Zupełnie nowy członek „rodziny” Trance jest zbudowany na karbonowej ramie wykonanej z materiału Advanced Composite, tylna konstrukcja i górny wahacz zawieszenia Maestro również są z włókna węglowego. Geometria roweru została zaprojektowana od podstaw dla rowerów 29-calowych, spełniając jednocześnie wszystkie standardy nowoczesnego roweru na szlaki. W porównaniu do modelu Trance 29 skok jest zwiększony - ze 130 do 150 mm z przodu i ze 115 do 135 mm z tyłu. Ale to nie wszystko – dzięki tzw. flip-chipowi z łatwością dopasujesz geometrię ramy do swojego stylu jazdy czy terenu, po którym jeździsz najczęściej. Kąt główki ramy może być bardziej stromy (66,2 stopnia) lub bardziej pochylony (65,5 stopnia), kąt rury podsiodłowej wynosi wtedy 77,9 lub 77,2 stopnia, co przekłada się również na wysokość środka pedału (spadek BB ), który wynosi 30 lub 40 mm. Górny wahacz zawieszenia Maestro jest wykonany z węgla dla większej sztywności i wytrzymałości, a jednocześnie mniejszej wagi - jest to technologia Advanced Forged Composite. Bezpośredni montaż amortyzatora w górnym wahaczu (tzw. mocowanie czopowe) zapewnia jeszcze wyższą czułość zawieszenia i lepsze tłumienie. Pod względem wyposażenia Trance X Advanced Pro 29 ma wszystko, czego oczekujesz od prawdziwego roweru rowerowego - przełożenie 1x12 z szerokim zakresem przełożeń, splątane koła bezdętkowe z szerokimi obręczami, mocne 4-tłoczkowe hamulce, teleskopowa sztyca z wewnętrznym prowadzeniem cięgno Bowdena i najwyższy model również prowadnica łańcucha MRP AMg V2 (karbon).
Trance X Advanced Pro 29 jest zbudowany na całkowicie karbonowej ramie wykonanej z materiału Advanced Composite, więc tylna struktura jest również wykonana z włókna węglowego. Górne ramię wahacza Maestro jest wykonane z jednego kawałka kompozytu węglowego (Advanced Forged Composite). Wszystkie nasze ramy karbonowe produkujemy z surowców najwyższej jakości we własnych fabrykach, co pozwala nam mieć maksymalną kontrolę nad całym procesem produkcyjnym.
Zawieszenie Maestro jest w pełni aktywne i bardzo czułe, dzięki czemu jazda w terenie jest przyjemniejsza i przyjemniejsza. System ten działa na zasadzie wirtualnego (pływającego) środka obrotu tylnej konstrukcji, co eliminuje niepożądane kołysanie podczas pedałowania - dzięki temu nie tracisz energii podczas jazdy i jeździsz płynniej, szybciej i z mniejszym wysiłkiem. W Maestro zastosowano amortyzatory z bezpośrednim mocowaniem do górnego wahacza (tzw. mocowanie czopowe) i niższym przełożeniem - efektem jest jeszcze wyższa czułość i lepsze tłumienie.
Najnowsza generacja zawieszenia Maestro wnosi jedną fundamentalną nowość – dzięki tzw. flip-chipowi z łatwością dopasujesz geometrię ramy do swojego stylu jazdy lub terenu, po którym jeździsz najczęściej. Kąt główki ramy może być bardziej stromy (66,2 stopnia) lub bardziej pochylony (65,5 stopnia), kąt rury podsiodłowej wynosi wtedy 77,9 lub 77,2 stopnia, co przekłada się również na wysokość środka pedałowania (spadek BB) , który wynosi 30 lub 40 mm.
Producent | Giant |
Dobrý den, bylo by možné zaslat k tomuto kolu více informací jako např. kolik má najeto a popř. poslat nějaké detailnější fotografie? Děkuji R. Zuska
Zdravím Jakou mají vnitřní šířku ty karbonová kola? Děkuji
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.