Podstawą koła jest aluminiowa rama ALUXX SL o nowoczesnej geometrii XC. Dla większej stabilności w trudnym technicznie terenie i zjazdach rower jest dłuższy i niższy oraz ma bardziej rozwidlony (kąt główki 69°). Wręcz przeciwnie, krótsza konstrukcja tylna pomoże ci w wyjściach. W pełni aktywne zawieszenie Maestro, które wykorzystuje standardowe amortyzatory metryczne i mocowanie czopowe, radzi sobie z wszelkiego rodzaju nierównościami terenu, co zapewnia jeszcze wyższą czułość zawieszenia i lepsze tłumienie. Wartość tylnego skoku jest optymalna dla XC 90 mm, z przodu dostępne jest 100 mm. Podobnie jak w przypadku modeli karbonowych serii Anthem 29, znajdziesz również jednoczęściowy górny wahacz wykonany z włókna węglowego, wykonany w technologii Advanced Forged Composite. Oba modele w ofercie posiadają przekładnię Shimano 1x12 z szerokim zakresem przełożeń. Oba modele w ofercie posiadają koła Giant XCT 29 z osiami Boost i wewnętrzną szerokością obręczy 25 mm. Dodatkowo koła są fabrycznie bezdętkowe (wystarczy nałożyć uszczelniacz), co zapewnia lepsze właściwości jezdne i zmniejsza ryzyko wad.
Lekka aluminiowa rama wykonana z naszego wysokiej jakości stopu ALUXX SL jest produkowana w naszej własnej fabryce. Każda rama opuszczająca linię produkcyjną musi spełniać wysokie standardy jakości i wyznaczać ścisłe tolerancje dla ram aluminiowych. Górny wahacz zawieszenia Maestro wykonany jest z jednego kawałka kompozytu węglowego (technologia Advanced Forged Composite) - dzięki temu wahacz jest lżejszy, a jednocześnie sztywniejszy i mocniejszy niż gdyby był wykonany z aluminium lub zwykłego kompozytu.
Dzisiejsze tory XC są często bardzo wymagające technicznie, do których trzeba dostosować geometrię ram. Anthem 29 jest dłuższy i niższy, co zapewnia najlepszą możliwą pozycję za kierownicą podczas agresywnej jazdy w technicznym terenie. Kąt główki to 69°, dzięki czemu widelec jest bardziej osadzony, co pomaga w zjazdach. Kąt siedziska 73,5° jest idealny do wyjść, a wysoką wydajność na pochyłościach zapewnia również krótsza konstrukcja tylna (438 mm).
Zawieszenie Maestro jest w pełni aktywne i bardzo czułe, dzięki czemu jazda w terenie jest przyjemniejsza i przyjemniejsza. System ten działa na zasadzie wirtualnego (pływającego) środka obrotu tylnej konstrukcji, co eliminuje niepożądane kołysanie podczas pedałowania - dzięki temu nie tracisz energii podczas jazdy i jeździsz płynniej, szybciej i z mniejszym wysiłkiem. W Maestro zastosowano amortyzatory z bezpośrednim mocowaniem do górnego wahacza (tzw. mocowanie czopowe) i niższym przełożeniem - efektem jest jeszcze wyższa czułość i lepsze tłumienie.
Robimy wszystko, aby wszystkie informacje na tej stronie były poprawne i aktualne. Niemniej jednak musimy zastrzec sobie prawo do wprowadzania zmian w specyfikacjach, kolorach i cenach bez wcześniejszego powiadomienia. Dziękuję za zrozumienie.
Podane wartości mają charakter wyłącznie orientacyjny. Zalecamy skonsultowanie się z autoryzowanym sprzedawcą Giant/Liv w sprawie doboru rozmiaru i przetestowanie rozmiaru ramy przed zakupem roweru.
Z | m | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
ORAZ | DŁUGOŚĆ RURY SIODEŁKA (mm) | 390 | 440 | 490 | 535 |
b | KĄT RURY SIODEŁKA | 73,5° | 73,5° | 73,5° | 73,5° |
C | DŁUGOŚĆ RURY GÓRNEJ (mm) | 590 | 610 | 630 | 650 |
D | DŁUGOŚĆ GŁOWICY (mm) | 95 | 95 | 105 | 115 |
mi | KĄT RURY GŁOWICY | 69,0° | 69,0° | 69,0° | 69,0° |
F | ZGRABIARKA WIDŁOWA (mm) | 51 | 51 | 51 | 51 |
g | SZLAK (mm) | 88,9 | 88,9 | 89 | 89 |
h | Rozstaw osi (mm) | 1113 | 1133 | 1154 | 1175 |
ORAZ | DŁUGOŚĆ ŁAŃCUCHA (mm) | 438 | 438 | 438 | 438 |
J | OPUSZCZANIE WSPORNIKA DOLNEGO (mm) | 45 | 45 | 45 | 45 |
DO | STOS (mm) | 585 | 585 | 594 | 604 |
L | Zasięg (mm) | 417 | 437 | 454 | 471 |
m | WYSOKOŚĆ RAMY OD PODŁOŻA (mm) | 740 | 761 | 796 | 828 |
n | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 780 | 780 | 780 | 780 |
O | DŁUGOŚĆ STOJAKA (mm) | 60 | 70 | 80 | 90 |
P | DŁUGOŚĆ KORBA (mm) | 170 | 175 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KOŁA | 29" | 29" | 29" | 29" |
Producent | Giant |
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.