Leśna droga, żwir, asfalt - nowe koła oplecione Allroad SL Road + z szerszą obręczą 650B dla maksymalnego komfortu i bezpieczeństwa z łatwością poradzą sobie z tym wszystkim. Dzięki technologii Road Tapeless Tubeless korzystanie z Tubeless jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek.
Szerokie obręcze 650b umożliwiają transport większych opon przy zachowaniu standardowej reakcji na kierownicę
Większe opony poprawiają przyczepność i zwiększają komfort, umożliwiając ciśnienie odpowiednie do użytku w terenie
Kompatybilność z UST Tubeless zmniejsza opór toczenia
Obręcz ISM4D ważąca tylko 440 g
Opatentowane lekkie druty aero
Automatyczne ograniczanie łożysk (QRM Auto) nie wymaga ustawień i gwarantuje długą żywotność
Technologia Fore wyklucza taśmę do opon bezdętkowych z gry i oszczędza kolejne 30 g na jednej rundzie
Technologia Fore umożliwia zachowanie integralnej wewnętrznej ściany obręczy, a tym samym zapewnia sztywniejszą konstrukcję obręczy
Stała oś 17 mm i nowa konstrukcja piasty
Nakrętka ID360 kompatybilna z osią 12mm, z możliwością zamiany na szybkozłączkę (możliwość wymiany na osi 15mm)
Orzech: Shimano / SRAM, z możliwością zamiany na Campagnolo i XD-R z opcjonalnym korpusem nośnym / przednią osią: stała oś 12 mm, łatwa do zamiany na oś Quick Release za pomocą dołączonych adapterów. możliwość zamiany na 15 mm przez wymianę pełnej osi / oś tylna: oś stała 12 mm, możliwość zamiany na oś Quick Release z opcjonalnymi adapterami
przód i tył korpus: aluminium / Materiał osi: aluminium / przód: oś Quick Release, 12 × 100 i 15 × 100 poprzez oś kompatybilności / tył: oś Quick Release, kompatybilność 12 × 142 i 12 × 135 / piasty Infinity / orzech z technologią Instant Drive 360 / automatyczne ograniczanie łożysk przemysłowych QRM Auto
Materiał: stal / Kształt: prosto ciągnione, eliptyczne aero, dwukrotnie osłabione (opatentowane) / Nyple: zintegrowane za pomocą technologii Fore / Liczba: 24 przód i tył / Gwint: przód i tył 2x skrzyżowane, bezkontaktowe
Oś 15 mm ([LV2373500]) / przedłużenie piasty przedniej 12 mm ([LV2680500] - w zestawie) / oś 15 mm ([LVXXXXXX]) / adaptery osi tylnej 12 × 142 ([LV2510700] - w zestawie) / adapter tylny 12 do 9 mm na oś Szybki Release ([LV2510800] / ID360 Shimano / SRAM Light orzech korpus ([LV3850100]) / ID360 Campagnolo orzech korpus ([LV3440100]) / ID360 XD-R orzech ([LV2580100]) / ID360 Shimano / SRAM orzech ([LV3430100 ] - część koła)
KATEGORIA ASTM 22: szosowe i terenowe z przeszkodami do 15 cm / Dla dłuższej żywotności koła Mavic zaleca, aby całkowita waga rowerzysty i roweru nie przekraczała 120 kg / Zalecana szerokość opon: 25 do 32 mm / Maks. ciśnienie: patrz zalecenia dotyczące obudowy. W przypadku dwóch różnych wartości postępuj zgodnie z niższą.
Materiał: Maxtal / Wysokość: 22 mm / Profil do hamulców tarczowych / Redukcja masy: ISM 4D / Obudowa: UST Tubeless i karkas z dętką / Szerokość wewnętrzna: 25 mm / Rozmiar ETRTO: 584x25TSS Droga / Profil bez haczyka / Technologia bezdętkowa Bez użycia w technologii taśmowej / bezdętkowej UST / technologii zgrzewania SUP
Mocowanie tarczy hamulcowej: tylko Center Lock (R) / orzech: Shimano / SRAM lub XD-Road
Przednie adaptery QR / zawór UST i jego akcesoria / Instrukcja obsługi
Średnica koła | |
Średnica koła | 27,5" |
Rodzaj hamulca | |
Typ hamulca | Centerlock |
Koło | |
Ráfek | Płaszcz |
Marka | Mavic |
Producent | Mavic |
Używać | Przód |
Ořech náboje | Shimano |
Provedení kol | Přední 12x100 |
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.