Skvělá výbava na letní dovolené nebo víkendové výletování. Ideální volba pro cykloturisty, kteří si své výlety chtějí užít, a ne se honit za výkony. Když kolu dopřejete pravidelný servis, prodloužíte jeho životnost a bude šlapat jako hodinky. Oproti nižší úrovni výbavy nabízí lepší zpracování a výdrž komponent.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bafang
Síla motoru
95
Pozice motoru
Středový
Značka motoru
Bafang
Baterie
Dojezd
67 až 210
Baterie
Bafang 840 Wh
Kapacita baterie
840
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
2023 Apache Hupahu Bafang
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
RST Omega
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano MT201
Kola
Velikost kol
29"
Pláště
WTB Ranger 29x2.4
Pohon
Řazení
Shimano Acera SL-M3000
Přehazovačka
Shimano Altus M2000
Kliky
Bafang 170mm
Kazeta
Shiimano CS-HG200
Ostatní komponenty
Sedlo
Selle Royal Vivo Ergo
Sedlovka
27,2 x 500mm
Představec
31,8 x 80mm
Rower elektryczny Apache Hupahu MX1 510 zawiezie Cię dalej i wyżej niż dotychczas. Odkryj magię gór z siedzenia swojego e-roweru. To właśnie w górach docenisz wyjątkowo mocny silnik Bafang M510 o maksymalnym momencie obrotowym 95 Nm i pojemny akumulator 840 Wh, który dzięki ładowarce 3A naładujesz do pełnej pojemności w 7 godzin. Cały układ e-roweru pracuje na napięciu 48 V, co zwiększa efektywność wykorzystania akumulatora i oferuje aż o ¼ większy zasięg niż konwencjonalne systemy z napięciem 36 V. Jeśli zdecydujesz się na ładowanie akumulatora poza rowerem, nie stanowi to problemu aby łatwo go wyjąć i przenieść tam, gdzie go potrzebujesz. O niezawodną i płynną zmianę biegów dba tutaj czysty zestaw przełożeń Shimano 1×9.
Rowery elektryczne Apache wyposażamy w zamknięty system Bafang - silnik, akumulator, wyświetlacz, centralkę sterującą, kable elektryczne i ładowarkę jednej firmy (podobnie jak system BOSCH). Kompletny system Bafang został długoletni przetestowany i certyfikowany przez producenta jako jednostka funkcjonalna, która razem działa znacznie lepiej, stabilniej oraz z większą wydajnością i zasięgiem, niż gdy składa się z podzespołów różnych producentów.
Specyfikacja techniczna |
ROWER ELEKTRYCZNY | |
---|---|
bateria | zintegrowany, Bafang 840 Wh / 17,5 Ah, 4,3 kg |
wyświetlacz | kolorowy, Bafang LCD C18 |
ZESTAW RAMY | |
rama | Apache Hupahu Bafang Al |
rozmiar koła | 29 |
PROWADZIĆ | |
liczba transferów | 1x9 |
sortowanie | Shimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus |
przerzutka | Shimano Altus RD-M2000-SGS, Cień |
uchwyty | Bafang 170 mm, 40 z. |
SKŁADNIKI | |
kierownica | Apache Al 31,8 x 720 mm, wznios 25 mm |
łodyga | Apache Al 31,8 x 80 mm, 7° |
siedziba | Selle Royal Vivo Ergo |
sztyca | solidny Apache Al, #248 30,9 x 350 mm |
Splątane koła | |
piasta przednia | Joytech QR |
tylna piasta | Joytech QR |
płaszcz | Rower WTB Ranger 29x2,4 |
INNY | |
dźwignie hamulcowe | hydrauliczny Shimano BL-MT201 |
zaciski hamulcowe | hydrauliczny Shimano BR-MT200 |
tarcza hamulcowa (f/z) | Shimano SM-RT26 (180/160 mm) |
grypa | Herrmans LR |
skład głowy | częściowo zintegrowane, stożkowe, 44/56 mm |
kaseta | Shimano CS-HG200, 11-36z. |
silnik | Bafang M510, 95 Nm |
ładowarka | Bafang 3,0 A, 670 g |
pedały | Platforma Al |
felgi | Przewody Taurus 36H, #248 2,3 mm |
łańcuch | KMC e9 |
system | Bafang 48V |
rozmiary | L |
rozmiary | M |
rozmiary | Z |
widelec / udar | sprężynowe RST Omega LO / 100 mm |
Zastosowanie fabrycznego akumulatora Bafang przyczynia się do wyższej wydajności całego systemu niż stosowanie akumulatorów innych producentów. Rower elektryczny działa zatem bardziej niezawodnie, ma wyższą wydajność i większy zasięg. W zestawie znajduje się również osłona zabezpieczająca, która zapobiega mechanicznym uszkodzeniom akumulatora.
