Hamulec tarczowy SRAM Code Ultimate Stealth – dźwignia z włókna węglowego, śruby Ti

Hamulec tarczowy SRAM Code Ultimate Stealth – dźwignia z włókna węglowego, śruby Ti
Hamulec tarczowy SRAM Code Ultimate Stealth – dźwignia z włókna węglowego, śruby Ti
Hamulec tarczowy SRAM Code Ultimate Stealth – dźwignia z włókna węglowego, śruby Ti
Hamulec tarczowy SRAM Code Ultimate Stealth – dźwignia z włókna węglowego, śruby Ti
Hamulec tarczowy SRAM Code Ultimate Stealth – dźwignia z włókna węglowego, śruby Ti
Wybierz opcję
Używać
PrzódNa stanie u producenta
TyłNa stanie u producenta
Na stanie u producenta
Cena referencyjna 1 342,9 Zł
Cena sugerowana przez producenta 1 686,6 Zł 1 342,9 Zł Cena zawiera faktura VAT
Cena po rejestracji:
1 316,0 Zł z VAT
Kodc01682704Oznaczenie00.5018.194.000ProducentSRAMGwarancja24 miesięcyKod zamówienia00090382_1_1
Hamulec tarczowy SRAM Code Ultimate Stealth – dźwignia z włókna węglowego, śruby Ti

Hamulec tarczowy SRAM Code Ultimate Stealth – dźwignia z włókna węglowego, Ti zgodnie z regulacją zasięgu/kontaktu, SwingLink, czarny tak z tyłu, wąż 2000 mm (zawiera tuleję MMX, tarczę/adapter sprzedawane osobno) C1

Po raz pierwszy w historii legendarne hamulce SRAM Code noszą koronę Ultimate. Ta potężna kotwica jest teraz wyposażona w nową technologię, która poprawia wygląd Twojego kokpitu: Stealth. Nowa konstrukcja korpusu dźwigni przybliża wąż do kierownicy, zapewniając bardziej nowoczesny i elegancki wygląd. Sprawdzone elementy wewnętrzne pozostają takie same, a technologia SwingLink zapewnia niepowtarzalną skuteczność hamowania. Code Ultimate oferuje beznarzędziową regulację odległości dźwigni od kierownicy i regulację punktu styku klocka hamulcowego, co zapewnia niezrównaną łatwość regulacji. Dodatkowo połączenie karbonowej dźwigni odbywa się poprzez łożysko z technologią Lever Pivot Bearing, dzięki czemu uczucie podczas ściskania pozostaje gładkie i płynne. To, co najlepsze w SRAM, właśnie stało się lepsze.

Konstrukcja korpusu dźwigni Stealth pasująca do kokpitu SRAM AXS.
Zaprojektowany na potrzeby najmocniejszego hamowania.
Klocki metalowe (spiekane) to standard zapewniający większą siłę hamowania i dłuższą żywotność.
Najmocniejszy hamulec SRAM wykorzystujący technologie SwingLink i Lever Pivot Bearing, zapewniające jazdę bez zmęczenia palców.

SPECYFIKACJE
Materiał dźwigni: węgiel
Materiał korpusu dźwigni: kute aluminium
Materiał korpusu zacisku: kute aluminium
Koniec odpowietrzania zacisku: Krwawiąca krawędź
Akcesoria do zacisków: tytan
Kolor: czarny anodowany
Regulacja punktu styku płytek: tak
Regulacja odległości dźwigni od kierownicy: tak, bez użycia narzędzi
Płyn hydrauliczny: DOT 5.1
Sworzeń dźwigni: łożysko
Klocki hamulcowe: spiekane, podstawa stalowa
Materiał tłoka: tworzywo fenolowe
Tłoki: 4

UżywaćMTB
UżywaćTył
ProducentSRAM
MarkaSRAM
Dyskusja
Opis produktu
Masz pytanie? Interesuje Cię konkretny detal? Zapytaj nas.
Zadaj pytanie
Nowe pytanieTwoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)TytułNapisz tekstZadać pytanie
Twoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)Napisz tekstDodać odpowiedź
pozor
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online: v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.

Ustawienia szczegółoweZezwól na wszystkoOdrzuć wszystko
popuplogo
CHCETE BÝT V OBRAZE?
ODEBÍREJTE NOVINKY CYCOLOGY
Stačí se přihlásit k odběru našeho pravidelného newsletteru a sleva 100 Kč na první nákup je vaše!
*Sleva lze uplatnit při nákupu nad 1000 Kč
CHCĘ RABATU