Koło skrętne ZIPP 303 S Carbon Tubeless Dics - tył - orzech Shimano / SRAM

Koło skrętne ZIPP 303 S Carbon Tubeless Dics - tył
-13 %
Wybierz opcję
Provedení kol
Přední 12x100Na stanie u producenta
Zadní 12x142 ShimanoNa stanie u producenta
Zadní 12x142 SRAM XDRNa stanie u producenta
Na stanie u producenta
Cena zwykła z VAT 2 987,5 Zł 13 % 2 600,8 Zł Cena zawiera faktura VAT
Cena po rejestracji:
2 548,8 Zł z VAT
Kod01284796Oznaczenie00.1918.528.000ProducentZIPPGwarancja24 miesięcyKod zamówienia00.1918.528.000
Produkt nie został ocenionyDodaj ocenę
Koło skrętne ZIPP 303 S Carbon Tubeless Dics - tył

Koło plecione ZIPP 303 S Carbon Tubeless, do hamulca tarczowego, Center Locking 700c z tyłu, 24 żył, 12x142mm Standardowa grafika A1

Koła 303 S są następcą udanych kół, które dominowały w Spring Classics. Pozostają one zgodne z wysokością obręczy 45 mm, która jest idealna do każdego terenu, ale znacznie wzrosła, ponieważ większa wewnętrzna szerokość obręczy zapewnia lepszą wydajność i jakość jazdy w prawie każdym mierzalnym kierunku. Rowery szosowe są znacznie bardziej wszechstronne niż w przeszłości, bez względu na nawierzchnię drogi, ale nadal co najmniej tak szybkie. Koła 303 S mają zupełnie nowy profil i konstrukcję obręczy, aby zoptymalizować osiągi rowerzysty w tej nowej generacji rowerów szosowych. Koła nadają się do hamulców bezdętkowych i tarczowych. Pozwalają na stosowanie szerszych opon o niższym ciśnieniu powietrza i osiągają prędkość motocykli wyścigowych na drodze i poza nią.

Koła 303 S należą do najlżejszych kół Zipp i są zoptymalizowane pod kątem najbardziej wydajnych właściwości aerodynamicznych z oponami o szerokości 28 mm, ale są również w stanie pomieścić opony szutrowe do szerokości 50 mm. Seria 303 S zapożycza koncepcję projektu z kół wyższej serii 303 Firecrest Tubeless z hamulcem tarczowym, w której osiąga się wyższą prędkość dzięki wyższej wydajności. Kluczową innowacją jest konstrukcja obręczy 303 S. Wysokość obręczy 45 mm jest taka sama jak w przypadku poprzednika 302 Hamulec tarczowy, ale szerokość zewnętrzna jest o 2 mm większa przy 27 mm, a szerokość między stopkami obręczy jest o 7 mm szersza i 23 mm. Obręcz została zaprojektowana z myślą o najszybszej mowie dzięki oponie 28 mm. Szeroka obręcz optymalizuje również profil opony do zastosowania przy niższym ciśnieniu powietrza. Pomaga to zmniejszyć opory toczenia i sprawia, że jazda jest bardziej komfortowa. Rezultatem wszystkich tych zmian jest oszczędność 10 watów w porównaniu z najlepszym konkurencyjnym motocyklem o całkowitej mocy wymaganej do jazdy z prędkością 40 km / h na prostej drodze z oponą 28 mm (wewnętrzne testy Zipp).

Ponadto ten przełomowy zestaw kół ma odnowiony, niepowtarzalny wygląd i atrakcyjną cenę.

NIERUCHOMOŚCI
- Nowa grafika i wygląd Zipp, który oznacza szybkość.
- Najszybszy z oponami 28 mm, kompatybilny z większymi oponami.
- Szeroka obręcz optymalizuje profil opony, umożliwiając stosowanie niższego ciśnienia powietrza, szczególnie w przypadku bezdętkowych opon. Rezultatem jest większa powierzchnia styku dla lepszej przyczepności, szczególnie podczas pokonywania zakrętów, zjeżdżania i jazdy na mokrej nawierzchni.
- Niższe ciśnienie w oponach i większa objętość zapewniają bardziej komfortową jazdę przy mniejszych wibracjach.
- Znaczne oszczędności w watach (mocy) przy zastosowaniu z szerszymi oponami przy niższym ciśnieniu powietrza.
- Szersza obręcz z prostą stopą bez haka (bezhaczykowa) zapewnia płynne przejście między obręczą a oponą, co zmniejsza opór.
- Piasty DB 76/176 z mocowaniem tarczy CenterLock.
- Wariant z koncentratorem XDR.
- Dożywotnia gwarancja (rejestracja właściciela na stronie Zipp).
- Narzędzie rekomendacji ciśnienia w oponach: https://axs.sram.com/tirepressureguide

SPECYFIKACJE
Rozmiar koła 700c
Materiał obręczy karbonowej
Kompatybilność wyłącznie z obudową Tubeless Ready
Kompatybilność hamulca tarczowego (blokada środkowa)
Waga 1540 g
Wewnętrzna szerokość obręczy 23 mm
Profil obręczy symetryczny
Wykończenie z włókna UD / naklejki z laminowanego włókna / wykończenie matowe
Materiał złączki mosiężne
Druty CX-Sprint
Liczba drutów 24
Typ ciągu 2 skrzyżowane
Orzech SRAM XDR, SRAM / Shimano Road
Osie piasty TA 12x100, TA 12x142
Łożyska przemysłowe - stal nierdzewna
3-zatrzaskowy mechanizm wolnego koła ze sprężynami piórowymi
W pakiecie taśma bezdętkowa, zawór bezdętkowy, kołysanie CenterLock
Max. ciśnienie 72,5 psi (5 bar)

Rodzaj hamulca
Typ hamulcaCenterlock
Koło
RáfekPłaszcz
MarkaZIPP
ProducentZIPP
UżywaćTył
Wersja700c zadní
Ořech nábojeShimano
Provedení kolZadní 12x142 Shimano
Dyskusja
Opis produktu
Masz pytanie? Interesuje Cię konkretny detal? Zapytaj nas.
Zadaj pytanie
Nowe pytanieTwoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)TytułNapisz tekstZadać pytanie
Twoje imięTwój e-mail(e-mail nie będzie widoczny)Napisz tekstDodać odpowiedź
pozor
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online: v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.

Ustawienia szczegółoweZezwól na wszystkoOdrzuć wszystko
popuplogo
CHCETE BÝT V OBRAZE?
ODEBÍREJTE NOVINKY CYCOLOGY
Stačí se přihlásit k odběru našeho pravidelného newsletteru a sleva 100 Kč na první nákup je vaše!
*Sleva lze uplatnit při nákupu nad 1000 Kč
CHCĘ RABATU