacz zawieszenia Maestro jest wykonany z węgla dla większej sztywności i wytrzymałości (technologia Advanced Forged Composite), bezpośrednie mocowanie amortyzatora do górnego wahacza (tzw. mocowanie czopowe) zapewnia wyższą czułość zawieszenia. Pod względem wyposażenia wszystkie 3 oferowane modele posiadają teleskopową sztycę, przekładnię 1x12 z szeroką gamą przełożeń oraz koła bezdętkowe.
Trance 29 ma stosunkowo umieszczony widelec (kąt główki 66,5 °), co skutkuje optymalną pozycją do jazdy do agresywnej jazdy w technicznym terenie i na szybkich zjazdach. Jednak rower jest również bardzo wydajny na pochyłościach, dzięki krótszej konstrukcji tylnej (435 mm) i kątowi siodełka 74,5°.
Zawieszenie Maestro jest w pełni aktywne i bardzo czułe, dzięki czemu jazda w terenie jest przyjemniejsza i przyjemniejsza. System ten działa na zasadzie wirtualnego (pływającego) środka obrotu tylnej konstrukcji, co eliminuje niepożądane kołysanie podczas pedałowania - dzięki temu nie tracisz energii podczas jazdy i jeździsz płynniej, szybciej i z mniejszym wysiłkiem. W Maestro zastosowano amortyzatory z bezpośrednim mocowaniem do górnego wahacza (tzw. mocowanie czopowe) i niższym przełożeniem - efektem jest jeszcze wyższa czułość i lepsze tłumienie.
Górny wahacz zawieszenia Maestro wykonany jest z jednego kawałka kompozytu węglowego. Główną istotą tej technologii Advanced Forged Composite jest wielokierunkowa konstrukcja węglowa i innowacyjny proces formowania pod bardzo wysokim ciśnieniem. Powstały produkt jest lżejszy, a jednocześnie sztywniejszy i mocniejszy niż ten sam produkt wykonany z aluminium czy zwykłego kompozytu.
Robimy wszystko, aby wszystkie informacje na tej stronie były poprawne i aktualne. Niemniej jednak musimy zastrzec sobie prawo do wprowadzania zmian w specyfikacjach, kolorach i cenach bez wcześniejszego powiadomienia. Dziękuję za zrozumienie.
Ta niezwykle wszechstronna maszyna na szlaki jest zbudowana na lekkiej, sztywnej i super mocnej ramie ALUXX SL, która łączy naszą najnowszą technologię zawieszenia Maestro z progresywną geometrią zorientowaną na szlak. Aby amortyzować każdy wybój, od dużych kamieni po małe pofałdowania, wyposażyliśmy go w amortyzator z mocowaniem typu trunnion i górny wahacz wykonany w technologii Advanced Forged Composite. Ta kombinacja zapewnia 115 mm płynnego, aktywnego skoku tylnego koła, który zapewnia kontrolę. Z przodu ma widelec amortyzowany o skoku 130 mm, a ogólna geometria została dostrojona i opracowana, aby zmaksymalizować jej wydajność na trudnych szlakach.
Podane wartości mają charakter wyłącznie orientacyjny. Zalecamy skonsultowanie się z autoryzowanym sprzedawcą Giant/Liv w sprawie doboru rozmiaru i przetestowanie rozmiaru ramy przed zakupem roweru.
Z | m | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
ORAZ | DŁUGOŚĆ RURY SIODEŁKA (mm) | 380 | 431 | 464 | 496 |
b | KĄT RURY SIODEŁKA | 74,5 ° | 74,5 ° | 74,5 ° | 74,5 ° |
C | DŁUGOŚĆ RURY GÓRNEJ (mm) | 592 | 612 | 632 | 652 |
D | DŁUGOŚĆ GŁOWICY (mm) | 95 | 110 | 110 | 120 |
mi | KĄT RURY GŁOWICY | 66,5° | 66,5° | 66,5° | 66,5° |
F | ZGRABIARKA WIDŁOWA (mm) | 44 | 44 | 44 | 44 |
g | SZLAK (mm) | 116,8 | 116,8 | 116,8 | 116,8 |
h | Rozstaw osi (mm) | 1154 | 1176 | 1196 | 1218 |
ORAZ | DŁUGOŚĆ ŁAŃCUCHA (mm) | 435 | 435 | 435 | 435 |
J | OPUSZCZANIE WSPORNIKA DOLNEGO (mm) | 35 | 35 | 35 | 35 |
DO | STOS (mm) | 599 | 613 | 613 | 622 |
L | Zasięg (mm) | 426 | 442 | 462 | 480 |
m | WYSOKOŚĆ RAMY OD PODŁOŻA (mm) | 708 | 740 | 761 | 785 |
n | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 780 | 780 | 780 | 780 |
O | DŁUGOŚĆ STOJAKA (mm) | 40 | 40 | 50 | 60 |
P | DŁUGOŚĆ KORBA (mm) | 165 | 170 | 170 | 170 |
Q | ROZMIAR KOŁA | 29" | 29" | 29" | 29" |
Producent | Giant |
Dobrý den, chápu správně že to je velikost M? a je kolo sestaveno na Liberecké pobočce k možnosti odzkoušení?u tohoto modelu se dá tlumič fox zamknout? Děkuji Jiránek Ondřej
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.