Nowością i dużą zaletą akumulatorów Bafang 840 Wh jest zastosowanie architektury akumulatorów 48 V. Główną zaletą w porównaniu do akumulatorów 36 V jest większy zapas energii przy tej samej dużej pojemności akumulatorów. Na cały układ obciążane jest także mniejsze obciążenie prądowe, dzięki czemu silnik może efektywniej wykorzystywać energię i mniej się nagrzewa.
Szczegółowe informacje o akumulatorze:
Elegancki i nowoczesny wygląd wyświetlacza skutecznie wyświetla najważniejsze dane dotyczące jazdy na ekranie LCD o wysokim kontraście. Ten typ wyświetlacza zapewnia czytelność niezależnie od pory dnia i niezawodnie przekazuje ważne informacje nawet podczas jazdy w pełnym słońcu. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości elementów uszczelniających wyświetlacze LCD Bafang posiadają stopień ochrony IP65 i są zaprojektowane tak, aby wytrzymać nawet najbardziej wymagające warunki. Wyjście USB w tylnej części służy do podłączenia urządzenia zewnętrznego, które można ładować, gdy system jest włączony.
Funkcje wyświetlacza:
ROZMIAR RAMY / WYSOKOŚĆ FIGURKI |
||||||||||||||||||||||||||||||||
GEOMETRIA |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Wymagające podjazdy i trudny teren, Bafang M510 wszędzie czuje się jak w domu. Silnik stosowany głównie w wyczynowych rowerach elektrycznych zapewnia kierowcy ekstremalne wsparcie na stromych zjazdach i przejazdach technicznych. Pomimo wysokich osiągów silnika M510 jazda jest przyjemnie płynna i naturalna dzięki czujnikowi skrętu, który reguluje pracę silnika w zależności od siły i intensywności pedałowania. Obecność czujnika zmiany biegów (czujnik zmiany biegów) również wpływa na płynność jazdy, dzięki czemu system z większą czułością ocenia natychmiastowe wsparcie, nawet podczas zmiany biegu na wzniesieniu. Inteligentny system SMART MODE zapewnia następnie płynny start i automatycznie zmienia poziom wspomagania w zależności od wydajności rowerzysty. Konstrukcyjnie korpus silnika sprawia przyjemne, sportowe wrażenie, do czego przyczyniło się również zastosowanie magnezowej obudowy, dzięki której udało się zmniejszyć masę do zaledwie 2,9 kg.
Szczegółowe informacje o silniku:
Szczegółowe informacje o adapterze:
Specyfikacja techniczna |
ROWER ELEKTRYCZNY | |
---|---|
bateria | zintegrowany, Bafang 840 Wh / 17,5 Ah, 4,3 kg |
wyświetlacz | kolorowy, Bafang LCD C18 |
ZESTAW RAMY | |
rama | Apache Hupahu Bafang Al |
rozmiar koła | 29 |
PROWADZIĆ | |
liczba transferów | 1x9 |
sortowanie | Shimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus |
przerzutka | Shimano Altus RD-M2000-SGS, Cień |
uchwyty | Bafang 170 mm, 40 z. |
SKŁADNIKI | |
kierownica | Apache Al 31,8 x 720 mm, wznios 25 mm |
łodyga | Apache Al 31,8 x 80 mm, 7° |
siedziba | Selle Royal Vivo Ergo |
sztyca | solidny Apache Al, #248 30,9 x 350 mm |
Splątane koła | |
piasta przednia | Joytech QR |
tylna piasta | Joytech QR |
płaszcz | Rower WTB Ranger 29x2,4 |
INNY | |
dźwignie hamulcowe | hydrauliczny Shimano BL-MT201 |
zaciski hamulcowe | hydrauliczny Shimano BR-MT200 |
tarcza hamulcowa (f/z) | Shimano SM-RT26 (180/160 mm) |
grypa | Herrmans LR |
skład głowy | częściowo zintegrowane, stożkowe, 44/56 mm |
kaseta | Shimano CS-HG200, 11-36z. |
silnik | Bafang M510, 95 Nm |
ładowarka | Bafang 3,0 A, 670 g |
pedały | Platforma Al |
felgi | Przewody Taurus 36H, #248 2,3 mm |
łańcuch | KMC e9 |
system | Bafang 48V |
rozmiary | L |
rozmiary | M |
rozmiary | Z |
widelec / udar | sprężynowe RST Omega LO / 100 mm |
Silnik elektryczny | |
Elektromotor | BOSCH |
Średnica koła | |
Średnica koła | 29" |
Marka | Apache Bicycles |
Producent | Apache Bicycles |
Kolor | Stříbrná |
Wielkość towaru | M |
Velikost rámu | M |
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.