Obręcz o szerokości 22 mm jest zgodna z oponami o szerokości 62 mm.
Technologia opon bezdętkowych UST poprawia komfort, zmniejsza opory toczenia i zmniejsza ryzyko wad.
Kompatybilny ze wszystkimi standardami os.
Wysokiej jakości łożyska przemysłowe QRM.
Obręcz tarczy hamulcowej.
Okrągłe, proste przewody są bardziej wytrzymałe niż zakrzywione.
Wyściełana obręcz minimalizuje wagę.
Spójny i stabilny ciąg.
Pociski o niskiej odporności.
Oś przednia: oś sztywna 12 mm, zamienna na szybkozłącze za pomocą adapterów. 15-milimetrowa konwersja na pełną oś.
Tylna oś: sztywna oś 12 mm, z możliwością zmiany na szybkie zwolnienie z dołączonymi adapterami.
orzech: Shimano / Sram, możliwość pomylenia z Campagnolo i XD-R
Aby wydłużyć żywotność kół, Mavic zaleca, aby całkowita waga kierowcy i koła nie przekraczała 120 kg
ASTM Kategoria 2: droga i droga z skokami do 15 cm.
Maksymalne ciśnienie: 30 mm 5,8 bara - 85 PSI / 35 mm 5,1 bara - 74 PSI / 40 mm 4,5 bara - 65 PSI
Zalecana szerokość opony: 28 do 62 mm (1,1 ″ do 2,5 ″)
Standardowy hamulec tarczowy: 6 otworów lub centralny zamek
Kolor: czarny
Nut ID360 Shimano / Sram (V3430101 - część do kół)
Orzech ID360 XD (V2580101)
Orzech ID360 Campagnolo (V3440101)
Nut ID360 Shimano / Sram Light (V3850101)
Adaptery tylnej osi 12 × 135 (V2510901)
Adaptery tylnej osi od 12 do 9 mm dla Quick Release (V2510801 - w zestawie)
Adaptery tylnej osi 12x142 (V2510701 - w zestawie)
Oś 15 mm (V23 635 01) + podpórka widelca 15 mm (V2372501)
Adapter do kół przednich od 12 do 9 mm dla Quick Release (V2680301 - w zestawie)
Sutki: stal, ABS
Materiał: stal
Dzianie: 2x krzyżowane przewody z przodu iz tyłu
Numer: 24 przód i tył
Kształt: prosty, okrągły
Para bez płaszczy: 1890 gramów
Przód bez skorupy: 870 gramów
Tył bez skorupy: 1020 gramów
Automatycznie regulowane łożyska przemysłowe (QRM Auto) na przednich i tylnych kołach
Orzech: Instant Drive 360 Steel
Przód: Szybka kompatybilność ze stałą osią 12 x 100 i 15 x 100
Tył: Szybkie uwalnianie, kompatybilne ze stałymi osiami 12 x 142 i 12 x 135
Korpus piasty: aluminium
Materiał osi: aluminium
Wymiar ETRTO: DROGA 622x23TC
Wysokość: 22 mm
Szerokość wewnętrzna: 23 mm
Połączenie: rękaw
Profil hamulca tarczowego
Średnica otworu zaworu: 6,5 mm
Materiał: S6000 Aluminium
Opony: UST Tubeless i Classic with Soul
Adaptery szybkozłącza ID360
Taśma bezdętkowa
Przednie adaptery szybkiego zwalniania
Zawór UST i akcesoria
Podręcznik użytkownika
Rodzaj hamulca | |
Typ hamulca | Centerlock |
Koło | |
Ráfek | Płaszcz |
Marka | Mavic |
Producent | Mavic |
Używać | Set |
Ořech náboje | Shimano |
Dobrý den, prosím o radu nebo rady; mám zájem o tato kola, chci je pro Alloy Topstone 4 (2022) a ne úplně dobře se v tom vyznám (začínám s ježděním). Poradíte, zda a v jaké konfiguraci jsou pro uvedený Topstone vhodná ? (Topstone nyní odpovídá kompletně uvedeným komponentům u Cannondale, tzn. vše "originál" - mechanické kotoučové brzdy Promax i náboje Formula Alloy). Cokoli by k tomu bylo potřeba, doplním. Následně je chci osadit plášti Zipp G40 XPLR; chápu dobře, že jsou tahle kola Mavic už přímo pro použití jako bezdušová, ? Vím asi jak to působí ... ale je to to jediné, co už teď na "startu" na kole změnit chci. Nížší úroveň jiných komponentů mi nevadí, ale kola bych rád opravdu lepší, přesto nějak rozumně dostupná a myslím, že tato by mohla být zcela vyhovující. Snažím se najít cokoli o od Cannondalu uvedených GXD (hmotnost ?), ale asi poprvé na netu nemohu najít vůbec, ale opravdu vůbec nic. Předem děkuji, s přáním hezkého dne Jaroslav Bidmon Plzeň 777 788 221
Dobrý deň rozmyslam nad kupou tychto kolies pre môj Triban RC 500 a zaujimalo by ma ci viem tu dat 9 rýchlostnu kazetu alebo orech je len pre 10/11 rýchlostné kazety.Dakujem za odpoveď
Dobrý den, ořech je určený primárně pro 10/11 kazety, ale po použití podložek ho bude možné použít i s 9ti rychlostní kazetou. S pozdravem, Marek Sádovský
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.