Nowy Sapphire D1 jest w ten sposób większy i lepszy. Naszym zdaniem możliwe było rozgałęzienie się, wzbudzając zaufanie, które zostało sprawdzone i sprawdzone w trudnych warunkach. Nowe widelce uzyskują całkowite obniżenie podwozia, co pozwala na zamontowanie słupków 34 mm, co odpowiada dzisiejszym wymagającym standardom jazdy. Nieznacznie zmodyfikowana sprężyna powietrzna oferuje wyjątkowo elastyczny oczekiwany wzrost, lepsze wsparcie w połowie skoku i progresywny koniec do kontroli dużych uderzeń. Zgodnie ze sprawdzonymi właściwościami tłumiącymi i diamentowymi oferowany jest nowy standard.
Sześć pieniędzy na kompresję przy niskich prędkościach dostępu do dostępu do widelca z pedałami, otwarcia zjazdu i średnich ustawień dla wszystkiego pomiędzy. Ponad trzydzieści głosów szybkiej kompresji może uzyskać kontrolę nad obsługą dużych trafień. Odbicie kontrolowane przez zbiornik, które jest w 100% dynamiczne. Oznacza to, że odbicie jest kontrolowane na podstawie prędkości, przepływający olej może działać. Widelec będzie gotowy na to, co rzucisz na drogę i będzie gotowy na następny. Nasza wyjątkowa w branży funkcja OTT naprawdę wyróżnia DVO od wszystkich twoich. Aby osiągnąć idealne strojenie podczas próby pociągnięcia, poszukaj kompromisu w środku / końcu drenażu. Naprawdę robisz to, co najlepsze z obu światów.
Łącząc sztywną charakterystykę podwozia bez ekskluzywnych funkcji i tłumienia, możliwe jest uzyskanie wyjątkowego wrażenia z podróży po drodze od kogoś innego na rynku.
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli do téhle vidlice se vejde kolo s 29’’. Děkuji za odpověďmi
Dobrý den pane Suchý, zkoušel jsem to a bohužel je to bez šance. Hezký den
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.