Nowe i radykalnie ulepszone koła serii TCR Advanced Pro Disc są zbudowane na karbonowych ramach z Advanced Composite. W produkcji tych ram stosujemy niektóre technologie ramowe z najwyższej klasy kompozytu Advanced SL Composite, aby również tutaj uzyskać doskonały stosunek sztywności do ciężaru. Jest też ostro ukształtowana sztyca Variant (ale nie jest tutaj zintegrowana), która ma na celu zminimalizowanie oporu powietrza, zmniejszenie ciężaru ramy i jednocześnie zwiększenie komfortu. Typową cechą wszystkich kół serii TCR jest sprawdzona geometria Compact Road, która nie tylko obniża wagę, ale także zapewnia większą sztywność ramy i lepsze właściwości jezdne, zwłaszcza lepsze prowadzenie kół. Nowy TCR Advanced Pro Disc może pochwalić się nieosiągalnym wcześniej stosunkiem sztywności do masy, co znajduje odzwierciedlenie głównie w stromych podjazdach, które będą łatwiejsze do pokonania, a także podczas zrywów, w których rower musi maksymalnie wykorzystać całą wydaną energię. Ważne są również nowe profile aerodynamiczne na główce ramy, dolnej rurze ramy i widelcu. Poprawa właściwości aerodynamicznych zwykle oznacza zwiększenie masy. Aby tego uniknąć i utrzymać jak najmniejszą wagę, do produkcji ramy używamy nowych, najnowocześniejszych materiałów, precyzyjne wycinanie poszczególnych części karbonowych wykonuje laser, a przy montażu tych części wykorzystujemy zaawansowane technologie zrobotyzowane. Inne ważne ulepszenia obejmują więcej miejsca w ramie i widelcu na opony o rozmiarze do 32 mm. Oznaczenie „Pro” oznacza, że koła mają w pełni karbonowy widelec z kolumną OverDrive 2 oraz dwustronny miernik mocy Giant PowerPro zintegrowany z korbami Shimano Ultegra. Oznaczenie „tarczowe” oznacza zatem użycie hamulców tarczowych, które zapewniają lepszy efekt hamowania w każdych warunkach. Są one mocowane za pomocą nowoczesnych wsporników flat mount i są uzupełnione stałymi osiami 12 mm, które zapewniają niezbędną sztywność. Wszystkie trzy oferowane modele są wyposażone w Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem z obręczami z wyższego włókna węglowego. Opony bezdętkowe są używane w celu uzyskania lepszych właściwości jezdnych i jednocześnie mniejszego ryzyka uszkodzenia.
Aby utrzymać jak najmniejszą wagę ramy, do jej produkcji używamy nowych topowych materiałów, precyzyjne cięcie poszczególnych elementów karbonowych odbywa się laserem, a przy montażu tych elementów wykorzystujemy zaawansowane technologie zrobotyzowane. Dzięki temu ramy mają „żywsze” właściwości jezdne, znacznie lepsze przyspieszenie, większą zwrotność na pochyłościach, a także doskonałą sztywność skrętną.
Jedną z najważniejszych innowacji nowego TCR w porównaniu z poprzednią generacją jest ulepszona aerodynamika - nowe profile aerodynamiczne znajdują się na główce ramy, dolnej rurze ramy i widelcu. Każdy kształt rury został przeanalizowany, skonstruowany i przetestowany w celu znacznego zmniejszenia całkowitego oporu powietrza w najszerszym możliwym zakresie kątów. Rezultatem jest najszybszy TCR w całej swojej historii.
Hamulce tarczowe zapewniają dużą siłę hamowania i płynną modulację, co znacznie poprawia kontrolę nad kołami, nawet przy zmiennej pogodzie. Hamulce są montowane za pomocą płaskich mocowań, stałe osie 12 mm zapewniają niezbędną sztywność. Widelec ma kolumnę OverDrive 2, która zapewnia wysoką sztywność kierownicy, a tym samym bardziej precyzyjne prowadzenie kół i lepszą obsługę.
Producent | Giant |
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.