Oprócz najwyższej konstrukcji Werx, inne modele Axon również spełniają wysokie wymagania dotyczące jakości, niezawodności i niskiej wagi. W tym przypadku karbonowy materiał zewnętrznych nóg został zastąpiony lekkim stopem magnezu. Kolumna kierownicy i górna wydrążona korona otrzymały solidną aluminiową konstrukcję. Jednak w środku wszystko pozostało dokładnie tak, jak powinno i powinno znajdować się na topowym widelcu wyścigowym. Wydajne zawieszenie pneumatyczne i zaawansowany system tłumienia z zamkniętym wkładem olejowym zadowoli bez wyjątku każdego rowerzystę profesjonalnego i amatora.
Zewnętrzne nogi z magnezu ze stałą osią 15 mm, aluminiowe ślizgacze wewnętrzne i wreszcie aluminiowa korona ze stożkową kolumną kierownicy to wszystko, co ma do zaoferowania Axon. Nawet w bardziej przystępnej cenie, ale nadal bardzo lekkiej i wytrzymałej konstrukcji, Axon nie rezygnuje z najnowszych technologii i oferuje wszystko, czego oczekujesz od nowoczesnego widelca. W przypadku najwyżej zbudowanych wersji Elite dodaj do tego pustą górną koronę i stałą tytanową oś.
Zawieszenie pneumatyczne z zamkniętym wkładem tłumiącym olej jest standardem w widelcach serii Axon we wszystkich wersjach produkcyjnych. Najwyższą gamą pozostaje wersja RLRC ze zdalnym blokowaniem z kierownicy i możliwością ustawienia prędkości odbijania i kompresji przy niskich prędkościach.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online: v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.